Av-palsta teki minusta homoseksuaalin
Olen 24v mies ja tämä palsta on tehnyt minusta kyllä homon. En voi enää kiihottua millään tavalla naisista kaikkien kauheuksien jälkeen mitä olen lukenut täältä. Esim.:
- Miehen pitää olla varakas, pitkä ja komea tai muuten on täysi luuseri
- Kaikki huonot asiat ovat miesten syytä
yms.
Tuntuu muutenkin paljon paremmalta saada parrua peppuun 1 min työllä kysymällä esim. gaybaarissa kuin se että ensin maksaisi omaisuutensa jotta voi viedä naisen hienoon ravintolaan, pitää tehdä kaikki esileikit ja sitten on vasta 50% mahdollisuus että saa. Ja jos sattuu saamaan niin sitten nainen tulee raskaaksi ja joutuu maksamaan elatusmaksuja koko ikänsä tai sitten nainen väittää tulleensa raiskatuksi ja jouduy maksamaan miljoonakorvaukset ja joudut 20 vuodeksi vankilaan... ei kiitos.
Kommentit (10)
sitten nainen väittää tulleensa raiskatuksi ja jouduy maksamaan miljoonakorvaukset ja joudut 20 vuodeksi vankilaan
no nyt nyt kuule, Suomessa raiskauksesta saa max 5 kuukautta ehdonalaista ja ehkä muutaman kympin sakot.
Aika karulta kuulostaa tuo naisten vaatimus miesten suhteen. Onneks olen vaatimaton nainen! Hyi jos olisin sellainen
Minä taas olen alkanut kallistua palstan myötä naisiin. Inhottaa ajtella, että nykymiehet haluavat vain persepanoja ja suihinottoja posliiniksi ajelluilta naisilta. Mieluiten nielemättä. Hyi oksetus :-(
En nyt homoksi ole kääntymässä, kun en miehiin vetoa tunne, mutta onhan tämä palsta saanut aikaan sen, ettei suomalaiset naiset kiinnosta. Yksin on mukavampaa.
Taisiti olla homo jo lähtiessa ja nyt sulla on hyvä syy :).
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:52"]
En nyt homoksi ole kääntymässä, kun en miehiin vetoa tunne, mutta onhan tämä palsta saanut aikaan sen, ettei suomalaiset naiset kiinnosta. Yksin on mukavampaa.
[/quote]
Sama juttu, tosin olen nainen. Plasta teki musta runkkarin.
Kivaa. Meitä ei ole koskaan liikaa. :)