tieto koneista ymmärtävät auttakaa !!!
Auttakaa kun en pääse enää intternettiin mistä minä löytäsin intternet eksploderin pika kuvakkeen kun se hävisi sillon kun siskon poika kävi korjaamassa viikon loppuna tieto konettani. kertoi että laittaa jonkun upuntun tai jonku semmosen ohjeman niin alkasi kone toimia nopeammin kun se oli jo niin hidas se minun kone. Soitin illalla ja poika sanoi että ohjelmista lyötyy kohta intternet ja mene sieltä mutta sillon aukesi joku kokueror niminen ohjelma, osasin kylla aukasta kooglen mutta katsomo ei toimi ja olisin halunnut katsella siellä pari ohjelmaa.myöskään netlix ei toimi,auttakaa joku miten saan takasi intternet eksploderin kuvakkeen työ pöydälle kun sillä minä pääsen nettiin. Yritin jo soittaa sille pojalle mutta se on koulussa eikä vastaa puhelimeen???
Kommentit (43)
Nyt kone toimii muuten ihan hyvin mutta tulee ilmotus virus torjunta ei ole asennettu poika neuvoi illalla että pitää ladata avast virustorjunta kun ei se itse ehtinyt. latasin ohjelman illalla mutta silti tulee ilmotus että virustorjunta ei ole mikä on koneessa vikana auttakaa jotka tiedätte
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:12"]
Sain syövän noista yhdyssanavirheistä.
[/quote]Voi kyynel.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:25"]
Trolli. Liikaa tuttuja kliseitä avauksessa.
[/quote]
Oletko sitä mieltä että tuollaisia ongelmia olisi ainoastaan trolleilla?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:25"]
Trolli. Liikaa tuttuja kliseitä avauksessa.
[/quote]
Oletko sitä mieltä että tuollaisia ongelmia olisi ainoastaan trolleilla?
[/quote]
Minusta näyttää että enemmänkin on trolleja vastaajissa, neuvotaan mitä sattuu ja vittuillaan. Pitäisi muistaa että kaikille, varsinkaan vanhemmille ihmisille ei tietotekniikka ja siihen liittyvät termit ole itsestäänselvyyksiä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 10:14"]
Nyt kone toimii muuten ihan hyvin mutta tulee ilmotus virus torjunta ei ole asennettu poika neuvoi illalla että pitää ladata avast virustorjunta kun ei se itse ehtinyt. latasin ohjelman illalla mutta silti tulee ilmotus että virustorjunta ei ole mikä on koneessa vikana auttakaa jotka tiedätte
[/quote]
Oletko myös asentanut sen virustorjunnan ?
Onkohan tämä ap se sama, joka aikanaan aloitti sen ketjun Munsalan kansallispuvusta?! Kirjoitustyyli on vähän samanlainen :-D
Tuskin on kuitenkaan ikäihmisestä kyse kuten joku epäili; aloittajahan mainitsi jossain kouluikäiset lapsensa...
Siis siihen on asennettu Windowsin tilalle nyt Ubuntu Linux ilmeisesti. Ei siitä sitten Internet Exploreria löydy, se on Windowsiin liittyvä Microsoftin ohjelma. Firefox on Ubuntun oletusselain, semmoinen pitäisi sieltä varmaan löytyä ja sillä pääset nettiin.
Mutta firefox ei mene nettin tulee ilmotus ettei ole verkkoa kun yritin, miksi poika olisi muka windoussin poistanut eihän se kone sitten toimisi ollenkaan, sen minäkin tiedän vaikka en paljon tieto koneista ymmärrä. Kertokaa nyt joku joka tietää miten se intternet exploderi nyt aukastaan jos sinne on se upuntukin koneeseen laitetu??
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:59"]
Tieto koneista ymmärtävät auttakaa!
Auttakaa kun en pääse enää intternettiin mistä minä löytäsin intternet eksploderin pika kuvakkeen kun se hävisi sillon kun siskon poika kävi korjaamassa viikon loppuna tieto konettani. kertoi että laittaa jonkun upuntun tai jonku semmosen ohjeman niin alkasi kone toimia nopeammin kun se oli jo niin hidas se minun kone. Soitin illalla ja poika sanoi että ohjelmista lyötyy kohta intternet ja mene sieltä mutta sillon aukesi joku kokueror niminen ohjelma, osasin kylla aukasta kooglen mutta katsomo ei toimi ja olisin halunnut katsella siellä pari ohjelmaa.myöskään netlix ei toimi,auttakaa joku miten saan takasi intternet eksploderin kuvakkeen työ pöydälle kun sillä minä pääsen nettiin. Yritin jo soittaa sille pojalle mutta se on koulussa eikä vastaa puhelimeen???
[/quote]
En nyt haluaisi olla nipo, mutta kuinka saakelin monta kirjoitusvirhettä voi saadakaan noin lyhyeen tekstiin? Muista myös isot kirjaimet lauseiden alussa ja nimissä. Lisäksi pilkkujakin voisi lisäillä.
Auttakaa nyt joku poika pääsee vasta illalla koulusta enkä pysty katsomaan edes netliksiä ja mulla on kesken yksi hyvä sarja nyt olisi päivällä aikaa katsoa kun lapset on koulussa,
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:17"]
[/quote]
En nyt haluaisi olla nipo, mutta kuinka saakelin monta kirjoitusvirhettä voi saadakaan noin lyhyeen tekstiin? Muista myös isot kirjaimet lauseiden alussa ja nimissä. Lisäksi pilkkujakin voisi lisäillä.
[/quote]
no kun minä kirjutan tämän naapurin tapletilla kun oma tieto kone ei toimi ja enkä tätätkään taplettia osaa ja olen jo ihan sekasin kun kne ei toimi ja netti on uhan jumissa.. auttakaa nyt joku kun tieto koneeni ei toimi
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:17"]
[/quote]
[/quote]
Et varmaan tajunnut, että noin surkea teksti on tahallaan väärin kirjoitettu provo.
Ubuntu on käyttis ja ilmeisesti sisikopoika on poistanut Windowsin (olettaisin näin). Linux-käyttikset ovat hyviä, mutta niiden kohdalla joutuu usein säätämään hieman enemmän esimerkiksi Netflixin kohdalla.
Eli keksi nyt vain jotain järkevämpää tekemistä ja pyydä joku tietokoneistä ymmärtävä korjaamaan se koneesi tai osta vaikka uusi. Sen Netflixisssä roikutun ajan voisit käyttää suomen kielen opiskeluun.
Ubuntussa ei pyöri Katsomo eikä Netflix ilman lisäosia. Sorry vaan, tarvitset nörttiä asennuksii .
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:19"]
Tyhjennä roskakori ja sitten paina alt+f4
[/quote]
Mitä se roska kori tähän auttaa tyhjennän roskat kun haen ilta päivän lapset koulusta ei tässä naapuron tapletissa ole tuollasia näppäimiä neuvokaa nyt joku kunnolla !
Eri hiano ketju!