Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkanko miehen kanssa vaikka rakastelu on muuttunut seksiksi?

Vierailija
16.02.2015 |

Ja nyt haluaisin kommentteja sellaisilta ihmisiltä, joilla asiasta on omakohtaista kokemusta.

Lyhykäisyydessään homma meni näin: Tapasin elämäni miehen ja rakastuin ihan korviani myöten. Rakastelu oli aivan mielettömän ihanaa ja himoitsin häntä jatkuvasti. 

Sitten mies kylmeni. Lopulta hän sanoi suoraan, etten ole hänen mielestään mitenkään haluttava ja että hän on enemmänkin kohteliaisuudesta ollut kanssani. Hän ei halunut seurustella. Ja hän tekikin erittäin selväksi, ettemme ole parisuhteessa.

Olin alkuun aivan lohduton. Mutta järkevänä ihmisenä kasasin itseni ja aloin laannuttaa rakastumistani ja valmistautua eroon. Aikaa siihen meni, mutta onnistuin lopulta. En edes ole katkeroitunut tai pettynyt. Olin vaan pohjattoman surullinen. Mutta sillai hyvällä tavalla. Mieshän ei lupaillut mitään. Huuma oli ihan minun omaa haihatteluani. Jos rakkaus on yksipuolista, ei siitä voi syyttää kuin itseään. Elämässä joskus vaan tunteet eivät kohtaa.

Nyt olemme tapailleet ystävinä seksin merkeissä ja olen pikkuhiljaa alkanut irrottautua miehestä. 

Mutta kuinkas ollakkaan, mies on kääntänyt kelkkansa ja esittääkin nyt rakastunutta. Lisäksi hän puhuu yhteen muuttamisesta ja jopa naimisiin menosta! 

Eli hän ei haluakaan päästää minusta irti.

Minua kiinnostaisi tietää, että onnistuuko tapaileminen, vaikka seksi on aika laimeaa ja miehen puolelta tapahtuva lähentely, suuteleminen ja rakastamisesta jauhaminen tuntuu lähinnä teennäiseltä. 

En koe mitään negatiivisia tunteita häntä kohtaan, mutta ei minulla mitään suuriakaan tunteita sinne päin enää ole. 

Joka kerta kun poistun hänen luotaan, lähden sieltä kuin viimeistä kertaa. Ja sama homma kun menen sinne esim. yökylään, menen sinne ikään kuin viimeisen kerran . Eikä se enää tunnu edes yhtään haikealta. Olisin jo niin valmis lopulliseen eroon.

Mutta jos kaveripohjalta homma onnistuisi, niin voisin kyllä jatkaa. Me kun viihdymme toistemme seurassa. Huumorintaju meillä on samanlailla vähän kieroutunut ja maailmankatsomus on aika sama.

Kertokaa siis viisaammat. Onko mitään onnistumisen mahdollisuuksia, kun kipinä on pois. Kun tuntuu siltä, että Jaguaarikyyti on vaihtunut Ladakyydiksi. Kyllähän eteenpäin mennään mutta ei hohdokkaasti.

Toisaalta tässä kohtaa eroaminen olisi niin helppoa. Kun ei kummallakaan ole katkeruutta toista kohtaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit jatkaa? 

Jos mies on selvin sanoin ilmoittanut että oot se Lada vaikka hän haluaa Jaguaarin?

Ei muuta kuin kantapäät yhteen ja eri suuntiin, sanon minä!

Vierailija
2/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 01:34"]

Miksi haluaisit jatkaa? 

Jos mies on selvin sanoin ilmoittanut että oot se Lada vaikka hän haluaa Jaguaarin?

Ei muuta kuin kantapäät yhteen ja eri suuntiin, sanon minä!

[/quote]Komppaan tätä. Sinusta yritetään tehä kynnysmattoa. Aivan itsestäsi riippuu onnistuuko se vai ei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin. Mies petti ja jäi kiinni. Pettämisen syyksi sanoi juurikin nuo, ettei rakasta minua ja että haluaisi olla vapaa (minä tulkitsin, että haluaa etsiä tosirakkauttaan). Enkä enää "sytyttänyt" häntä.

Ensin me erottiin ja sitten puhuttiin asia selväksi ja palattiin yhteen, lähinnä lapsen vuoksi.

Mutta eihän se enää ole sama, koska en enää luota mieheeni. Ja koko ajan minulla on tunne, että mies vain tyytyy minuun, kun ei parempaakaan ole näkyvissä.

Näillä on menty 3 vuotta. Viime kesänä siskoni häissä minulta kysyttiin, että onko meillä 7 vuoden parisuhdekriisi? Eli emme ole onnellisia ja se näkyy jo ulospäin.

Ero tästä vielä tulee, kunhan lapset kasvavat isommaksi.

Minä olen nykyään myös pettäjä. Tapasin ihanan miehen joka himoitsee minua. Olemme salaa tapailleet sopivissa väleissä. Hän hoitaa minun naiseuttani ja antaa minulle myös "henkisiä orgasmeja".

Nautin rakastajani seurasta estoitta, sillä ei ole mitään väliä vaikka jäisimme kiinni. Se varmaan sinetöisi eron miehestäni, mutta eromme näin ollen tulisi vain aikaisemmin.

Vierailija
4/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa. Ei se ukko sua rakasta. Kunhan teeskentelee. Sille on jotenkin selvinny, että ainoa joka sitä hamaan hautaan jaksaa kattella olet sinä. On ilmeisesti sen verran vittumainen?

Ansaitset parempaa!

Vierailija
5/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kommentit littyy siihen rakastaako mies sinua. Entä sinä? Selvästikin sinä olet hukannut kiinnostuksen miestä kohtaan. Et kai sinä rakkauden huuman kokeneena voi haluta tyytyä meh-tason tilanteeseen. Vastaus on itsestään selvä. Eri tiet. 

Niin kauan kuin säädät hänen kanssaan et löydä sitä oikeaa jonka kanssa molemmat ovat täysillä messissä. 

Vierailija
6/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 01:21"]

Ja nyt haluaisin kommentteja sellaisilta ihmisiltä, joilla asiasta on omakohtaista kokemusta.

Lyhykäisyydessään homma meni näin: Tapasin elämäni miehen ja rakastuin ihan korviani myöten. Rakastelu oli aivan mielettömän ihanaa ja himoitsin häntä jatkuvasti. 

Sitten mies kylmeni. Lopulta hän sanoi suoraan, etten ole hänen mielestään mitenkään haluttava ja että hän on enemmänkin kohteliaisuudesta ollut kanssani. Hän ei halunut seurustella. Ja hän tekikin erittäin selväksi, ettemme ole parisuhteessa.

Olin alkuun aivan lohduton. Mutta järkevänä ihmisenä kasasin itseni ja aloin laannuttaa rakastumistani ja valmistautua eroon. Aikaa siihen meni, mutta onnistuin lopulta. En edes ole katkeroitunut tai pettynyt. Olin vaan pohjattoman surullinen. Mutta sillai hyvällä tavalla. Mieshän ei lupaillut mitään. Huuma oli ihan minun omaa haihatteluani. Jos rakkaus on yksipuolista, ei siitä voi syyttää kuin itseään. Elämässä joskus vaan tunteet eivät kohtaa.

Nyt olemme tapailleet ystävinä seksin merkeissä ja olen pikkuhiljaa alkanut irrottautua miehestä. 

Mutta kuinkas ollakkaan, mies on kääntänyt kelkkansa ja esittääkin nyt rakastunutta. Lisäksi hän puhuu yhteen muuttamisesta ja jopa naimisiin menosta! 

Minua kiinnostaisi tietää, että onnistuuko tapaileminen, vaikka seksi on aika laimeaa ja miehen puolelta tapahtuva lähentely, suuteleminen ja rakastamisesta jauhaminen tuntuu lähinnä teennäiseltä. 

En koe mitään negatiivisia tunteita häntä kohtaan, mutta ei minulla mitään suuriakaan tunteita sinne päin enää ole. 

Joka kerta kun poistun hänen luotaan, lähden sieltä kuin viimeistä kertaa. Ja sama homma kun menen sinne esim. yökylään, menen sinne ikään kuin viimeisen kerran . Eikä se enää tunnu edes yhtään haikealta. Olisin jo niin valmis lopulliseen eroon.

Mutta jos kaveripohjalta homma onnistuisi, niin voisin kyllä jatkaa. Me kun viihdymme toistemme seurassa. Huumorintaju meillä on samanlailla vähän kieroutunut ja maailmankatsomus on aika sama.

Kertokaa siis viisaammat. Onko mitään onnistumisen mahdollisuuksia, kun kipinä on pois. Kun tuntuu siltä, että Jaguaarikyyti on vaihtunut Ladakyydiksi. Kyllähän eteenpäin mennään mutta ei hohdokkaasti.

Toisaalta tässä kohtaa eroaminen olisi niin helppoa. Kun ei kummallakaan ole katkeruutta toista kohtaan.

[/quote] Älä nyt viitsi! Mietipä ny oikeen ajatuksen kera. Kerrot että:  "Lopulta hän sanoi suoraan, etten ole hänen mielestään mitenkään haluttava" ja " miehen puolelta tapahtuva lähentely, suuteleminen ja rakastamisesta jauhaminen tuntuu lähinnä teennäiseltä". 

Tätäkö sinä todella haluat? 

Vierailija
7/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko sun AP ottaa aikalisä ja tapailla muitakin ihmisiä? Vähän kontrastia niin näet kaverisi hyvät ja huonot puolet eri valossa?

-Niksu

Vierailija
8/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 10:44"]

kaikki kommentit littyy siihen rakastaako mies sinua. Entä sinä? Selvästikin sinä olet hukannut kiinnostuksen miestä kohtaan. Et kai sinä rakkauden huuman kokeneena voi haluta tyytyä meh-tason tilanteeseen. Vastaus on itsestään selvä. Eri tiet. 

Niin kauan kuin säädät hänen kanssaan et löydä sitä oikeaa jonka kanssa molemmat ovat täysillä messissä. 

[/quote]Mikä on meh-taso?

Vierailija
9/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tässä olla kyse siitä, että mies saa sinulta sellaista seksiä, mitä ei muualta saa? Voii olla, että hänellä on ollut muitakin tässä välissä ja todennut, että sinun kanssa seksi on parasta. Aikaa myöden rikot itsesi, jos et osaa pitää miestä pelkästään tyydyttäjänäsi. Ihan siltä istumalta en uskoisi yht'äkkiseen rakastumiseen hänen taholta. Jos seksisuhde tyydyttää, niin miksikäs ei. Jos haluat enemmän, niin nosta kytkintä!

Vierailija
10/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mielesi ole jo tehnyt päätöksen? Älä vastustele sitä pelon vuoksi. Se on kuitenkin se mihin asiat lopulta varmaankin ajautuisivat. Luota intuitioosi. Tunne omanarvontuntosi.

Vierailija
11/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 11:06"]

Kannattaisko sun AP ottaa aikalisä ja tapailla muitakin ihmisiä? Vähän kontrastia niin näet kaverisi hyvät ja huonot puolet eri valossa?

-Niksu

[/quote]Kiitti Niksu.

Siinä vaan on sellainen ongelma, että vaikka emme miehen mukaan ole parisuhteessa ei hän hyväksy että tapailen muita miehiä.

Yksillä treffeillä kävin. Oli ihan kivaa mutta treffikumppanin kanssa totesimme, ettei kipinää syttynyt välillemme. 

Ja olen saanut kuulla mustasukkaista kuittailua sen jälkeen.

Joten taitaa ero olla ainut mahdollisuus tässä tilanteessa.

Vierailija
12/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 11:06"]

-Niksu

[/quote]Kiitti Niksu.

Siinä vaan on sellainen ongelma, että vaikka emme miehen mukaan ole parisuhteessa ei hän hyväksy että tapailen muita miehiä.

Yksillä treffeillä kävin. Oli ihan kivaa mutta treffikumppanin kanssa totesimme, ettei kipinää syttynyt välillemme. 

Ja olen saanut kuulla mustasukkaista kuittailua sen jälkeen.

Joten taitaa ero olla ainut mahdollisuus tässä tilanteessa.

[/quote]

Omituisen ristiriitainen mies. En jaksaisi hyppiä tuollaisen pillin mukaan. Ottakoon vastuun omista mokailuistaan sen sijaan että kiukuttelee ja määräilee muiden menoja ja tuntemuksia. Hyväksyköön sen että joskus se juna vaan meni jo. Ehkä ottaa ylpeyden päälle.

Vierailija
13/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään et tapaile muita SAMALLA kun tapailet häntä. vaan jätät tämän miehen taakse ja alat elää omaa elämääsi. 

Vierailija
14/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Omituisen ristiriitainen mies. En jaksaisi hyppiä tuollaisen pillin mukaan. Ottakoon vastuun omista mokailuistaan sen sijaan että kiukuttelee ja määräilee muiden menoja ja tuntemuksia. Hyväksyköön sen että joskus se juna vaan meni jo. Ehkä ottaa ylpeyden päälle.

[/quote] Ap vastaa: Oho! Tää mies muuten itse käyttää juurikin tätä "juna meni jo" termiä aika taajaan!

Aikas hauska yhteensattuma.

Mutta vieläkin mietin. Siksi kyselen täällä, että olisiko ihmisillä käytännön kokemuksia miten tämä tulisi jatkumaan. Tällä palstalla on joskus ollut aika teräviä huomioita ja syväluotaavia kommentteja mitä tulee parisuhteeseen.

Jos olisin valmis jättämään hänet, olisin sen jo tehnyt. Voisin kuitenkin pysytellä hänen kanssaan yhdessä jo pelkästä lähimmäisenrakkaudesta. Jos siis tietäisin, että siitä on pitkässä juoksussa mitään apua.

Totuus on se, että jos lähden hän jää aivan yksin. Hän tuskin löytää ketään rinnalleen. Hän on erakko, joka kyllä on pinnallisesti sosiaalinen mutta ei päästä ketään lähelleen. Minun kohdalla teki poikkeuksen koska tulin vähän niin kuin "takaoven kautta" yhteisen harrastuksen tiimoilta.

Mutta pelkään, että jos jään mies palaa siihen "olet täysin mitätön tekijä elämässäni" moodiin. Tätä olen lapsuudessani nähnyt ihan liikaa. Kun aviomies puhuu vaimostaan välttämättömänä pahana.

Kertokaa nyt joku omasta kokemuksestanne. Onko mies oikeasti tajunnut että minua pitää kohdella kuin ihmistä, vai esittääkö vain.

Tuntuisi hirveältä ajatus, että eroaisimme turhaan. Minulle ihmiset ja ihmissuhteet ovat arvokkaita, ei mitään kertakäyttökamaa.

Vierailija
15/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet ihan kauniisti ihmisistä ja ihmissuhteista. Mutta oletko ollut vähän sokea? '

Sanoit aloituksessasi että SINÄ rakastuit mutta mies ei. Mies oli sinua kohtaan vain kohtelias ja sinä menit ja rakastuit "korviasi myöten" kuten itse asian ilmaiset.

Minusta vaikuttaa siltä, ettei tuo teidän suhteenne ole lähtökohtaisestikaan ollut terveellä pohjalla.

Kykenettekö keskustelemaan asioista? Voisitko kysyä siltä mieheltä ihan suoraan, että mitä hän haluaa ja että onko hän valmis sitoutumaan. Ja jos hän vastaa, että kyllä hän olisi valmis, niin siinä vaiheessa voisit kysyä häneltä MIHIN HÄN TARKKAAN OTTAEN ON VALMIS?

Tuollainen kohtelias mies saattaa ajatella parisuhteen aika erilailla kuin sinä. Tai muut av-mammat täällä.

Joten sen sijaan että kyselet täällä, kysy siltä mieheltä......... Saatat yllättyä.....

Vierailija
16/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palasin täysin mulkeron miehen luokse. Tai siis mies alkoi käyttäytymään tosi kylmästi ja oli muutenkin ihan outo.

Lopetti suhteemmekin puhelimessa. Mutta kuulin myöhemmin, että eräs naikkonen oli minusta levitellyt valheita, joita miehenikin uskoi.

Oikaisin nämä jutut kun menimme ihan käräjille asti, jossa tietysti voitin kunnianloukkaus jutun.

Mies itse otti yhteyttä ja kertoi, että ei ole kenenkään kanssa tuntenut samoin kuin minun. Ja kun tunne oli molemmin puolinen, päätin kokeilla vielä kerran.

Tottakai minua loukkasi, että hän uskoi ennemmin muita kuin minua. Mutta solvaajani oli taitava. Ja kun vielä laitoin ehdoksi pitkän seurusteluajan niin homma kyllä toimi ja huomasin hänen olevan tosissaan.

Siispä Ap, jos uskot että mies on oikeasti huomannut tunteidensa syventyneen ja sinullakin vielä löytyy tunteita, niin kannattaa kokeilla.

Kun tiedät missä mennään, niin huomaat kyllä pian jos mies ei edelleenkään ole  tosissaan.

Saattaa nimittäin käydä niin, että jos nyt eroatte sinä jäät loppuelämäksesi miettimään, että olisiko siitä sittenkin tullut jotain?

Jatkamalla suhdetta saat varmuuden. Ja voihan siinä käydä niinkin, että sinun tunteesi ovat totaalisen kuolleet, etkä enää voi jatkaa......

Vierailija
17/22 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:16"]

Mutta vieläkin mietin. Siksi kyselen täällä, että olisiko ihmisillä käytännön kokemuksia miten tämä tulisi jatkumaan. Tällä palstalla on joskus ollut aika teräviä huomioita ja syväluotaavia kommentteja mitä tulee parisuhteeseen.

Jos olisin valmis jättämään hänet, olisin sen jo tehnyt. Voisin kuitenkin pysytellä hänen kanssaan yhdessä jo pelkästä lähimmäisenrakkaudesta. Jos siis tietäisin, että siitä on pitkässä juoksussa mitään apua.

Totuus on se, että jos lähden hän jää aivan yksin. Hän tuskin löytää ketään rinnalleen. Hän on erakko, joka kyllä on pinnallisesti sosiaalinen mutta ei päästä ketään lähelleen. Minun kohdalla teki poikkeuksen koska tulin vähän niin kuin "takaoven kautta" yhteisen harrastuksen tiimoilta.

Mutta pelkään, että jos jään mies palaa siihen "olet täysin mitätön tekijä elämässäni" moodiin. Tätä olen lapsuudessani nähnyt ihan liikaa. Kun aviomies puhuu vaimostaan välttämättömänä pahana.

Kertokaa nyt joku omasta kokemuksestanne. Onko mies oikeasti tajunnut että minua pitää kohdella kuin ihmistä, vai esittääkö vain.

Tuntuisi hirveältä ajatus, että eroaisimme turhaan. Minulle ihmiset ja ihmissuhteet ovat arvokkaita, ei mitään kertakäyttökamaa.

[/quote]
tä? mitä SINÄ haluat. Älä nyt helvetti tuhlaa elämääsi ilman että mietit mitä itse haluat. Mies käytti jo korttinsa. Et ole mitään lojaalisuutta tai surkuttelua hänelle velkaa. Jos rakastat häntä se on yksi juttu, mutta se ei tunnu olevan tilanne, joten katse eteenpäin. 

Vierailija
18/22 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 01:21"]

1. Ja nyt haluaisin kommentteja sellaisilta ihmisiltä, joilla asiasta on omakohtaista kokemusta.

2. Lyhykäisyydessään homma meni näin: Tapasin elämäni miehen ja rakastuin ihan korviani myöten. Rakastelu oli aivan mielettömän ihanaa ja himoitsin häntä jatkuvasti. 

3. Sitten mies kylmeni. Lopulta hän sanoi suoraan, etten ole hänen mielestään mitenkään haluttava ja että hän on enemmänkin kohteliaisuudesta ollut kanssani. Hän ei halunut seurustella. Ja hän tekikin erittäin selväksi, ettemme ole parisuhteessa.

Jos rakkaus on yksipuolista, ei siitä voi syyttää kuin itseään. Elämässä joskus vaan tunteet eivät kohtaa.

4. Nyt olemme tapailleet ystävinä seksin merkeissä

5. Mutta kuinkas ollakkaan, mies on kääntänyt kelkkansa ja esittääkin (?) nyt rakastunutta.

6. En koe mitään negatiivisia tunteita häntä kohtaan, mutta ei minulla mitään suuriakaan tunteita sinne päin enää ole. 

[/quote]

1. Kokemusta on ero- ja vertaistukiryhmien vetämisestä. Tein myös henkilökohtaisessa elämässäni päätöksen, että jatkan miehen kanssa kriisistä huolimatta.

Sitä päätöstä en ole katunut.

2. Jos jäät suhteessasi kaipaamaan tätä vaihetta, ei suhteesta voi tulla tyydyttävää.

3. Vaikuttaa siltä, että etenit liian nopeasti miehen mielestä. Hänelle tuli vastareaktio koska hän tunsi asemansa uhatuksi.

4. Aloit käyttäytyä "normaalisti". Tapailitte sellaisella tahdilla, että mieskin ehti mukaan.

5. Mies huomasi, että ei haluakaan menettää sinua. Mistä tiedät, että hänen tunteensa eivät ole aitoja?

6. Pitääkö sinun mielestäsi olla suuria tunteita, että voi olla parisuhteessa? 

Minä siis voin omasta kokemuksestani sanoa, että jos kumppanit keskenään päättää, että heidän suhteensa toimii, niin sehän toimii.

Sinun tapauksessasi näkisin, että sinun on ensin huolellisesti pohdittava mitä sinä haluat parisuhteelta. Jos et ihan varmaan tiedä mitä haluat niin saattaa olla helpompi aloittaa siitä mitä et halua.

Jotenkin olen kirjoituksestasi lukevinani, että sinä haluaisit miehen kanssa jatkaa mutta olet epävarma suhteen onnistumisesta.

Kertomasi perusteella vaikuttaa siltä, että mies olisi valmis sitoutumaan. Ainakin enemmän, kuin suhteenne alussa. Joten kannattaisi varmaan yrittää.

Mutta mieti ensin mitkä ovat ne asiat, jotka mielestäsi eivät hyvään parisuhteeseen kuulu.

Eikä olisi meille muillekaan pahitteeksi laatia listaa siitä, mikä on/olisi parisuhteessa hyvää ja toivottavaa. Ja mitkä asiat siihen ehdottomasti ei kuulu. Ja jos negatiivisa asioita on, pitäisi yhdessä pohtia mitä niille voi tehdä ja jos niitä ei voi poistaa, miten niiden kanssa voi elää.

Vierailija
19/22 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:53"]

Minä jäin. Mies petti ja jäi kiinni. Pettämisen syyksi sanoi juurikin nuo, ettei rakasta minua ja että haluaisi olla vapaa (minä tulkitsin, että haluaa etsiä tosirakkauttaan). Enkä enää "sytyttänyt" häntä.

Ensin me erottiin ja sitten puhuttiin asia selväksi ja palattiin yhteen, lähinnä lapsen vuoksi.

Mutta eihän se enää ole sama, koska en enää luota mieheeni. Ja koko ajan minulla on tunne, että mies vain tyytyy minuun, kun ei parempaakaan ole näkyvissä.

Näillä on menty 3 vuotta. Viime kesänä siskoni häissä minulta kysyttiin, että onko meillä 7 vuoden parisuhdekriisi? Eli emme ole onnellisia ja se näkyy jo ulospäin.

Minä olen nykyään myös pettäjä. Tapasin ihanan miehen joka himoitsee minua. Olemme salaa tapailleet sopivissa väleissä. Hän hoitaa minun naiseuttani ja antaa minulle myös "henkisiä orgasmeja".

Nautin rakastajani seurasta estoitta, sillä ei ole mitään väliä vaikka jäisimme kiinni. Se varmaan sinetöisi eron miehestäni, mutta eromme näin ollen tulisi vain aikaisemmin.

[/quote]

Elä ole typerä. Pahimmassa tapauksessa miehesi turvautuu väkivaltaan jopa aseelliseen. Mies nyt vain on sellainen että nurkkaan ajettuna se käyttää väkivaltaa. Millon naiset tämän  ymmärtää?. Jos petät niin eroa. Elä petä ihmistä kun et tiedä reaktiota siihen totuuden paljastumiseen. Ajattele itseäsi. Tämä kaikille naisille!!. 

Vierailija
20/22 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:53"]

[/quote]

Elä ole typerä. Pahimmassa tapauksessa miehesi turvautuu väkivaltaan jopa aseelliseen. Mies nyt vain on sellainen että nurkkaan ajettuna se käyttää väkivaltaa. Millon naiset tämän  ymmärtää?. Jos petät niin eroa. Elä petä ihmistä kun et tiedä reaktiota siihen totuuden paljastumiseen. Ajattele itseäsi. Tämä kaikille naisille!!. 

[/quote]

Lisään vielä että mies petti,muttei se tarkoita että lähetään kostamaan. Sillon erotaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi