Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä turvautuu eksäänsä

Vierailija
16.02.2015 |

Mitä pitäisi tehdä kun tyttöystävä ottaa meidän riidellessä melkeinpä aina yhteyttä ex-mieheensä? Hän kertoo riidoistamme miehelle ja kysyy tämän mielipidettä riitamme aiheeseen. Olen sanonut että moinen käytös loukkaa minua, mutta hänen mielestään hänellä on oikeus puhua ystävänsä kanssa. Muita "ystäviä" hänellä ei toki juurikaan ole... ainakaan sellaisia joille voisi kunnolla avautua. He olivat pitkään yhdessä ja sopivat että jatkavat ystävinä suhteen päätyttyäkin, mutta eikö se raja nyt mene jossain?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan mullakin eksiä joilta kysellä että enkö hoitanutkin kotitöitä hyvin sillon ku oltiin yhdessä ku tuo yks väittää että en koskaan osallistu... Olisi vain ihan hiton turhaa ja tosi lapsellista touhua tehdä niin. En vain ymmärrä minkä hyödyn siitä saa kun kysyy eksältään että millainen oli silloin ennen, kun kyseessä on meidän kahden väliset riidat missä on kyse siitä millainen ihminen on nyt ja TÄSSÄ suhteessa. Hitto ku korpeaa...

*ap*

Vierailija
22/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä eksiä yhtään. Eksät on eksiä. Varsinkaan jos ei oo lapsia, miks niiden kans pitää kaveerata. Exät luo vaan mustasukkasuutta ja harmia. Ap ymmärrän sua täysin. En ite hyväksyis ollenkaan. Menneisyys on menneisyyttä ja nyt ollaan sen miehen kans kenen kans ollaan. Sun tyttöystävä vaikuttaa vähän lapselliselta. Sori, ei pahalla. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä yli exästään. Käske painua takaisin sen luokse. Ansaitset parempaa.

Vierailija
24/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan hyvä tekosyy ottaa eksään yhteyttä.

Vierailija
25/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tuhoon tuomittu juttu teidän suhde!! Se aiheuttaa aivan hirvittävän loukkauksen ja väärän kohtelun tunteen kuin naisesi ei sovi asioita kuten kuuluisi sinun kanssasi vaan turvautuu aikaisempaan mieheensä.

Ala-arvoista ja hyvin epäkypsää käytostä naiseltasi. Sinulta menee väkisinkin kunnioitus tuollaista kohtaan. Lisäksi luottamuspulan vuoksi varmasti muutkin epäilykset pyörivät mielessä. Kyllä raja menee juurikin tässä. Väitän että tulet saamaan särkyneen sydämen tämän tyttösen kanssa ja todella paljon kipeää sekä pahaa mieltä.. Tämä tyttö ei osaa nähdä itseään toisen asemassa. Itsekäs ja lapsellinen tapaus.

Sitä en voi enkä osaa sanoa mitä sinun pitäisi tehdä mutta vaikean kumppanin olet valinnut.. Jonkunlainen terapia taitaa olla ainoa vaihtoehto tuosta selviytymiseen. Sinun naisellesi ensin yksin ja sitten teille molemmille yhdessä.

Väitän että ilman ulkopuolista apua ette tule selviämään, tuo on senluokan ongelma...

Vierailija
26/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi tuollaista naista hetkeäkään. 

Vierailija
27/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumankekkules, jos mun eksä soittaisi ja olettaisi että sanoisin yhtään mitään hänen tämänhetkiseen parisuhdekriisiinsä tai johonkin, niin en tyrmistykseltäni osaisi edes nauraa päin naamaa.

Sympatiani AP:n puolella.

Vierailija
28/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä ulkopuolisten sotkeminen omiin, yksityisiin parisuhdekriiseihin on perseestä. Taitaa tyttö emotionaalisesti kiristää Ap:tä tai pitää toista varalla tai sitten vain nauttii sosiaalipelien pelaamisesta miesten kanssa ja haluaa tuntea olevansa monen haluama. Mistäköhän on oppinut moisen epäterveen käyttäytymismallin? Eihän tuollaista EPÄSOLIDAARISTA voi mitenkään jaksaa kunnioittaa. 

Vierailija
29/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekin silti aika rajua luokitella toinen mustasukkaiseksi. Saattaahan hän sitä olla, en minä sillä, mutta eiköhän kuka tahansa siinä tilanteessa haluaisi jutella muidenkin ihmisten kanssa, nimittäin jos ottaa sinut vakavasti. Jos muita ei oikein ole, niin pakkohan se on siihen ainoaan ystävään nojata. Silloinhan aiempi seurustelusuhde saattaisi olla hyväkin tietolähde. Nimittäin sillä edellytyksellä, että jos ex ei vain myötäile nyksääsi. Jos hän on myönteisten lausuntojen automaatti, voit hyvin riitauttaa saadun lausunnon.

Parempi se minusta silti on joka tapauksessa kuin se vaihtoehto, jossa nyx vain kohauttaa olkapäitään ja jatkaa samaa rataa, jos olet häntä mustasukkaiseksi sanonut, silloinhan mielipiteelläsi ei ole väliä. Toivottavasti sinulla on hyvät perusteet sanomisillesi, jotta voitte keskustella niistä?

Vierailija
30/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:17"]

On sekin silti aika rajua luokitella toinen mustasukkaiseksi. Saattaahan hän sitä olla, en minä sillä, mutta eiköhän kuka tahansa siinä tilanteessa haluaisi jutella muidenkin ihmisten kanssa, nimittäin jos ottaa sinut vakavasti. Jos muita ei oikein ole, niin pakkohan se on siihen ainoaan ystävään nojata. Silloinhan aiempi seurustelusuhde saattaisi olla hyväkin tietolähde. Nimittäin sillä edellytyksellä, että jos ex ei vain myötäile nyksääsi. Jos hän on myönteisten lausuntojen automaatti, voit hyvin riitauttaa saadun lausunnon.

Parempi se minusta silti on joka tapauksessa kuin se vaihtoehto, jossa nyx vain kohauttaa olkapäitään ja jatkaa samaa rataa, jos olet häntä mustasukkaiseksi sanonut, silloinhan mielipiteelläsi ei ole väliä. Toivottavasti sinulla on hyvät perusteet sanomisillesi, jotta voitte keskustella niistä?

[/quote]

Ennemmin kysyisin vaikka AV-palstalla kuin eksältä. AV-palsta on paljon laajempi tietolähde.

Vierailija
31/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot mun exän nyksä soittelee mulle ja tilittää heidän parisuhdeongelmiaan. Rasittavaa.

Vierailija
32/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:37"]

Ot mun exän nyksä soittelee mulle ja tilittää heidän parisuhdeongelmiaan. Rasittavaa.

[/quote]

Ilman AV-palstaa en ikinä olisi tullut tietoiseksi siitä kuinka kummallisia ihmisiä maailmassa oikein onkaan :)

Vierailija
33/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:57"]

No ne riidat mistä hän ottaa mieheen yhteyttä ovat yleensä aika pahoja...

*ap*

[/quote]

Odotatko nyt kieli pitkällä, että joku tulee kysymään, millaisia pahoja riitoja teillä on vai oletko vaan tyytyväinen kun muut yläpeukuttavat pikkuraukkaa miestä?

Vierailija
34/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:37"]

[/quote]

Ilman AV-palstaa en ikinä olisi tullut tietoiseksi siitä kuinka kummallisia ihmisiä maailmassa oikein onkaan :)
[/quote] :D

Vierailija
35/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle joskus soittelee entiset naiset ja tilittää parisuhde ongelmiaan mutta kyllä mä tajuun, että ne oikeesti haluaa vaan mut takasin. En yleensä edes vastaa jos sama nainen yrittää soittaa useamman kerran. Ei mua kiinnosta niiden yksityis asiat, ollutta ja mennyttä koko nainen ja sen jutut.

Vierailija
36/41 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmän päälle tällainen peli etäännyttää sinua tyttöystävästäsi ja tyttöystäväsi taas lähentyy ex:n kanssa, valitettavasti. Ovela keino naiselta käyttää tilannetta hyväkseen lähentääkseen välejä ex:n kanssa, joka taas kokee olevansa tarinan pelastava ritari. Sun pitää vaan yrittää olla naisellesi korvaamaton! :)

Vierailija
37/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää....

Vierailija
38/41 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:26"]

Ei hyvää päivää....

[/quote]

Nyt on jo yö

Vierailija
39/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta! ei tulis koskaan mieleen soittaa eksälle mun ja mun nykyisen riidoista.
Parisuhteessa pitäis kunnioittaa toista, ettei jakele yksityisasioita ja riitoja kaikille. Jos joskus tarvitsee kuunteliaa ja mielipiteitä ulkopuolisen silmin, niin sitten toki voin jollekkin ystävälleni purkaa, joka ei todellakaan olis mun eksä :D En halua mollata miesystävääni kenellekkään ja toivon että hänkään ei tee niin, joten pyrin löytämään omatkin virheeni.
Yleensä meillä ainakin riitatilanteissa auttaa se, että yritetään ajatella toistemme näkökulmasta :) teeskentele joskus et juttelet exällesi ja katso reaktio, ehkä ymmärtää. 
Outoa jos naisella ei ole muita ystäviä joille soittaa, ihan kuin tyttökamusi vain koittaisi 'kiristää' sinua :/

Vierailija
40/41 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkälaisia ne teiän pahat riidat on? Miks oot haukkunu tyttöystävääsi? Haukkuminen on henkistä väkivaltaa... Ja onko sulle ongelma siis että tyttöystävä kertoo asioitaan ystävälleen vai se, että on yhteydessä exäänsä? Jos jälkimmäinen, teillä on suuri ongelma ja olet tainnut projisoida jotain tyttöystävääsi kutsumalla häntä mustasukkaiseksi...