Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen lapsi lyö yhteistä lasta

Vierailija
16.02.2015 |

Mieheni poika 6v lyö jatkuvasti meidän yhteistä lastamme. En voi jättää hetkeksikään kaksin heitä koska miehen lapsi voi lyödä tätä yhteistä lasta. Äidille puhuminen ei auta, hän on katkera eukko. Voinko jotenkin lopettaa tuon hirviökakaran kyläilyt meillä? Mieskään ei jaksaisi sitä kakaraa vaan aina valittaa että kohta se pentu tulee taas viikonlopuksi. Miehen exä siis väitti syövänsä pillereitä mutta ei syönyt ja tuli raskaaksi kun taas minun kanssani mies tahtoi lapsen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:16"]Puhu sille miehelles että on sen lapsen kanssa, sillon kun se kylässä on! Kerta se nyt ei näköjään ite tajua.
[/quote]

Olen yrittänyt mutta mies ei HALUA tehdä sen kakaran kanssa mitään. Kuinka vaikea se on ymmärtää?

Vierailija
22/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis halua olla exänsä muksun kanssa tekemisissä. Ottaa sen tänne vain koska on pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:06"]

Mä en minkään kauhukakaran takia kodistani pakoon lähde. Mä omistan tän talon. -ap

[/quote]

Ei sinun tarvitsekaan lähteä pois kodistasi, mutta miehen pitäisi olla myös siellä, hänen lapsensahan tässä on kyseessä. Koko asian ei pitäisi olla sinun vastuullasi, vaan tämä on miehen ja hänen ex-eukkonsa välinen ongelma miten järjestävät lapsen ja isän tapaamiset.

Vierailija
24/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:16"]Edelleen surkea..ei lähde vieläkään.. yritä yritä..
[/quote]

Sä olet sekaisin. Joka keskustelussa käyt hokemassa tuota samaa, entä jos hommaisit lääkkeet?-ohis
[/quote]
Tämä on eka ketju missäkommentoin. Tässä näkyy jo aloituksessa kaikki surken provon ainekse ja niin moneen kertaan käytetyt.

Vierailija
25/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:19"]

Mies ei siis halua olla exänsä muksun kanssa tekemisissä. Ottaa sen tänne vain koska on pakko.

[/quote]

Mikä laki pakottaa? Monet lapset elävät kokonaan ilman isäänsä, kun isää ei vain kiinnosta. Niinhän tilanne on tässäkin tapauksessa, mutta isä haluaa silti jatkuvasti hieroa suolaa haavoihin syyttömälle lapsellekin; hoitaa muka tapaamiset, mutta pakenee vastuustaan täysin. Miehesi on nolompi ja lapsellisempi kuin ne, jotka jättävät kokonaan tapaamatta lapsiaan!

Vierailija
26/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:19"]Mies ei siis halua olla exänsä muksun kanssa tekemisissä. Ottaa sen tänne vain koska on pakko.
[/quote]
Ei se ole mikään ex:n muksu vaan miehesi.olet surkean miehen valinnut..sinunkin lapsestasi tulee vain ex:n muksu kun eroatte.

Vierailija
27/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies sulla. Ymmärtäähän sen, kun itsekin vaikutat niin symppikseltä. :)

Vierailija
28/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä olet unelmien prinssin löytänyt.
Kertoo miehestä paljon miten kohtelee lastaan. Sitten sinä viitsit vielä katsella tuollaista "miestä"

Vierailija
29/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos koittaisit jutella lapsen äidin kanssa tai soitat lastensuojeluun. Ei se lapsi ole tarkoitettu sun hoidettavaksi.

Vierailija
30/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:33"]Mitä jos koittaisit jutella lapsen äidin kanssa tai soitat lastensuojeluun. Ei se lapsi ole tarkoitettu sun hoidettavaksi.
[/quote]

Jos mä yritän puhua sille niin se haukkuu, huutaa, kiroilee, uhkailee.. Kerran kävi muhun käsiksikin. Enkä mä sitä lasta vihaa mä olen vaan aivan helvetin väsynyt valvomiseen.

Vierailija
31/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti miehesi poika haistaa sinun kupeidesi "hedelmän" heikkouden ja lyönti on luonnollinen reaktio siihen. inhottavuutesi on myös osasyynä, moni haluaisi varmasti läsäyttää tuollaisen kirpeän ämmän jätöstä päin naamaa.

Vierailija
32/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä, että miksi miehen pitäisi häipyä lapsen kanssa jonnekkin joka toinen vkl? Yhteinen perhehän teillä on. Pitäähän sen 6v:n sopeutua siihen, että teillä on yhteinen lapsi, ei kaikki huomio ole tarkoitettu vain häntä varten. Samoin sun (ja miehesi) pitää sopeutua siihen, että teitä on joka toinen vkl isompi kokoonpano. Ei luulis, että muutama päivä kuukaudessa on noin hankalaa. Koittakaa nyt jumankauta kasvaa aikuisiksi ja kantaa vastuunne.

Ei hitto mitä apinointia, ei se sen lapsen vika ole, että on syntynyt.

Vierailija
33/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poika parka minkälaisen isän ja äitipuolen on saanut,ihan sääliks käy. Pitäs sterilisoida se ukkos nii ei tuu enempää näitä kakaroita joiden kanssa ei haluta olla.

Vierailija
34/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:27"]luultavasti miehesi poika haistaa sinun kupeidesi "hedelmän" heikkouden ja lyönti on luonnollinen reaktio siihen. inhottavuutesi on myös osasyynä, moni haluaisi varmasti läsäyttää tuollaisen kirpeän ämmän jätöstä päin naamaa.
[/quote]

Ap ei vaikuta mitenkään herttaselta mut sä vedit vastenmielisyydessä pohjat.

Vierailija
35/35 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukista tai anna luunappi joka kerta, eiköhän tepsi