Tinder treffit - pohjanoteeraus!
Olen kolmekymppinen yh-äiti ja käyttänyt Tinderiä reilun kuukauden, koska sen kautta on niin helppoa päästä juttelemaan uusille ihmisille. Sovin treffit itseäni viisi vuotta vanhemman miehen kanssa nyt ystävänpäivälle. Ihan hirveesti ei oltu Tinderissä viestitelty, mutta käytiin läpi asuinpaikkakunnat ja työt yms. Mies vaikutti mukavalta ja fiksulta ja myös kiinnostuneelta, joten sovimme treffit hänen luokseen. Sovimme "päiväkahveista".
Menin hänen luokseen. Hieno ja siisti koti, joku kalliimpi urheilumallinen Audi pihassa, ei Ikea-koti. Kouluttautunut mies, DI, joten ihan senkin takia oli jo odotukset suht korkealla.
Mutta eipä ollutkaan vastassa unelmien prinssi. Ei todellakaan! Jo viiden minuutin päästä huomasin, että mies on erittäin itseriittoinen ja ylimielinen. Ei itse asiassa edes tarjonnut minulle kahvia. Kyseli minulta, millä mielellä olen, jolloin tajusin, että mies on vaan seksin perässä. Kerroin, että ihan vakavissani etsin miestä. Yhden kerran taisi koskea reittäni, mutta kun huomasi, etten ole sillä mielellä niin jätti minut rauhaan.
Silti olin ehkä tunnin hänen luonaan kuuntelemassa hänen paasaustaan miehistä ja naisista ja parisuhteista. Olin suorastaan järkyttynyt hänen mielipiteistään. Tässä muutama hänen suustaan kuultua: "Miehillä on niin kova seksuaalivietti, että kaikissa parisuhteissa pitäisi olla oikeus sivusuhteeseen. Miehet vaan on semmosia. Miks pitäis yhden naisen takia sammuttaa omat halut?" TAI "Ei saman naisen kanssa jaksa kahta vuotta pidempään." TAI "Sonneilla on testattu, että sama sonni ei päivän aikana astu samaa lehmää kuin viisi kertaa, mutta muuten astuisi saman päivän aikana vaikka 50 eri lehmää." TAI "Jos haluun pidempiaikaiseen suhteeseen naisen kanssa, niin mun pitäis kohteliaisuudesta ensin pidättäytyä seksistä ainkin parien treffien verran. Naiset vaatii kauheita ponnisteluja miehiltä. Ei se oo luonnollista."
Mä tyyliin suu auki kuuntelin sitä ihan järkyttyneenä! Sitten kun se malttoi paasauksen ohessa kysyä multa jotain diipa daapaa, niin mun mielestä on aika epäkohteliasta näpertää kännykkää samalla. Ei se edes kuunnellut mitä mä vastasin. En kiinnostanut sitä yhtään, eikä sillä sinänsä mitään väliä, hirvee sovinisti sika... Sitten se vielä suoraan sanoi mulle, että "Sovin tässä treffejä huomiselle."
Lisäksi se sanoi, ettei voi juurikaan käydä baareissa viikonloppuisin, koska "Töissä kokouksissa mun pitää olla skarppina ja yrittää olla koko ajan muita fiksumpi. En voi olla siellä pää jumissa." Ihan hyvä, että on terveet elämäntavat, mutta kyllä oli ihme tyyppi. Ja "Tinderissä tulee matchejä koko ajan niin paljon, etten mä millään kerkeä kaikille edes vastaamaan." TAI "En edes halua, että baarissa, kun olen kavereiden kanssa, että joku muija tulis keskeyttämään meidän keskustelun".
Oikeesti, miltä tää teistä kuulostaa? Musta ainakin tuntui, että n. tunti mun elämästä meni niiiiiiiin hukkaan... Jatkossa parempia matchejä mulle, kiitos nam.
Kommentit (73)
Ei tämä ole överiä. Tätä palstaa vaan lukee teinitytötkin, enkä halua heidän luulevan, että on järkevää mennä ensitreffeille toisen kotiin.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:47"]
Joo, tiedän ettei ehkä maailman fiksuinta mennä toisen kotiin ekoilla treffeillä (en tee sitä virhettä enää..) Mutta otinpahan nyt riskin. Mutta mä oon nyt sit kuitenkin teidän mielestä se hölmö tässä?? Mielenkiintoista..
Täytin tossa just 31v. -ap
[/quote]
Koska jos olet sopinut päiväkahvit toisen kotiin, niin olet toisinsanoen sopinut seksitreffit. Mies luultavasti pettyi kun tajusi, että sinulta on mennyt homman juoni vähän ohi, ja yritti typerillä jutuilla päästä sinusta mahdollisimman pian eroon.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:08"]
Ei tämä ole överiä. Tätä palstaa vaan lukee teinitytötkin, enkä halua heidän luulevan, että on järkevää mennä ensitreffeille toisen kotiin.
[/quote]
Luulen näiden teinityttöjen olevan enemmän kartalla näissä asioissa kuin aikuiset naiset!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:47"]
Joo, tiedän ettei ehkä maailman fiksuinta mennä toisen kotiin ekoilla treffeillä (en tee sitä virhettä enää..) Mutta otinpahan nyt riskin. Mutta mä oon nyt sit kuitenkin teidän mielestä se hölmö tässä?? Mielenkiintoista..
Täytin tossa just 31v. -ap
[/quote]
Koska jos olet sopinut päiväkahvit toisen kotiin, niin olet toisinsanoen sopinut seksitreffit. Mies luultavasti pettyi kun tajusi, että sinulta on mennyt homman juoni vähän ohi, ja yritti typerillä jutuilla päästä sinusta mahdollisimman pian eroon.
[/quote]
Ei se nyt ihan maansa myyneeltä vaikuttanut, kun seuraavia deittejäkin oli jo sopimassa. Mutta oli kyllä vuosisadan näyttelijälahjakkuus, jos yritti vaan keksimällä typeriä juttuja päästä musta eroon. :D -ap
Joo on minunkin mielestä aloittajalta surkeaa harkintaa sopia ensitapaaminen miehen kotiin ja nimenomaisesti päiväkahveista, ja sen jälkeen ihmetellä tätä seksiviritteistä keskustelua!
Jotain rajaa nyt siinä epätoivoisuudessa, ei tuolla tavalla kovin helposti sitä tosirakkautta löydä, varsinkin jos vain antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa. Lasten kannaltakin olisi kai turvallisempaa tavata yleisellä paikalla näitä tinderkarjuja..
Vaikka ap sopikin päiväkahvitreffit niin eikai se tarkota että sitä seksiä on pakko harrastaa kun mies osoittautui täysin mulkuksi!!!! Ja ymmärrän hyvin että hän ajatteli että ku on siististä kodista niin voi ajatella et ois ollu ihan järjellinen tyyppi vastassa. Tosin maailma on nyt vaan sellanen et usein ne jolla on rahaa on niitä sairaimpia pervoja. Kuvittelevat että omistavat maailma ja voivat kohdella toisia kuin paskasti vain. Nyt vaan unohdat idiootin ja naureskelet kokemukselles ja tiedät tulevaisuudessa välttää tollaset tilanteet.
Mitäs tähän nyt sanois. Jos olitte sopineet treffit hänen kotiinsa "päiväkahveille", niin tuo tarkoittaa siis suoraan seksiä eikä mitään muuta. Ehkä tätä et vain tajunnut/tiennyt, joten miehen käytös saattoi senkin takia tulla järkytyksenä. Mutta joo, siis siitäkin huolimatta toi mies kuullostaa ihan kauheelta kusipäältä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:52"]
Ja mitkään koodisanat ei tarkota mulle sitä, että lupaisin jollekin seksiä, vaikka se kuinka selkeästi sitä tarkottaiskin. Ei kai mun oo pakko, jos en halua.. -ap
[/quote]
Ei oo mikään pakko, mutta olisi ollut ihan kohteliasta ilmoittaa se miehelle jo ennen tapaamista. Hänhän oli harvinaisen suora toiveissaan ja sinä taas pelasit jotain ihme peliä, vaikka selkeästi tajusit mistä oli kyse.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:52"]
Aika moni nainen kiihottuu tuollaisesta käytöksestä. Itselläni on monesti tapana käyttäytyä juuri noin kun olen sopinut 'päiväkahvit'. Aina on herunut, joskut toki on tullut nainen joka ei selvästi olekaan ollut kiinnostunut tuollaisesta käytöksestä. Silloin olen muuttanut omaa tapaani, tältä mieheltä se ei selvästikään onnistunut lennossa.
Uskoisin, että ap:kin olis kyllä ollut sillä tuulella jos mies olis hetken alussa ensin ollut ystävällinen ja kuunnellut ap:n juttuja. Ilmeisesti tämä mies oli oikeasti aikas kusipää, kun ei kerran edes ymmärtänyt että toisenlaisella käytöksellä olis saanut mitä haluaa.
Ehkä ne kaikki tinderin matsit oli sekoittaneet sen pään, aika usein näkee sellaisia naisia, jotka on saaneet liikaa huomiota ja muuttuneet kusipäiksi sen vuoksi. Ihmissuhteitahan ei sellainen ihmine kykene solmimaan, mutta seksisuhteita saattaa olla paljonkin.
[/quote]
Tylytin kerran baarissa oikein kunnolla yhtä äijää, joka kokeili minuun tuota taktiikkaa. Harvinaista että joku ei keksi vastausta, yleensä sieltä tulee jotakin aivotonta mölinää surkeimmaltakin luuserilta. Mutta sillä kertaa tyyppi kuitenkin jäi aivan sanattomaksi, ei osannut kuin tuijottaa. Sitä se teettää, kun miehet täyttävät päänsä tuolla pelimiesoppaiden hömpötyksellä. Mutta uskoohan joku horoskooppeihinkin.
En pidä itseäni sovinistina, mutta jos sopisin Tinderin kautta päiväkahvit kämpilleni, ja nainen ei ymmärtäisi antaa, niin saattaisin minäkin höpöttää typeriä ihan vaikka vaan kiusakseni.
Tinder on just seksijuttuja varten...
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:36"]
Tinder on just seksijuttuja varten...
[/quote]
Tinder on sitä, mitä kaksi ihmistä siitä tekee. Minun kohdallani parisuhde. Mutta en treffaillutkaan mitään päiväkahvityyppejä, niinkuin ap tekee.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:33"]
Tylytin kerran baarissa oikein kunnolla yhtä äijää, joka kokeili minuun tuota taktiikkaa. Harvinaista että joku ei keksi vastausta, yleensä sieltä tulee jotakin aivotonta mölinää surkeimmaltakin luuserilta. Mutta sillä kertaa tyyppi kuitenkin jäi aivan sanattomaksi, ei osannut kuin tuijottaa. Sitä se teettää, kun miehet täyttävät päänsä tuolla pelimiesoppaiden hömpötyksellä. Mutta uskoohan joku horoskooppeihinkin.
[/quote]
Kaikki ihmiset ei sovi toisilleen, en silti ymmärrä miksi pitää tylyttää toista. Se on kai jonkinlainen naistenjuttu, puretaan omaa huonoa omaatuntoa toiseen tjs. Jos joku ihminen tai tyyli ei sovi itselle, voi tilanteesta häipyä siististikin eikä tarvitse käyttäytyä tökerösti.
Sovit "päiväkahvit" ja sitten ihmettelet, kun ne on päiväkahvit...
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:53"]
Sovit "päiväkahvit" ja sitten ihmettelet, kun ne on päiväkahvit...
[/quote]
Eikun ne ei nimenomaan olleet edes sitä. ;) -ap
Ei muuten Tinderissä käytetty päiväkahvi -sanan yhteydessä lainausmerkkejä. Vaikuttaako tämä asiaan? (Älkääkä nyt olko liian tosikkoja) ;) -ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:57"]
Ei muuten Tinderissä käytetty päiväkahvi -sanan yhteydessä lainausmerkkejä. Vaikuttaako tämä asiaan? (Älkääkä nyt olko liian tosikkoja) ;) -ap
[/quote]
Ei vaikuta.
Äsh, eli ap ei selvästi ole tajunnut mistä päiväkahveissa on kyse. No, ensi kerralla viisaampana, nou hätä!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:04"]
Hassua, että tää menee niin överiksi täällä keskustelupalstalla. :D
1. En väitä olevani parempi ihminen.
2. En ole kenenkään rahojen perässä, pärjään omilla tuloillani vallan hyvin - se että huomasin nämä pintapuoliset asiat miehen kodissa oli ehkä semmoinen naiivi ajatus, että vois olla ihan fiksukin ihminen kyseessä.
3. Nää oli kolmannet Tinder treffit vasta. Aiemmat treffit kahvilassa ja baarissa.
4. Ja joku kysyi, että onko mulla kiire löytää mies. Myönnän, että pienen ikäkriisin myötä ehkä vähän on..
[/quote]
Kyllähän olet rahan perässä, vaikka et sitä ehkä itse tajuakaan. Luehan mitä kirjotit, luettelit rahallisia ominaisuuksia miehestä ja perässä "vaikutti lupaavalta". Miksi elät itsepetoksessa ja et voi sanoa suoraan että olet miehen rahojen perässä.