Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cindy Crawford, 48, luonnontilassa, johan helpottaa

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea asenne! Jo on odotettukin, että jollakin olisi itsevarmuutta esim. tällaiseen.

Vierailija
2/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi stna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea veto... Antaa vähän perspektiiviä meille taviksillekin. Kyllä se ikääntyminen ja maan vetovoima vaikuttaa huippumalleihinkin. Kaunis nainen edelleen, ilman photoshoppaustakin. Toivottavasti näitä luonnollisia kuvia tulisi jatkossa enemmänkin... Vastaiskuna nykypäivän luonnottomuudelle.

Vierailija
4/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain se retusoitu kuva?

Vierailija
5/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cindy on syntynyt samana päivänä kuin minä ja tolta mäkin näytän (paitsi Cindy on tietysti naamastaan kauniimpi ja paljon pidempi kuin minä 160-senttinen tumppi). Tämä oli tosi hyvä muistus siitä, että aikaa vastaan ei voi taistella.

Vierailija
6/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh Se yks Madonnan samantyyppinen kuva on kans hauska..

Vierailija
7/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 08:00"]Rohkea veto... Antaa vähän perspektiiviä meille taviksillekin. Kyllä se ikääntyminen ja maan vetovoima vaikuttaa huippumalleihinkin. Kaunis nainen edelleen, ilman photoshoppaustakin. Toivottavasti näitä luonnollisia kuvia tulisi jatkossa enemmänkin... Vastaiskuna nykypäivän luonnottomuudelle.
[/quote]

Siis täähän ei ollut mikään "rohkea veto" vaan ei-photoshopattu versio kuvasta ja vuotanut julkisuuteen.

Vierailija
8/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan ymmärrä miksi toi kuva on otettu niin epäedullisesta kuva kulmasta - hieman alhaalta ylöpäin!

Vierailija
9/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 08:06"]Onko jossain se retusoitu kuva?
[/quote]

Mun ymmärtääkseni ei ole olemassa retusoitua kuvaa vaan Cindy halusi kuvat sellaisenaan lehteen? Vai oonkohan ymmärtänyt jotain väärin...

Vierailija
10/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta EN USKO, että on aito kuva. Olen samanikäinen tavallinen nainen, mutta vartaloni iho on vielä 100-kertaa kauniimpi ja kiinteämpi. Tuohan on 80 vuotiaan naisen vartalo!

Vierailija
11/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 08:06"]Onko jossain se retusoitu kuva?
[/quote]

Mun ymmärtääkseni ei ole olemassa retusoitua kuvaa vaan Cindy halusi kuvat sellaisenaan lehteen? Vai oonkohan ymmärtänyt jotain väärin...
[/quote]

Mun mielestä tossa jutussa puhuttiin nimenomaan nettiin "vuotaneesta" kuvasta ja ei ollut varmuutta olisiko malli halunnut sen menevän näin.

Vierailija
12/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono valo tuossa kuvassa. Oikein piirtää kaikki ihon poimut. Todellisuudessa hän näyttää todennäköisesti aivan yhtä upealta kuin ennenkin.

Vierailija
13/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1423829861062.html

Tuossa juttu.. eli halusi ne kuvat ilman fotoshoppia ja kuvat otettu jo aikaisemmin mutta levisivät nettiin..piti ilmestyä vasta jossain tulevass lehdessä.

Vierailija
14/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa lähes viisikymppiseksi, joka on synnyttänyt pari lasta ja joka ei ole mikään tikkulaiha tai erityisen lihaksikas. Mutta auringonotto on jättänyt jälkensä ihoon, joka on ryppyinen ja läikikäs.

Vierailija
15/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitteko te tuota juttua Yahoossa? Sen mukaan CC ei ollut pyytänyt kuvan julkaisua, vaan se oli vuotanut nettiin. Lopussa oli  CC:n miehen nettiin laittama kuva, jossa CC makaa biksuissa poolilla ja se oli selvästi taas käsitelty.

Vierailija
16/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:11"]

Tosi huono valo tuossa kuvassa. Oikein piirtää kaikki ihon poimut. Todellisuudessa hän näyttää todennäköisesti aivan yhtä upealta kuin ennenkin.

[/quote]

Todellakin huono valo, ja kuvassa on vähän kaikki muukin pielessä. Mutta tätähän nykypäivän valokuvaus on: valokuva itsessään saa olla ihan roskaa, mitä väliä, kun mistä tahansa voi photoshopata mitä tahansa.

Vierailija
17/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli sivusto, jolla oli vastaavantyyppisiä kuvia julkkiskaunottarista ja seksipommeista. Ilman photoshoppausta nekin näytti vaan tavallisilta naisilta. Joillakin oli vyötärömakkaraa, joillakin raskausarpia, selluliittia jne. Ihan nuoret missinaisetkin on kuulkaas aika taviksennäköisiä ilman kilon pakkelia ja photoshoppausta. Kuvankäsittely on todellakin vääristänty käsityksiä normaalista naisvartalosta. Ja samaa tekee ulkonäkökuvalle kaikki nämä tekohärpäkkeet tekorusketuksineen ja silikonitisseineen.

Vierailija
18/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:47"]

Jossain oli sivusto, jolla oli vastaavantyyppisiä kuvia julkkiskaunottarista ja seksipommeista. Ilman photoshoppausta nekin näytti vaan tavallisilta naisilta. Joillakin oli vyötärömakkaraa, joillakin raskausarpia, selluliittia jne. Ihan nuoret missinaisetkin on kuulkaas aika taviksennäköisiä ilman kilon pakkelia ja photoshoppausta. Kuvankäsittely on todellakin vääristänty käsityksiä normaalista naisvartalosta. Ja samaa tekee ulkonäkökuvalle kaikki nämä tekohärpäkkeet tekorusketuksineen ja silikonitisseineen.

[/quote]

Onhan näitä paljonkin netissä. Tässä on aika kattavasti:

http://smashcave.com/photography/30-celebrity-before-and-after-photoshops/

Se on musta erityisen tyhmää, että laihalta mallilta leikataan photoshoppauksessa vielä lisää pois niin että näyttää aivan sairaan laihalta.

Vierailija
19/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realismia, hyvä vaan sillä täydellisiä ihmisiä ei ole paitsi käsitellyissä kuvissa. Lisää näitä.

Vierailija
20/27 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cindyllä vatta rumempi kun mulla ja minä oon vanhempi, tosin mulla isompi mutta mulla on silee, ei oo nk appelsini-ihoa.