Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä turvautuu eksäänsä

Vierailija
16.02.2015 |

Mitä pitäisi tehdä kun tyttöystävä ottaa meidän riidellessä melkeinpä aina yhteyttä ex-mieheensä? Hän kertoo riidoistamme miehelle ja kysyy tämän mielipidettä riitamme aiheeseen. Olen sanonut että moinen käytös loukkaa minua, mutta hänen mielestään hänellä on oikeus puhua ystävänsä kanssa. Muita "ystäviä" hänellä ei toki juurikaan ole... ainakaan sellaisia joille voisi kunnolla avautua. He olivat pitkään yhdessä ja sopivat että jatkavat ystävinä suhteen päätyttyäkin, mutta eikö se raja nyt mene jossain?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:53"]

No minkälaisia ne teiän pahat riidat on? Miks oot haukkunu tyttöystävääsi? Haukkuminen on henkistä väkivaltaa... Ja onko sulle ongelma siis että tyttöystävä kertoo asioitaan ystävälleen vai se, että on yhteydessä exäänsä? Jos jälkimmäinen, teillä on suuri ongelma ja olet tainnut projisoida jotain tyttöystävääsi kutsumalla häntä mustasukkaiseksi...

[/quote]

No vastataan nyt sitten vaikka meneeki jo vähä pilkunn**miseksi... En siis hauku tyttöystävää riitojen aikana, musta se on väärin. En siis käytä mitään haukkumanimityksiä hänestä tms. Ja riidat on pahoja siksi että niissä on huutoa ja itkua, varsinaiset aiheet ei oo niinkään pahoja. Ne on lähinnä sellaisia keskusteluista lähteneitä kärhämiä missä jompikumpi sitte loukkaantuu syvästi. Mun mielestä olis ok että muijakaveri ois tuohon äijään yhteydessä jos olisivat siis vain kavereita, mutta kun kyseessä on myös entinen avopuoliso, niin en voi hyväksyä.

*ap*

Vierailija
2/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tää mustasukkaisuus keissi ei liity tähän eksään mitenkään vaan lähinnä siihen kun tyttökaveri on kohtuullisen vainoharhainen aina jos käyn ulkona kavereiden kanssa, tai saan jonku tekstiviestin, tai juttelen fbssä jonku kanssa jne. Ja ei todellakaan ole minkäänlaista aihetta mustasukkaisuuteen hänellä.

*ap*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no siis mustasukkaisuus keissiin lisää, sinä siis olet mustasukkainen tyttöystävästäsi, tajusitko?

Vierailija
4/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:15"]

Niin no siis mustasukkaisuus keissiin lisää, sinä siis olet mustasukkainen tyttöystävästäsi, tajusitko?

[/quote]

Toki olen kun hän kokee noin suurta tarvetta saada empatiaa ja sympatiaa eksältään.

*ap*

Vierailija
5/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin otin yhteyttä exään, kun nyxä ei tukenut

Vierailija
6/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen mies tekee tätä samaa. Soittaa mulle siis jos nykyinen tyttöystävänsä on sanonut hänestä jotain negatiivista. Meidän erosta on jo monta vuotta... Kovasti yritän häntä tsempata mutta alkaa jo vähän ärsyttää tuollainen lapsellinen roikkuminen. Ei viitsisi vain jättää vastaamattakaan kun yritän pysyä hänen kanssaan väleissä.

Vierailija
7/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:52"]

Mun entinen mies tekee tätä samaa. Soittaa mulle siis jos nykyinen tyttöystävänsä on sanonut hänestä jotain negatiivista. Meidän erosta on jo monta vuotta... Kovasti yritän häntä tsempata mutta alkaa jo vähän ärsyttää tuollainen lapsellinen roikkuminen. Ei viitsisi vain jättää vastaamattakaan kun yritän pysyä hänen kanssaan väleissä.

[/quote]

Täh? Oikeestiko? Miksi haluat pitää välit tuollaiseen vässykkään? Saisin kyllä ite paskaiset naurut jos joku eksä kehtais soittaa parisuhdeongelmiaan mulle :D

Vierailija
8/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jeesus, minun exä erehtyi viestittelemään parisuhdeongelmistaan minulle. Vastasin että jospa selvittäisivät kriisinsä keskenään ja jättävät minut ulkopuolelle, kiitos. Simppeliä.

Vierailija
9/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:53"]

No minkälaisia ne teiän pahat riidat on? Miks oot haukkunu tyttöystävääsi? Haukkuminen on henkistä väkivaltaa... Ja onko sulle ongelma siis että tyttöystävä kertoo asioitaan ystävälleen vai se, että on yhteydessä exäänsä? Jos jälkimmäinen, teillä on suuri ongelma ja olet tainnut projisoida jotain tyttöystävääsi kutsumalla häntä mustasukkaiseksi...

[/quote]

No vastataan nyt sitten vaikka meneeki jo vähä pilkunn**miseksi... En siis hauku tyttöystävää riitojen aikana, musta se on väärin. En siis käytä mitään haukkumanimityksiä hänestä tms. Ja riidat on pahoja siksi että niissä on huutoa ja itkua, varsinaiset aiheet ei oo niinkään pahoja. Ne on lähinnä sellaisia keskusteluista lähteneitä kärhämiä missä jompikumpi sitte loukkaantuu syvästi. Mun mielestä olis ok että muijakaveri ois tuohon äijään yhteydessä jos olisivat siis vain kavereita, mutta kun kyseessä on myös entinen avopuoliso, niin en voi hyväksyä.

*ap*

[/quote]

Ap:n tyttöystävä vaikuttaa henkisestä heikolta ja neuroottiselta ihmiseltä. Mitenköhän käy sitten jos suhteeseen tulisi lapsi tai asuntolaina tms. Voisitko Ap luottaa tyttöystävääsi tarpeeksi, jotta suhteenne ylipäänsä kehittyisi näin pitkälle? Voisitko laskea hänen vastuulleen tai varaan suuria, riskialttiita asioita? Suoraan sanottuna voiko hän ikinä olla tasavertainen tai tasa-arvoinen kumppani sinulle?

Vierailija
10/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävis kyllä mielessäkään eksälle soittaa sympatian perässä. Vaikuttaa siltä että tyttökaveris ei ole päässyt yli tästä miehestä ja kaipaa häntä. Ja tämä mies on ilmeisesti juurikin tuollainen myötäilevien kommenttien automaatti niin kuin joku tuolla aiemmin mainitsi. Tapaavatko he livenäkin? Kumpi jätti kumman? Kannattaisko sun miettiä sitäkin vaihtoehtoa että heillä on jotain meneillään?

Vierailija
11/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ex-mies soittelee aina sen jälkeen kun on riidellyt nykyisen naisystävänsä kanssa. Kyselee vielä lastenkin kuulumiset samalla. Yleensä lyön luurin kiinni.

Vierailija
12/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:31"]

Mitä pitäisi tehdä kun tyttöystävä ottaa meidän riidellessä melkeinpä aina yhteyttä ex-mieheensä? Hän kertoo riidoistamme miehelle ja kysyy tämän mielipidettä riitamme aiheeseen. Olen sanonut että moinen käytös loukkaa minua, mutta hänen mielestään hänellä on oikeus puhua ystävänsä kanssa. Muita "ystäviä" hänellä ei toki juurikaan ole... ainakaan sellaisia joille voisi kunnolla avautua. He olivat pitkään yhdessä ja sopivat että jatkavat ystävinä suhteen päätyttyäkin, mutta eikö se raja nyt mene jossain?

[/quote]Lähettäisin tyttöystävän välittömästi eksälleen takaisin!

Vierailija
13/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he ovat eronneet?
Sano naisellesi että tehköön valinnan kumman kanssa haluaa olla.

Vierailija
14/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
15/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää miettimään mitä se eksä ajaa takaa ku noin auttavaisesti aina muijalles juttelee ja myötäilee...

Vierailija
16/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla kohtuu yleistä vaikkakin tosi hämmentävää... Itse olen seurannut vierestä kun avovaimon entinen soittelee omista suhdeongelmistaan ja avovaimo sitten neuvoo ja kuuntelee. Hauskinta tässä on se että äijä aikoinaan jätti avovaimoni tuon nykyisen muijansa takia. Ja nyt sitten kun ei suhde toiminutkaan hakee sympatiaa... Olen sanonut etten oikein välitä moisesta toiminnasta, mutta vaimoke ei kehtaa sanoa ettei halua käydä tuollaisia keskusteluja vaan hyvää hyvyyttään auttaa vaan. Aikani jatkan vielä nauramista äijän touhulle mutta jos jatkuu pitkäänkin joudun varmaan puuttumaan.

Vierailija
17/41 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuommoisesta voisi puhua sen tyttöystävän kanssa? Luulisi että jos hän oikeasti ymmärtäisi kuinka pahalta sinusta tuntuu hän lopettaisi tuommoisen...

N48

Vierailija
18/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sympatiat on sun puolella. Toki tyttöystävälläsi on ihan pointti, että hänellä on oikeus jutella ystävän kanssa. Mutta ikävä kyllä hän niin tehdessään loukkaa sinua. Olet sen hänelle sanonut, joten hän tekee sen nyt aivan tietoisesti.
.
Suhteen alussa homma on ensin helposti tuollaista omien rajojen vetämistä. Se saattaa tuosta kyllä tasoittua ajallaan. Mutta toki sinuna katsoisin, ette jää kynnysmatoksi ja ettei sua pidetä pilkkana. Kyllä nimittäin tuossa olisi sekin vaihtoehto, että selvittelisitte riidat ihan keskenänne. Mun mielestä ei oo kovin rakentavaa, että eripurasta mennään heti kielimään ulkopuolisille.

Vierailija
19/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne riidat mistä hän ottaa mieheen yhteyttä ovat yleensä aika pahoja... Eli ei nyt ihan pikkukinoista sentään soittele. Mulle ois oikeesti ihan sama jos se jollekin ystävälleen vain kertoisi näitä juttuja, mutta kun kyseessä on ex-mies. Ei mun mielestä kuulu entisille meidän riidat... Vaikka toki exät nyt voikin antaa ehkä sen "parhaimman" näkökannan ongelmiin kun heiltä voi kysyä että millainen oli heidän kanssaan. Mutta kertovatko hekään nyt sitten sitä rehellisintä mielipidettä vai myötäilevätkö vain? Meidän tapauksissa muijakaveri soittaa esim. kysyäkseen että oliko hän heidän aikanaan mustasukkainen kun minä sanoin häntä mustasukkaiseksi... Voisi kuvitella että kyseessä on joku tosi nuori tyttönen mutta oikeesti ollaan jo lähempänä kolmeakymppiä.

*ap*

Vierailija
20/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet ovat erilaisia ja ihmiset muuttuvat. Paitsi epälojaalia, myös turhaa yrittää verrata nykytilannetta ja mennyttä. Eikö sulla olisi exää, jolle soitella samanlaisia puheluita? Tosin yhtä tyhmää sekin olisi.