Onko kassisi alkanut piipata kaupan porteilla? Miten reagoit?
Miestenvaateliikkeen myyjältä oli jäänyt häly vaatteeseen, oka oli pussissani, ja kun menin naistenvaateliikkeeseen sen jälkeen, portti alkoi hälyttää. Pari myyjää tuli paikalle ja sanoi, että joskus voi jäädä hälytin vaatteeseen. Katsoivat miestenvaateliikkeen pussin ja siellähän se häly oli. Sitten lähdin takaisin sinne miestenvaateliikkeeseen korjaamaan tilannetta. Ei siinä sen kummempaa.
Ei tullut mieleenkään, että olisin ottanut asiasta itseeni.
Kommentit (56)
Pahoittelivatko edes siellä miestenvaateliikkeessä?
Mikä ihmeen crossdresser olet jos käyt sekä naisten- että miestenvaateliikkeissä?
Ei ole ikinä hälyttänyt. Vasta ostin hupparin, jonka hälyttimen huomasin vasta kotona. Ei sekään missään hälyttänyt sillon.
En mä koskaan välitä niistä piippailuista kun itse tiedän etten mitään ole varastanut. Antaa soida, sitten selvitellään mikä soi. Joskus se oli joku uuteen vaatteeseen jäänyt pieni tarra , kerran se oli vyönsolki.
Eipä tuossa mitään, kassalle takaisin tsekkaamaan jäikö jotain ja myyjän kanssa uusi testaus portilla. Näitä sattuu.
Se portti hälyttää, eikä sun kassis. Toivottavasti ei omat kassit rupee piippaan.
Tokmannilta ostin jonkun isohkon esineen, jota en laittanut hinhalle ja tietty se piippasi. Peruutin 2 askelta ja kassa totesi, että jaha, siellä on hälytarra laatikon pohjassa. Kiitin kassaa hauskasta kokemuksesta todeten, että en ole koskaan ennen saanut hälyä aikaiseksi ja sitten nauroimme molemmat. Miksi, ah miksi en ottanut yhteyttä lehdistöön, tämän episodin kun näki ainakin 12 ihmistä.
Oli mielestäni vähän oudompi juttu. Kun poistuin Lindexiltä ei piipannut. Olin siis ostanut lapsen mekon. Mutta kun menin toiseen liikkeeseen sisään niin alkoi piippaamaan tuo vaate. Lähdin siitä sitten Lindexille takaisin ja kappas vaatteessa oli varashälytin vielä kiinni. Ei pahoitellut myyjä, näytti itse asiassa todella hapanta naamaa kun kerroin että oli käynyt piippaamaan toisessa liikkeessä. Olipas töykeä "ihmisläheinen" myyjä. Olisi tehnyt mieli touvottaa f..ck you too. Olet väärässä ammatissa.
Stockallakin vartija hännysteleli naurettavasti perässä. Voi Stocca ei kai nyt tällaista tavallista kansalaista tarvitse noin kovin ahdistella ja kovistella.
Joskus pojalle ostettiin housut ja piippas kun lähdettiin. Mentiin kassalle takaisin ja myyjä nappas hälyttimen pois sen kummempaa älämölöä nostamatta.
Jos itselläni portilla piippaa, niin olen ottanut tavaksi jäädä siihen portille seisoskelemaan. Jos myyjä on jättänyt hälyn vaatteisiin, niin saa se kyllä sen verran liikkua sieltä kassan takaa, että tulee hakemaan sen kassin/hälyn takas kassalle irrotettavaksi. Ja tuo sen sitten takaisin sinne portille.
Aika moni kassaneiti on olettanut melko kauan aikaa että minun pitäsi kävellä takaisin sinne kassalle. =D
On tuota pari kertaa käynyt. En loukkaantunut tietenkään. Molemmilla kerroilla myyjäkin suhtautui tilanteeseen hyvin ystävällisesti ja auttavaisesti. Ehkä olisi vähän halju fiilis jäänyt, jos myyjän suhtautuminen asiaan olisi ollut epäystävällistä.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelivatko edes siellä miestenvaateliikkeessä?
En muista. ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen crossdresser olet jos käyt sekä naisten- että miestenvaateliikkeissä?
On olemassa vanhahko instituutio nimeltä avioliitto. Siihen kuuluu mies ja vaimo. Vaimoilla on tapana ostaa miehilleen joskus vaatteita lahjaksi. ap
Kerran alkoi ja ihmettelin, että oliko siinä rokotteessa ehkä sittenkin mikrosiru, joka oli sillä hetkellä kasseissani.
Pari kertaa käynyt, olen vain kävellyt takaisin kassoille. En ole mitään meteliä nostanut, sattuuhan näitä. Kerran sain hyvitykseksi suklaalevyn.
Mun kasseissa ei oo hintalappua ja ihan syntymästä asti nämä kassit ovat olleet minulla.
Vierailija kirjoitti:
On tuota pari kertaa käynyt. En loukkaantunut tietenkään. Molemmilla kerroilla myyjäkin suhtautui tilanteeseen hyvin ystävällisesti ja auttavaisesti. Ehkä olisi vähän halju fiilis jäänyt, jos myyjän suhtautuminen asiaan olisi ollut epäystävällistä.
Juuri näin. Oli kyllä ihmeellistä kun myyjä oli suorastaan vihaisen oloinen kun vein vaatteen takaisin, jotta varashälytin poistetaan. Oli siis piipannut toisessa liikkeessä. Ei tarvitse mielin kielin olla, mutta tuo oli jo huvittavaa tuo myyjän töykeys tuossa tilanteessa.
Joskus eräs elokuva laukoi hälytykset, jonka olin ostanut. Nostin käteni hetkeksi ja kävelin takaisin kassalle ja kassa neiti repäisi paperit pois elokuvan päältä ja sitten pääsin jatkamaan matkaani ilman, että taas hälytykset olisi lauenneet. Eipä siinä mitään noloutta tai häpeää tai kiukkua tuntenut. Sellaista välillä sattuu ja eipä se kaupan työntekijöidenkään vika ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Oli kyllä ihmeellistä kun myyjä oli suorastaan vihaisen oloinen kun vein vaatteen takaisin, jotta varashälytin poistetaan. Oli siis piipannut toisessa liikkeessä. Ei tarvitse mielin kielin olla, mutta tuo oli jo huvittavaa tuo myyjän töykeys tuossa tilanteessa.
Ja siis itse en nostanut mitään meteliä, en punastellut, enkä ollut vihainen kun vein tuon vaatteen takaisin ja ihmettelin kun oli jäänyt kiinni iso varashälytin, joka siis ei piipannut ulosmennessä mutta toisessa liikkeessä kyllä. Olihan siitä vaivaa kun eivät nuo vierekkäin olleet. Siinä mielessä nauratti tuo myyjän vihaisuus.
En välittänyt ja jatkoin matkaani.