Tinder treffit - pohjanoteeraus!
Olen kolmekymppinen yh-äiti ja käyttänyt Tinderiä reilun kuukauden, koska sen kautta on niin helppoa päästä juttelemaan uusille ihmisille. Sovin treffit itseäni viisi vuotta vanhemman miehen kanssa nyt ystävänpäivälle. Ihan hirveesti ei oltu Tinderissä viestitelty, mutta käytiin läpi asuinpaikkakunnat ja työt yms. Mies vaikutti mukavalta ja fiksulta ja myös kiinnostuneelta, joten sovimme treffit hänen luokseen. Sovimme "päiväkahveista".
Menin hänen luokseen. Hieno ja siisti koti, joku kalliimpi urheilumallinen Audi pihassa, ei Ikea-koti. Kouluttautunut mies, DI, joten ihan senkin takia oli jo odotukset suht korkealla.
Mutta eipä ollutkaan vastassa unelmien prinssi. Ei todellakaan! Jo viiden minuutin päästä huomasin, että mies on erittäin itseriittoinen ja ylimielinen. Ei itse asiassa edes tarjonnut minulle kahvia. Kyseli minulta, millä mielellä olen, jolloin tajusin, että mies on vaan seksin perässä. Kerroin, että ihan vakavissani etsin miestä. Yhden kerran taisi koskea reittäni, mutta kun huomasi, etten ole sillä mielellä niin jätti minut rauhaan.
Silti olin ehkä tunnin hänen luonaan kuuntelemassa hänen paasaustaan miehistä ja naisista ja parisuhteista. Olin suorastaan järkyttynyt hänen mielipiteistään. Tässä muutama hänen suustaan kuultua: "Miehillä on niin kova seksuaalivietti, että kaikissa parisuhteissa pitäisi olla oikeus sivusuhteeseen. Miehet vaan on semmosia. Miks pitäis yhden naisen takia sammuttaa omat halut?" TAI "Ei saman naisen kanssa jaksa kahta vuotta pidempään." TAI "Sonneilla on testattu, että sama sonni ei päivän aikana astu samaa lehmää kuin viisi kertaa, mutta muuten astuisi saman päivän aikana vaikka 50 eri lehmää." TAI "Jos haluun pidempiaikaiseen suhteeseen naisen kanssa, niin mun pitäis kohteliaisuudesta ensin pidättäytyä seksistä ainkin parien treffien verran. Naiset vaatii kauheita ponnisteluja miehiltä. Ei se oo luonnollista."
Mä tyyliin suu auki kuuntelin sitä ihan järkyttyneenä! Sitten kun se malttoi paasauksen ohessa kysyä multa jotain diipa daapaa, niin mun mielestä on aika epäkohteliasta näpertää kännykkää samalla. Ei se edes kuunnellut mitä mä vastasin. En kiinnostanut sitä yhtään, eikä sillä sinänsä mitään väliä, hirvee sovinisti sika... Sitten se vielä suoraan sanoi mulle, että "Sovin tässä treffejä huomiselle."
Lisäksi se sanoi, ettei voi juurikaan käydä baareissa viikonloppuisin, koska "Töissä kokouksissa mun pitää olla skarppina ja yrittää olla koko ajan muita fiksumpi. En voi olla siellä pää jumissa." Ihan hyvä, että on terveet elämäntavat, mutta kyllä oli ihme tyyppi. Ja "Tinderissä tulee matchejä koko ajan niin paljon, etten mä millään kerkeä kaikille edes vastaamaan." TAI "En edes halua, että baarissa, kun olen kavereiden kanssa, että joku muija tulis keskeyttämään meidän keskustelun".
Oikeesti, miltä tää teistä kuulostaa? Musta ainakin tuntui, että n. tunti mun elämästä meni niiiiiiiin hukkaan... Jatkossa parempia matchejä mulle, kiitos nam.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:47"]Ei kai ollut H. Lampela? :)
[/quote]
Repesin :D kiitos nauruista piristit päivääni ♡
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:41"]
Tajusi, että olet epätoivoinen yh ja teki kerralla selväksi, ettet jää ruikuttamaan perään.
[/quote]
Mitä hittoa? Eihän mua edes kiinnostanut sen jälkeen, kun mies avasi suunsa.. -ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:38"]
Jos nettituttu tulee kotiin, niin toki on lupa odottaa seksiä. Ei tarvitse olla kovin fiksu tajutakseen tätä.
[/quote]
Haha, minä olen kutsunut monta treffimiestä kotiini. Ovatkohan hekin luulleet, että haluan heti seksiä? Noup.
Mistä lähtien kotiin kutsuminen on ollut kutsu seksiin?
[/quote]
Älä jaksa olla lapsellinen.
[/quote]
Älä sinä ole tyhmä. Katsos, maailmassa on muutakin kuin seksiä, paitsi ehkä sinun minimaailmassasi.
Hitto kun nykyään enää tiedä puhutaanko kaffeista vai päiväkaffeista.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:04"]
Hassua, että tää menee niin överiksi täällä keskustelupalstalla. :D
1. En väitä olevani parempi ihminen.
2. En ole kenenkään rahojen perässä, pärjään omilla tuloillani vallan hyvin - se että huomasin nämä pintapuoliset asiat miehen kodissa oli ehkä semmoinen naiivi ajatus, että vois olla ihan fiksukin ihminen kyseessä.
3. Nää oli kolmannet Tinder treffit vasta. Aiemmat treffit kahvilassa ja baarissa.
4. Ja joku kysyi, että onko mulla kiire löytää mies. Myönnän, että pienen ikäkriisin myötä ehkä vähän on..
[/quote]
Kyllähän olet rahan perässä, vaikka et sitä ehkä itse tajuakaan. Luehan mitä kirjotit, luettelit rahallisia ominaisuuksia miehestä ja perässä "vaikutti lupaavalta". Miksi elät itsepetoksessa ja et voi sanoa suoraan että olet miehen rahojen perässä.
[/quote]
Minä ainakin voin näin anonyymillä palstalla ihan hyvin myöntää, että sinkkuna etsin nimenomaan hyvätuloista, hyvässä asemassa olevaa miestä, jolla on jo hieman ehtinyt kertyä omaisuutta. Tämä jo ihan siksi, että en halua itse elättää miestä ja haluan elää mukavaa elämää, jossa voidaan matkustella yhdessä, käydä ulkona syömässä ym. Lisäksi haluan hankkia lapsia ilman, että tarvitsee murehtia, miten pärjätään, tinkiä asumisesta tai laskea joka senttiä ruokamenoihin. En kuitenkaan etsi mitään elättäjää, olen itsekin ihan hyvässä työssä esimiesasemassa ja pärjään taloudellisesti hyvin. En ymmärrä, miten esimerkiksi korkeakoulututkinnon pitäminen parinvalintakriteerinä on ihan yleisesti hyväksyttävää, tai vaikka tietyn pituuden, mutta varallisuus on joku ehdoton no-no.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:23"]
2. En ole kenenkään rahojen perässä, pärjään omilla tuloillani vallan hyvin - se että huomasin nämä pintapuoliset asiat miehen kodissa oli ehkä semmoinen naiivi ajatus, että vois olla ihan fiksukin ihminen kyseessä.
3. Nää oli kolmannet Tinder treffit vasta. Aiemmat treffit kahvilassa ja baarissa.
4. Ja joku kysyi, että onko mulla kiire löytää mies. Myönnän, että pienen ikäkriisin myötä ehkä vähän on..
[/quote]
Kyllähän olet rahan perässä, vaikka et sitä ehkä itse tajuakaan. Luehan mitä kirjotit, luettelit rahallisia ominaisuuksia miehestä ja perässä "vaikutti lupaavalta". Miksi elät itsepetoksessa ja et voi sanoa suoraan että olet miehen rahojen perässä.
[/quote]
Minä ainakin voin näin anonyymillä palstalla ihan hyvin myöntää, että sinkkuna etsin nimenomaan hyvätuloista, hyvässä asemassa olevaa miestä, jolla on jo hieman ehtinyt kertyä omaisuutta. Tämä jo ihan siksi, että en halua itse elättää miestä ja haluan elää mukavaa elämää, jossa voidaan matkustella yhdessä, käydä ulkona syömässä ym. Lisäksi haluan hankkia lapsia ilman, että tarvitsee murehtia, miten pärjätään, tinkiä asumisesta tai laskea joka senttiä ruokamenoihin. En kuitenkaan etsi mitään elättäjää, olen itsekin ihan hyvässä työssä esimiesasemassa ja pärjään taloudellisesti hyvin. En ymmärrä, miten esimerkiksi korkeakoulututkinnon pitäminen parinvalintakriteerinä on ihan yleisesti hyväksyttävää, tai vaikka tietyn pituuden, mutta varallisuus on joku ehdoton no-no.
[/quote]
Voisiko syynä varallisuuden näennäiseen väheksymiseen olla syynä se, että se ei sovi yhteen suuresti vaalitun ajatuksen kanssa siitä, että suhteen pitäisi perustua rakkaudelle.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:52"]
Ja mitkään koodisanat ei tarkota mulle sitä, että lupaisin jollekin seksiä, vaikka se kuinka selkeästi sitä tarkottaiskin. Ei kai mun oo pakko, jos en halua.. -ap
[/quote]
Ei ole pakko tietenkään, mutta jos sovit seksitreffit (mitä "päiväkahvit" ihan yleisesti tarkoittaa) niin ei pidä yllättyä kun treffikumppani haluaa vain seksiä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:33"]
Tylytin kerran baarissa oikein kunnolla yhtä äijää, joka kokeili minuun tuota taktiikkaa. Harvinaista että joku ei keksi vastausta, yleensä sieltä tulee jotakin aivotonta mölinää surkeimmaltakin luuserilta. Mutta sillä kertaa tyyppi kuitenkin jäi aivan sanattomaksi, ei osannut kuin tuijottaa. Sitä se teettää, kun miehet täyttävät päänsä tuolla pelimiesoppaiden hömpötyksellä. Mutta uskoohan joku horoskooppeihinkin.
[/quote]
Kaikki ihmiset ei sovi toisilleen, en silti ymmärrä miksi pitää tylyttää toista. Se on kai jonkinlainen naistenjuttu, puretaan omaa huonoa omaatuntoa toiseen tjs. Jos joku ihminen tai tyyli ei sovi itselle, voi tilanteesta häipyä siististikin eikä tarvitse käyttäytyä tökerösti.
[/quote]
Niin, miehen on sinun mielestäsi täysin hyväksyttävää provosoida naista, mutta sitten kun nainen tipauttaa miehen takaisin maan pinnalle, aletaan itkeä tökeröstä käytöksestä. Pahin mitä öykkärin hyökkäyksen jälkeen voi tehdä, on päästää hänet siististi pälkähästä. Ne joilla riittää henkistä kanttia pistää öykkärit järjestykseen, joutuvat likaamaan itsensä. Palveluksena niille, jotka eivät samaa pysty tekemään.
On myös syytä pistää järjestykseen niljakkaat valehtelijat, jotka oikeasti vaivautuvat poistamaan automaattisesti lainatusta tekstistä osan jotta voisivat mustamaalata ihmisiä, sinun tapauksessasi nimenenomaan naisia. Häpeä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:23"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voisiko syynä varallisuuden näennäiseen väheksymiseen olla syynä se, että se ei sovi yhteen suuresti vaalitun ajatuksen kanssa siitä, että suhteen pitäisi perustua rakkaudelle.
[/quote]
Ehkä tuo, että teeskennellään ettei rahaa ole olemassa, on niitä ihmisiä varten jotka eivät tunnista aitoja tunteita. Eli pelataan varman päälle ja hävitetään (tai yritetään hävittää) yhtälöstä aivan kaikki muu, paitsi ihminen itse. Vasta sitten voidaan olla varmoja siitä että toinen on kiinnostunut ihmisestä itsestään eikä mistään muusta.
Ap lataa puhelimeen OkCupid ja Happn -appit ja kokeile sitä kautta. Tinder kun suurimmaksi osaksi on just seksiseuraa varten.
Kyseinen mies on karmea ja vältettävä yksilö.
Kiitos nam -lopetus pilasi muuten hyvän kommentin.
Sovitte seksitreffit joista sinä sitten luistitkin. Kannattanee jatkossa sopia treffit muualle kuin toisen kotiin ja tehdä ETUKÄTEEN selväksi miehelle että etsit jotain vakavaa, jos siis et halua vain seksiä.
Ukkohan puhu kyllä ihan täyttä asiaa.
Lukekaa "murhaaja tulee netistä" :) kirja siis
Miksi teit treffit hänen kotiinsa??
Tottakai luulee saavansa seksiä, kun menit hänen kotiinsa.
Tyhmää tehdä ensimmäiset treffit toisen kotiin.
Miksi käytetään sanaa päiväkahvit, jos pyydetään toista kahville?? Eikö se nyt vaan ole kahvit kuin kahvit, ihan sama kelloajalle.