Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen lapsi lyö yhteistä lasta

Vierailija
16.02.2015 |

Mieheni poika 6v lyö jatkuvasti meidän yhteistä lastamme. En voi jättää hetkeksikään kaksin heitä koska miehen lapsi voi lyödä tätä yhteistä lasta. Äidille puhuminen ei auta, hän on katkera eukko. Voinko jotenkin lopettaa tuon hirviökakaran kyläilyt meillä? Mieskään ei jaksaisi sitä kakaraa vaan aina valittaa että kohta se pentu tulee taas viikonlopuksi. Miehen exä siis väitti syövänsä pillereitä mutta ei syönyt ja tuli raskaaksi kun taas minun kanssani mies tahtoi lapsen.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies sulla. Ihan kateeks käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme, että lyö.

Vierailija
4/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö joka toinen viikonloppu? Voisko miehesi olla sen lapsen kanssa silloin enemmän?

Voit itse lähteä yhteisen lapsenne kanssa vaikka kaverille tai mummolaan?

Vierailija
5/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo taas.. nämä on jo niin nähty..keksi parempi.
Älkää pyörittäkö jatkuvasti näitä samoja..kai te nyt osaatte keksiä sellaisia juttuja ettwi niistä näe että ne ovat provoja. Jos ette niin jättäkää kirjoittamatta kokonaan.

Vierailija
6/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en minkään kauhukakaran takia kodistani pakoon lähde. Mä omistan tän talon. -ap

Vierailija
7/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:05"]Joopa joo taas.. nämä on jo niin nähty..keksi parempi.
Älkää pyörittäkö jatkuvasti näitä samoja..kai te nyt osaatte keksiä sellaisia juttuja ettwi niistä näe että ne ovat provoja. Jos ette niin jättäkää kirjoittamatta kokonaan.
[/quote]
Mikähän tästä provon tekee hullu?

Vierailija
8/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä perhe.

Pieni poika on mustasukkainen. Teidän lapsenne saa kaiken huomion ja rakkauden eikä hänelle edes oman viestisi perusteella jää mitään. Tässä luodaan pohja sisarusten väliselle kaunalle ja vihalle, kateudelle ja katkeruudelle ja avainasemassa olette sinä ja miehesi. Pojan äiti ei tähän pysty puuttumaan mitenkään.

Jos haluat, että lapsellasi on täyspäinen sisarus ja turvallinen lapsuus ja nuoruus, niin panostat myös poikapuoleesi. Tietenkään hän ei saa lyödä pienempäänsä. Se kielletään rauhallisesti ja loogisesti. Mutta muuten lapselle pitää antaa huomiota, erityisesti isän mutta myös sinun. Sisarusten välejä voi varovaisesti lähentää pienillä hoitamiseen liittyvillä tehtävillä esim. "kun olet jo noin iso poika ja osaat niin paljon enemmän kuin x niin voitko tuoda pyyhkeen/ruokalapun" tai "autatko pilkkomaan vihanneksia, kun osaat jo niin paljon" ja hiljalleen siirtää tehtävät sisarusten välisiin leikkeihin. Eihän tuon ikäisiä pidäkään jättää kaksin, joten en edes ymmärrä, mitä tarkoitat tuolla "ei voi jättää kaksin".

Vierailija
9/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa poika saada huomiota ainoastaan sillä keinolla.

Vierailija
10/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:07"]Järkyttävä perhe.

Pieni poika on mustasukkainen. Teidän lapsenne saa kaiken huomion ja rakkauden eikä hänelle edes oman viestisi perusteella jää mitään. Tässä luodaan pohja sisarusten väliselle kaunalle ja vihalle, kateudelle ja katkeruudelle ja avainasemassa olette sinä ja miehesi. Pojan äiti ei tähän pysty puuttumaan mitenkään.

Jos haluat, että lapsellasi on täyspäinen sisarus ja turvallinen lapsuus ja nuoruus, niin panostat myös poikapuoleesi. Tietenkään hän ei saa lyödä pienempäänsä. Se kielletään rauhallisesti ja loogisesti. Mutta muuten lapselle pitää antaa huomiota, erityisesti isän mutta myös sinun. Sisarusten välejä voi varovaisesti lähentää pienillä hoitamiseen liittyvillä tehtävillä esim. "kun olet jo noin iso poika ja osaat niin paljon enemmän kuin x niin voitko tuoda pyyhkeen/ruokalapun" tai "autatko pilkkomaan vihanneksia, kun osaat jo niin paljon" ja hiljalleen siirtää tehtävät sisarusten välisiin leikkeihin. Eihän tuon ikäisiä pidäkään jättää kaksin, joten en edes ymmärrä, mitä tarkoitat tuolla "ei voi jättää kaksin".
[/quote]

Ei voi jättää kaksin tarkoittaa sitä että en pääse edes vessaan kun se kakara on meillä. Jos olen oman lapsen kanssa voin laittaa lapsen leikkikehään, nyt en sitä voi tehdä kun se kakara menee ja lyö tai heittää jollain. Eikä mies halua lapsen kanssa touhuta mitään.

Vierailija
11/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän tapaamiset meni ennen kun saitte yhteisen lapsen?

Vierailija
12/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:06"]

Mä en minkään kauhukakaran takia kodistani pakoon lähde. Mä omistan tän talon. -ap

[/quote]

No sit mies lähtee sen pojan kanssa.

Miksi olet noin ilkeän oloinen? Kai olit tietoinen, että otit miehen jolla oli jo lapsi?

Vierailija
13/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:07"]Järkyttävä perhe.

[/quote]

Ei voi jättää kaksin tarkoittaa sitä että en pääse edes vessaan kun se kakara on meillä. Jos olen oman lapsen kanssa voin laittaa lapsen leikkikehään, nyt en sitä voi tehdä kun se kakara menee ja lyö tai heittää jollain. Eikä mies halua lapsen kanssa touhuta mitään.
[/quote]
No niin ymmärrät varmaan nyt itekkin miksi lapsi temppuilee kun luet uusiks ton sun viestin.

Vierailija
14/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:10"]Miten teidän tapaamiset meni ennen kun saitte yhteisen lapsen?
[/quote]

Miehen lapsi oli rasittava mutta siedettävä.

Vierailija
15/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:07"]Järkyttävä perhe. Pieni poika on mustasukkainen. Teidän lapsenne saa kaiken huomion ja rakkauden eikä hänelle edes oman viestisi perusteella jää mitään. Tässä luodaan pohja sisarusten väliselle kaunalle ja vihalle, kateudelle ja katkeruudelle ja avainasemassa olette sinä ja miehesi. Pojan äiti ei tähän pysty puuttumaan mitenkään. Jos haluat, että lapsellasi on täyspäinen sisarus ja turvallinen lapsuus ja nuoruus, niin panostat myös poikapuoleesi. Tietenkään hän ei saa lyödä pienempäänsä. Se kielletään rauhallisesti ja loogisesti. Mutta muuten lapselle pitää antaa huomiota, erityisesti isän mutta myös sinun. Sisarusten välejä voi varovaisesti lähentää pienillä hoitamiseen liittyvillä tehtävillä esim. "kun olet jo noin iso poika ja osaat niin paljon enemmän kuin x niin voitko tuoda pyyhkeen/ruokalapun" tai "autatko pilkkomaan vihanneksia, kun osaat jo niin paljon" ja hiljalleen siirtää tehtävät sisarusten välisiin leikkeihin. Eihän tuon ikäisiä pidäkään jättää kaksin, joten en edes ymmärrä, mitä tarkoitat tuolla "ei voi jättää kaksin". [/quote] Ei voi jättää kaksin tarkoittaa sitä että en pääse edes vessaan kun se kakara on meillä. Jos olen oman lapsen kanssa voin laittaa lapsen leikkikehään, nyt en sitä voi tehdä kun se kakara menee ja lyö tai heittää jollain. Eikä mies halua lapsen kanssa touhuta mitään.

[/quote]

Ja teit tälläiselle miehelle itse vapaaehtoisesti lapsen?

Vierailija
16/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teillä tulee ero niin ei se mies tule olemaan siitä yhteisestäkään lapsesta kiinnostunut. Onneksolkoon,

Vierailija
17/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:06"]

[/quote]

No sit mies lähtee sen pojan kanssa.

Miksi olet noin ilkeän oloinen? Kai olit tietoinen, että otit miehen jolla oli jo lapsi?
[/quote]

Koska olen väsynyt. Taaskaan en viikonloppuna nukkunut hetkeäkään kun se kakara oli täällä, lapseni ollessa vastasyntynyt vauva se kakara kävi tiputtamassa kiven pinnasänkyyn vauvan päälle kun nukuin. Sen takia en enää uskalla nukkua kun se muksu on täällä. Ja niinkuin sanoin, mies ei halua tehdä sen kanssa mitään. Yleensä kun tuo muksu tulee meille niin mies lähtee kotoa ja jöttää koko revohkan mulle hoidettavaksi

Vierailija
18/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen surkea..ei lähde vieläkään.. yritä yritä..

Vierailija
19/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sille miehelles että on sen lapsen kanssa, sillon kun se kylässä on! Kerta se nyt ei näköjään ite tajua.

Vierailija
20/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:16"]Edelleen surkea..ei lähde vieläkään.. yritä yritä..
[/quote]

Sä olet sekaisin. Joka keskustelussa käyt hokemassa tuota samaa, entä jos hommaisit lääkkeet?-ohis