Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin jotain tosi epäilyttävää

Vierailija
24.01.2015 |

Noniin, eli apua kaivattais. Olin tätini perheen luona kylässä. Vierailen heidän luonaan usein, olemme aika läheisiä. Täti ja miehensä ovat 5-kymppisiä, ja kaksi lastaan (serkkuni) teini-ikäisiä.

Tänään olin keittämässä kahvia (ovat itse enemmän teenjuojia), avasin kaapin ja otin suodatinpussin paketista. Samassa huomasin että paketin kulmaan oli kirjoitettu: "SALARAKAS" ja puh.numero. No sain sitten numeron talteen ja koitin äsken etsiä sitä fonectasta, mutta ei löytynyt.

Haluaisin todella tietää kenelle numero kuuluu. Sehän ei sinänsä minulle kuulu, mutta he ovat kuitenkin perhettäni ja täti minulle todella rakas. Hän on sydämellinen ihminen, enkä tiedä voinko katsoa sivusta, jos häntä petetään. Olen jo aiemmin ajatellut, voisiko miehellä olla jotain meneillään. Toisaalta voihan kyse olla myös tätini "salarakkaasta".. Äh! En kehtaa kysyä heiltä kummaltakaan tästä, sillä pelkään rikkovani heidän perheensä tai meidän välimme.

Joten rakkaat mammat, kertokaa mitä teen. Voiko tuon numeron omistajan saada jostain selville?? Vai onko mun soitettava siihen? Siten ainakin kuulisin vastaako siihen nainen vai mies.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi parempi.

Vierailija
2/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti delfiinit osaavat myös uida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh... soita siihen niin, että oma numerosi on salainen ja sano sitten, että tuli väärä numero. Sullehan tuo ei kyllä kuulu, mutta ymmärrän, jos asia kiinnostaa. Itse varmaan soittaisin.

Vierailija
4/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietääkin jäädä kiinni jos on noin tyhmä että kirjoittaa salarakkaan numeron kissankokoisin kirjaimin johonkin suodatinpussipaketin kylkeen. Ei jumaliste. Varmaan jokinvitsi, ei kukaan voi olla noin tyhmä.

Vierailija
5/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on iha totta. Huoh.. Itelläki meinas pompata sydän kurkkuu, ku ton löysin :( ja vaivaannutti olla siel muina miehinä sydän jyskyttäen. Inhottavaa ku tääl ei provojen takii voi mitää kysyy enää. Mut kiitos teille jotka annoitte mielipiteenne mitä mun pitäis tehä.

-ap-

Vierailija
6/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei vielä tekin, jotka ette usko: jos vinkkejä miten voi ylipäätänsäkin selvittää numeron omistajan, niin vinkkiä tänne kiitos :)

-ap-

Vierailija
7/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:46"]

Mut hei vielä tekin, jotka ette usko: jos vinkkejä miten voi ylipäätänsäkin selvittää numeron omistajan, niin vinkkiä tänne kiitos :) -ap-

[/quote]

Soittamalla.

Vierailija
8/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli harvinaisen huono. Ei kukaan, ei sitten kukaan ole niin tyhmä, että kirjoittaa puhelinnumeron ylös salarakas maininnalla. Trollikouluun ap, hopi hopi...

Vierailija
9/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin enemmän huolissani sun tylsästä elämästä....

Vierailija
10/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi niistä on sokea? Kumpi käy kaupassa? Kumpi on todella idari?

Huono, ei jatkoon!

Vierailija
11/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tehneet sinulle yhdessä jekun ja nyt kihertävät naurusta!

Vierailija
12/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on joku sisäpiirin vitsi ja "salarakas" on tyyliin naapurin Seppo, eikä mikään kakkoshoito.

Vierailija
13/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille viestiä että nyt saatanan huoran penikka jätät perheeni rauhaan. Kattele sit vastaako mitään.

Vierailija
14/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu valepukuun, ota lehti mukaan ja varjosta niitä! Muista myös kamera, niin saat kuvamateriaalia. Ota töistä kuukausi palkatonta, jotta voit omistautua 24/7 varjostamiseen.

Vierailija
15/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sekin kävi mielessä, et oisko vaikka just pila tai salasana johonki tai jotain.. Mut aika huono pila mun mielestä, varsinkin kun talossa myös lapsia. Mietinkin pitäiskö mun koittaa ottaa se paketti sieltä sanomatta mitään. Kun voishan ne serkutkin sen sieltä löytää samalla tavalla, vaikkeivät oikeen kahvia juokaan.

Ja sanon vielä et mulla ei oo tylsä elämä tai muutakaan tarvetta "hauskuuttaa" itseäni pilailemalla täällä. Oon vaan herkkä ja alkoi ahistaa, et mitä on tekeillä. Tädin perhe on mulle todella tärkee, enkä haluais että se hajoaa :(

-ap-

Vierailija
16/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin yritelmä, minkä olen tällä sontapalstalla nähnyt. Se on jo todella paljon, se.

Onnittelut siitä.

Vierailija
17/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:56"]Laita sille viestiä että nyt saatanan huoran penikka jätät perheeni rauhaan. Kattele sit vastaako mitään.
[/quote]

Jos saisin tietää vaikka osoitteen, niin varmasti menisin vähän kyselemään et mikä homma tää on. Viestillä ei oikeen saa ketään vastuuseen mistään :/

-ap-

Vierailija
18/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasin miehen puhelimen ja siellä se oli: yhteystiedoissa oli SALARAKAS ja numero. Niinhän kaikki merkitsee salaiset tiedot. Joko puhelimeen tai kahvipussiin.

Vierailija
19/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne teinithän on ton jäynän sulle tehnyt... Ite sanoit, ettei siinä perheessä juoda yleensä kahvia. Tiesivät, et sä kuitenkin keität.

Anteeksi nyt, mutta ootko ehkä jotenkin turhan utelias luonteeltasi? Se selittäis aika paljon.