Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder treffit - pohjanoteeraus!

Vierailija
16.02.2015 |

Olen kolmekymppinen yh-äiti ja käyttänyt Tinderiä reilun kuukauden, koska sen kautta on niin helppoa päästä juttelemaan uusille ihmisille. Sovin treffit itseäni viisi vuotta vanhemman miehen kanssa nyt ystävänpäivälle. Ihan hirveesti ei oltu Tinderissä viestitelty, mutta käytiin läpi asuinpaikkakunnat ja työt yms. Mies vaikutti mukavalta ja fiksulta ja myös kiinnostuneelta, joten sovimme treffit hänen luokseen. Sovimme "päiväkahveista".

Menin hänen luokseen. Hieno ja siisti koti, joku kalliimpi urheilumallinen Audi pihassa, ei Ikea-koti. Kouluttautunut mies, DI, joten ihan senkin takia oli jo odotukset suht korkealla.

Mutta eipä ollutkaan vastassa unelmien prinssi. Ei todellakaan! Jo viiden minuutin päästä huomasin, että mies on erittäin itseriittoinen ja ylimielinen. Ei itse asiassa edes tarjonnut minulle kahvia. Kyseli minulta, millä mielellä olen, jolloin tajusin, että mies on vaan seksin perässä. Kerroin, että ihan vakavissani etsin miestä. Yhden kerran taisi koskea reittäni, mutta kun huomasi, etten ole sillä mielellä niin jätti minut rauhaan.

Silti olin ehkä tunnin hänen luonaan kuuntelemassa hänen paasaustaan miehistä ja naisista ja parisuhteista. Olin suorastaan järkyttynyt hänen mielipiteistään. Tässä muutama hänen suustaan kuultua: "Miehillä on niin kova seksuaalivietti, että kaikissa parisuhteissa pitäisi olla oikeus sivusuhteeseen. Miehet vaan on semmosia. Miks pitäis yhden naisen takia sammuttaa omat halut?" TAI "Ei saman naisen kanssa jaksa kahta vuotta pidempään." TAI "Sonneilla on testattu, että sama sonni ei päivän aikana astu samaa lehmää kuin viisi kertaa, mutta muuten astuisi saman päivän aikana vaikka 50 eri lehmää." TAI "Jos haluun pidempiaikaiseen suhteeseen naisen kanssa, niin mun pitäis kohteliaisuudesta ensin pidättäytyä seksistä ainkin parien treffien verran. Naiset vaatii kauheita ponnisteluja miehiltä. Ei se oo luonnollista."

Mä tyyliin suu auki kuuntelin sitä ihan järkyttyneenä! Sitten kun se malttoi paasauksen ohessa kysyä multa jotain diipa daapaa, niin mun mielestä on aika epäkohteliasta näpertää kännykkää samalla. Ei se edes kuunnellut mitä mä vastasin. En kiinnostanut sitä yhtään, eikä sillä sinänsä mitään väliä, hirvee sovinisti sika... Sitten se vielä suoraan sanoi mulle, että "Sovin tässä treffejä huomiselle."

Lisäksi se sanoi, ettei voi juurikaan käydä baareissa viikonloppuisin, koska "Töissä kokouksissa mun pitää olla skarppina ja yrittää olla koko ajan muita fiksumpi. En voi olla siellä pää jumissa." Ihan hyvä, että on terveet elämäntavat, mutta kyllä oli ihme tyyppi. Ja "Tinderissä tulee matchejä koko ajan niin paljon, etten mä millään kerkeä kaikille edes vastaamaan." TAI "En edes halua, että baarissa, kun olen kavereiden kanssa, että joku muija tulis keskeyttämään meidän keskustelun".

Oikeesti, miltä tää teistä kuulostaa? Musta ainakin tuntui, että n. tunti mun elämästä meni niiiiiiiin hukkaan... Jatkossa parempia matchejä mulle, kiitos nam.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei vienyt sinua kellariinsa ja lukinnut sinne.

Vierailija
42/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hölmö ap. Toivottavasti olet ainoa joka tekee ekatreffit miehen kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nettituttu tulee kotiin, niin toki on lupa odottaa seksiä. Ei tarvitse olla kovin fiksu tajutakseen tätä. 

Vierailija
44/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, kyllä sillä audilla vielä jonkun pantavan saa.

Vierailija
45/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti "päiväkahvit" on koodisana seksisessiolle. Käytettiin jo aikana ennen internettiä paperi-Hesarin henkilökohtaista-pikkuilmoituksissa.

Vierailija
46/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö "päiväkahvit" tarkoita juurikin seksiä?

Vierailija
47/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ollu kaikki hevoset lasagnessa tuolla miehellä.

Vierailija
48/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä menisi vieraan miehen kotiin jo ihan turvallisuussyistä, aika uhkarohkeaa APltä. Toi mies on niin ala-arvonen, että turha edes kommentoida mitään.

Vierailija
49/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusi, että olet epätoivoinen yh ja teki kerralla selväksi, ettet jää ruikuttamaan perään.

Vierailija
50/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka menee ensitapaamiselle suoraan toisen kotiin?

Vierailija
51/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen miehen pitää suosiolla pysyä sinkkuna. Hänelle ei selvästi parisuhde sovi.

Vierailija
52/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh mies mun makuun:) Just sellainen röyhkee.

Vierailija
53/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hah :D :D . AV-palsta on joskus oikea friikkisirkus. Ilmainen sisäänpääsy.

Vierailija
54/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö antanut sonnin astua? Hänkin voisi varmaan vaikka 50 hoitaa saman päivän aikana, mutta yhtä vain viidesti.

Vierailija
55/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yupp, enemmän vaan vahvistaa mielipidettäni netin kautta hankituista miehistä. En aio kokeilla. IKINÄ. 

Vierailija
56/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö tuntemattomien ihmisten kotiin. Jotain rajaa...

Vierailija
57/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän ettei ehkä maailman fiksuinta mennä toisen kotiin ekoilla treffeillä (en tee sitä virhettä enää..) Mutta otinpahan nyt riskin. Mutta mä oon nyt sit kuitenkin teidän mielestä se hölmö tässä?? Mielenkiintoista..

Täytin tossa just 31v. -ap

Vierailija
58/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ollut H. Lampela? :)

Vierailija
59/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä se sama tinder-treffaaja joka heitti miehen kodistaan pihalle tämän ryhdyttyä vaatimaan seksiä ja bensarahoja?

Vai onko teitä useampia naisia, jotka tapailee tuntemattomia tinder-miehiä joko omassa kodissaan tai miehen kotona? Aika tyhmää touhua nimittäin... Sinä vielä yh-äiti? Kai olet sentään lapsen asiat järkännyt kuntoon siltä varalta ettet palaakaan joltain treffiltäsi?

Vierailija
60/73 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopivia olitte toisillenne, sinua kiinnosti vain rahat ja miestä kiinnosti vain seksi. En ymmärrä mitä valitat.