Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä mun pitäisi sitten äänestää? Tai mitä puoluetta

Vierailija
16.02.2015 |

Olen paljolti persujen kannalla asioissa, eli juurikin tuossa, että ulkomaalaisia ei saisi ottaa holtittomasti Suomeen ja muissakin asioissa olen hyvin perinteinen ja konservatiivinen, MUTTA

elän tällä hetkellä lesbosuhteessa. En mielestäni ole lesbo, mutta olen rakastunut naiseen ja olen itse nainen. Olen rakastunut ihmiseen en sukupuoleen. Kannatan uusia ajatusmalleja ja uudenlaista yhteiskuntaa. Arvostan vanhuksia ja lapsia ja vihreitä arvoja... olen myös köyhä ja työtön. Puolisoni on pieni palkkaisessa työssä ja elämää aika kädestä suuhun.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli kuulostaa siltä, että sinulla ei ole perinteiset arvot. Olet ehkä perinyt ne, mutta nyt huomaat, etteivät ne ole enää linjassa oman elämäntilanteesi ja yleisen tilanteenkaan kanssa?

Maahanmuuttoa työvoimamielessä tarvittanee jonkin verran, tai ainakin ajatus siitä on myyty minulle hyvin. Suomessa tehdään paljon töitä, jotka eivät kelpaa syntyperäisille suomalaisille. Kotoutuksessa ja tulijoiden saamisessa oikeasti mukaan yhteiskuntaan mättää ilmeisesti jonkin verran, mutta muutokset ovat hitaita. Toivottavasti niitä aletaan kuitenkin tehdä tosimielessä. PS ei taida hakea siihen aktiivisesti ratkaisua.

Vierailija
2/3 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin epävarma ja politiikasta pihalla, älä äänestä lainkaan. Ö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomessa tehdään paljon töitä, jotka eivät kelpaa syntyperäisille suomalaisille."

Virolaiset
Työskentelee Suomessa:100.000
Asuu pysyvästi Suomessa: yli 40.000

Lisäksi Suomeesa on muita baltteja, venäläisiä, puolalaisia....

Suomeen ei TARVITSE ottaa yhtään sosiaali- tai pakolaisperäistä maahanmuuttajaa. Hiestä ei ole Suomelle hyötyä (enemmän kuin mitä on haittaa). Suomeen tulee ulkomailta työperäisiä maahanmuuttajia JOS MEILLÄ ON RAHA MAKSAA PALKKAA.

Suomi tarvitsee TYÖPERÄISTÄ MAAHANMUUTTOA ja VIERASTYÖLÄISIÄ/KEIKKATYÖLÄISIÄ naapuri- ja Eu-maista.

Työperäisen maahanmuuton lisäksi Suomelle on jonkin verran hyötyä omatoimisesti Suomessa käyvistä Eu-maiden kansalaisista, jotka opiskelevat tai hakevat töitä oma-aloitteisesti.

Suomi on ulkomaiden ihmisille (varsinkin niille jotka eivät osaa edes englantia), lähes mahdoton maa työllistyä. Ulkomaalaisten työllistyminen tapahtuu käytännössä ulkomaisten ja suomalaisten yhtiöiden hakiessa työntekijöitä ulkomailta. Esimerkiksi rakennustyömailla on ulkomaisia työntekijöitä, mutta he ovat ulkomaisten yhtiöiden palveluksessa, tai suomalaisten rakennusyhtiöiden ulkomaisten tytäryhtiöiden työntekijöitä.

Ulkomaalaisten puolisojen osalta maahanmuutto on suunileen kannattavaa, jos suomalainen puoliso on itse töissä, eikä puolison elätys kaadu pelkästään valtiolle.

Ap:lle sanoisin, että isalm on sinulle (-kin) suurin uhka, varsinkin tulevaisuudessa.

Perussuomalaiset on keski- ja pienituloisten puolue. Itse en voi äänestää mitään muuta puoluetta koska:

- islam

- pakkoruotsi

41v m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän