Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pokasin baarista Yh:n.

Vierailija
11.09.2006 |

Viikonloppuna oltiin Intti-poikien kanssa baarissa ja sain pokattua yhenillan hoidon. Oli sitten yh ja lapsien isä palautti lapset sunnutai aamuna kun oli kalsareissa syömässä aamiaista. Hyvä pano, ei voi muuta sanoa, antoi pyllyynkin laittaa, tai oikeastaan pyysi. Se ukko kävi kyllä vähän hiilenä siinä ovella tai ainakin siltä kuullosti. Aion panostaa YH:hin tulevaisuudessakin. irtos kohtuu helpolla....

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla itseisarvoa, ehkä peräti jotain maagista merkitystä. Voi kovasti toivoa, että kun pistää lukumääriä pöytään, niin kaverit vihertyvät kateudesta ja ajattelevat, että " kylläpä tossa on sitten TOSI cool daami, se saa tosi monelta parrua jokaIKIseen reikään niinku ihan tosta vaa..."

(unta nää)

Vierailija
22/77 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkeroittaa (mitä oon sivusta seurannu) Ei yksinhuoltaja oo todellakaan mikään kauneuskilpailujen voittokortti.

Monista näkyy, että viimeistä oljenkortta vedetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka vetää ja mitä vetää?

Vierailija
24/77 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... KAIKKIhan ne on katkeria ja karmeen näköisiäkin.

Uskomatonta... mut elämä on ja se opettaa kyllä märkäkorviakin.

Vierailija
25/77 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat vetelevät viimeisiä oljenkorsia ja haluavat varmasti inttipoikaa JOKAISEEN reikään...

...kunhan vain saisivat...

NYYH!

Vierailija
26/77 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyhmiäkin vielä. Ei kun saapasta persuuksiin - ei muuta.

Vierailija
27/77 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

polkassu kolmea yksinhuoltajaa. (muistaakseni)

Vierailija
28/77 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän?

Eihän se peilikuvasta yhtään riipu, millainen hihaan tarttuu.

Vierailija
29/77 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaan penskoille ruokaa älkääkä täällä roikkuko.

Vierailija
30/77 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en myönnä, kaiken kiistän, en perustele, olen katkera

ja selittelen :-) Voi sentään...

Kyllä ne lapset on seuranhaussa sellainen jarru, että varmasti huomaa. Kokeilkaa jos ette usko! Miksei asiasta voi keskustella vaan kaikki pitää kieltää ja selitellä?

Kun yh ei kelpaa sille parhaimmistolle joita se haluaisi, sen täytyy tyytyä vähempään. Siksi se on helpompi kuin perus sinkku. Oli sitten yh-äiti tai yh-isä.

Vierailija
31/77 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitään en myönnä, kaiken kiistän, en perustele, olen katkera

ja selittelen :-) Voi sentään...

Kyllä ne lapset on seuranhaussa sellainen jarru, että varmasti huomaa. Kokeilkaa jos ette usko! Miksei asiasta voi keskustella vaan kaikki pitää kieltää ja selitellä?

Kun yh ei kelpaa sille parhaimmistolle joita se haluaisi, sen täytyy tyytyä vähempään. Siksi se on helpompi kuin perus sinkku. Oli sitten yh-äiti tai yh-isä.

Itselläni on kehitysvammainen pieni lapsi. Tietysti lapsi on rajoittanut seuranhakumahdollisuuksia, koska en ole voinut aivan mielin määrin ravata ympäriinsä etsimässä Onnea. Enkä ole voinut mielin määrin treffailla kokelaita.

Kuitenkin tämä pieni poika on myös karsinut myös sellaisia tapauksia, joita voisin vaikka sitten nimittää " onnenonkijoiksi" . Eli olen tavannut vain mukavia, empaattisia, vastuunsa tuntevia, hyvin toimeentulevia ja hyvin koulutettuja miehiä (tosi on!).

En voi sanoa, että jossain olisi sellainen " parhaimmisto" , jota olisin yrittänyt tavoitella sitä saamatta.

Nykyinen mieheni, jonka olen tavannut yksinhuoltajana ollessani, on akateemisesti koulutettu, rehellinen ja huumorintajuinen. Kertakaikkiaan hyvä tyyppi, jota ei häiritse se, että olen yksinhuoltaja tai se, että lapseni on syvästi kehitysvammainen.

Exäni oli suoranainen vastakohta - koulut kesken jättänyt lurjus, joka ei ota vastuuta edes omasta itsestään. Paradoksaalisesti siis kumppaneitteni " taso" on noussut yksinhuoltajuuden myötä.

Myöskään veljeni kumppanissa en näe perustavaa laatua olevia vikoja. Veljeni oli nimittäin yksinhuoltaja, kun he toisensa tapasivat. En ole kysynyt, tuntuuko kummastakaan siltä, että jossain olisi se kuu mitä kohden olisi kurkottanut, ellei riippakivi olisi nilkassa roikkunut.

Vierailija
32/77 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä ketjussa rassukoita poikasia (tai toivottavasti vain yksi ja sama kirjoittelija). Äo on ainakin kaikilla samantasoinen eli alle keskitason. Sekin ominaisuus on aikamoinen jarru seuranhaussa, jonka olette ihan varmasti jo huomanneet : )

Vierailija
33/77 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuiko sanat kesken? Heh.. legendaarinen esimerkki siitä, että kun ei pysty mitenkään argumentoimaan, aletaan vääntämään jotain äo-juttua. Olet juuri sellainen yh mistä täällä puhutaan :)

Vierailija
34/77 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos parhaimistoa ovat omasta mielestään sellaiset tyypit kuin BB Henri niin luulen että jokainen yh kiertää kaukaa. Yh:na sitä haluaa todella laatua jotka tarkoittaa kykyä huomioida treffiseura, myös sängyssä, ihminen jonka kanssa voi keskustellakin. Ulkoiset seikat ovat usein vähemmän tärkeitä vaikka erittäin asiallisen näköisiä kumppaneita ovat pariutuneet yh-tuttavani löytäneet enkä tuosta omastakaan voi mitään pahaa sanoa. Olisi kelvannut ihan lapsettomillekin naisille ;)

Mieheni kanssa menimme eka treffeillä sänkyyn ja kivaa oli molemmin puolin ja sitä kivaa jatkuu edelleen 5v jälkeenkin :)

Vierailija
35/77 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pois muuttamalla.

Vierailija
36/77 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä yksinhuoltaja äidit tai isät poikkeavat lapsettomista sinkuista??? Puhun nyt nuorista ihmisistä. Itse olen 23 vuotias vuoden vanhan lapsen äiti, eikä olla lapsen isän kanssa yhdessä. Itselläni ei olisi minkäännäköistä ongelmaa saada yhdenillan juttuja tai seurustelu suhdetta jos vaan haluaisin. Se tilanne ei ole muuttunut millään tavalla siitä kun olin vielä lapseton sinkku!

Lapseni isällä taitaa käydä flaksi jopa enemmän kuin ennen lastamme, koska monien naisten mielestä se lapsi on niin ihana ja hellyyttävä tekija siinä miehessä...!!

Kyllä se varmaan on ihan se murto-osa yh-äideistä, jotka ovat niitä helppoja ja huolivat kenet vaan. Samalla tavalla ku niistä lapsettomistaki!

Se on ihan siitä ihmisestä kii ja luonteesta, ei siitä, onko yksinhuoltaja vai ei.

Tuskin myöskään se, kuinka hyvä sängyssä on johtuu mitenkään siitä, että on äiti... Eiköhän seki sitte johdu ihan elämän muista kokemuksista... ;)

Luulis ainakin, että suurimmalla osalla yksinhuoltajista rima olis sen verran korkeella uuden kumppanin suhteen, ettei lapsen eteen tuoda mitä tahansa taivaanrannanmaalaria esimerkiks aikuisesta ihmisestä...! Ne yhdenillan jutut on sitten asia erikseen, jos sellaisia haluaa harrastaa, eikä niillä ole mitään tekemistä taas lasten tai yksinhuoltajuuden kanssa! Eiväthän lapset ole näitä ihmisiä näkemässä, joita äiti tai isä on tuonut biletysillan jälkeen kotiin!!

(toivon mukaan siis lapset eivät näinä aamuina kotona ole...!)

Vierailija
37/77 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pistäkää vaan ihmeessä kaikki eronneet, karanneet ja yh:t yhteen nippuun. Tietysti kaikki on just sellaisia, jollaisia itse on joskus jossain päässyt näkemään!

T. Itsekin helppo yh, joka tosin antaa vain tosi komeille, viisaille ja mukaville miehille (ja niitähän ei kovin montaa ole ;)

Vierailija
38/77 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks yksinhuoltaja ihmettelee, miks hänen kohdalleen aina sattuu outoja tyyppejä. Ne ei kuuleman mukaan arvosta häntä tarpeeksi, ei käy kaupassa eikä satsaa rahaa häneen.

No mä en ihmettele sitä yhtään.

Yksinhuoltajaan meikäläinen ei haksahtais koskaan.

Vierailija
39/77 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yksinhuoltajaan meikäläinen ei haksahtais koskaan.

Vierailija
40/77 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako siihen olla syy suvussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän