Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cindy Crawford, 48, luonnontilassa, johan helpottaa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onhan näitä paljonkin netissä. Tässä on aika kattavasti:

http://smashcave.com/photography/30-celebrity-before-and-after-photoshops/

[/quote]
Mikä tuo viimeinen kuva oikein on? :)

Vierailija
22/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä oikeasti noin huono englanninkielentaito että ette ymmärrä tuosta artikkelista mitään. Ihan ensimmäisellä rivillä on sana leaked eli vuotanut. Ja jos vähänkin eteenpäin tekstiä kuikuili niin sai huomata että kyae on vuonna 2013 otetusta kuvasta, eli ei mistään tuoreesta tulevan julkaisun vuodosta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 45v ja samanlainen vatsa on . Mun kasvotkin roikkuu enemmän, mutta Cindyllä ehkä kiristetty vähän luomia tai jotain. Ja te , jotka tässä ketjussa kerrotte olevanne vanhempia mutta silemäpiä, huomioikaa painao. Minä olen juuri tuollainen laiha luikki kuin Cindykin ja laihalla vanhemmiten ryppyisyys näkyy aiemmin. Olenkin ajatellut, että vanhemmiten olisi hyvä vähän pyöristyä , mutta minkäs teet kun ei liho vaikka mitä tekis.

Vierailija
24/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:47"]

Jossain oli sivusto, jolla oli vastaavantyyppisiä kuvia julkkiskaunottarista ja seksipommeista. Ilman photoshoppausta nekin näytti vaan tavallisilta naisilta. Joillakin oli vyötärömakkaraa, joillakin raskausarpia, selluliittia jne. Ihan nuoret missinaisetkin on kuulkaas aika taviksennäköisiä ilman kilon pakkelia ja photoshoppausta. Kuvankäsittely on todellakin vääristänty käsityksiä normaalista naisvartalosta. Ja samaa tekee ulkonäkökuvalle kaikki nämä tekohärpäkkeet tekorusketuksineen ja silikonitisseineen.

[/quote]

Onhan näitä paljonkin netissä. Tässä on aika kattavasti:

http://smashcave.com/photography/30-celebrity-before-and-after-photoshops/

Se on musta erityisen tyhmää, että laihalta mallilta leikataan photoshoppauksessa vielä lisää pois niin että näyttää aivan sairaan laihalta.
[/quote]
Tummat silmänalukset pois ja ihon kirkastus jokaisessa muokatussa kuvassa. Makkarat ja rypyt on myös hävinneet ja vartalot muokattu hoikemmiksi. Katy Perry kyllä näytti hyvältä myös muokkaamattomassa kuvassa.

Vierailija
25/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britneyn jalat pidennetty ja hoikistettu. Aika peruspersjalkaiselta näytti alkuperäisessä kuvassa hän.

Vierailija
26/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku tosiaan vielä, että nuo kansikuvat sun muut on todellisia. Tottakai ne muokataan täydellisiksi. Kyllä jokainen taviskin saataisiin jumalattaren näköiseksi tuolla meikkimäärällä ja photoshopin käytöllä.

Vierailija
27/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi. Mulle jäi tokasta raskaudesta juuri tuollainen löysä maha. Lakkasin käymästä uimassa, paitsi omalla mökkirannalla, ja olen pukeutunut kaapumallisiin yläosiin siitä lähtien. Olen nähnyt itseni ihan järkyttävän rumana siitä lähtien ja myös seksihalut ovat hävinneet sen takia.