Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkanko miehen kanssa vaikka rakastelu on muuttunut seksiksi?

Vierailija
16.02.2015 |

Ja nyt haluaisin kommentteja sellaisilta ihmisiltä, joilla asiasta on omakohtaista kokemusta.

Lyhykäisyydessään homma meni näin: Tapasin elämäni miehen ja rakastuin ihan korviani myöten. Rakastelu oli aivan mielettömän ihanaa ja himoitsin häntä jatkuvasti. 

Sitten mies kylmeni. Lopulta hän sanoi suoraan, etten ole hänen mielestään mitenkään haluttava ja että hän on enemmänkin kohteliaisuudesta ollut kanssani. Hän ei halunut seurustella. Ja hän tekikin erittäin selväksi, ettemme ole parisuhteessa.

Olin alkuun aivan lohduton. Mutta järkevänä ihmisenä kasasin itseni ja aloin laannuttaa rakastumistani ja valmistautua eroon. Aikaa siihen meni, mutta onnistuin lopulta. En edes ole katkeroitunut tai pettynyt. Olin vaan pohjattoman surullinen. Mutta sillai hyvällä tavalla. Mieshän ei lupaillut mitään. Huuma oli ihan minun omaa haihatteluani. Jos rakkaus on yksipuolista, ei siitä voi syyttää kuin itseään. Elämässä joskus vaan tunteet eivät kohtaa.

Nyt olemme tapailleet ystävinä seksin merkeissä ja olen pikkuhiljaa alkanut irrottautua miehestä. 

Mutta kuinkas ollakkaan, mies on kääntänyt kelkkansa ja esittääkin nyt rakastunutta. Lisäksi hän puhuu yhteen muuttamisesta ja jopa naimisiin menosta! 

Eli hän ei haluakaan päästää minusta irti.

Minua kiinnostaisi tietää, että onnistuuko tapaileminen, vaikka seksi on aika laimeaa ja miehen puolelta tapahtuva lähentely, suuteleminen ja rakastamisesta jauhaminen tuntuu lähinnä teennäiseltä. 

En koe mitään negatiivisia tunteita häntä kohtaan, mutta ei minulla mitään suuriakaan tunteita sinne päin enää ole. 

Joka kerta kun poistun hänen luotaan, lähden sieltä kuin viimeistä kertaa. Ja sama homma kun menen sinne esim. yökylään, menen sinne ikään kuin viimeisen kerran . Eikä se enää tunnu edes yhtään haikealta. Olisin jo niin valmis lopulliseen eroon.

Mutta jos kaveripohjalta homma onnistuisi, niin voisin kyllä jatkaa. Me kun viihdymme toistemme seurassa. Huumorintaju meillä on samanlailla vähän kieroutunut ja maailmankatsomus on aika sama.

Kertokaa siis viisaammat. Onko mitään onnistumisen mahdollisuuksia, kun kipinä on pois. Kun tuntuu siltä, että Jaguaarikyyti on vaihtunut Ladakyydiksi. Kyllähän eteenpäin mennään mutta ei hohdokkaasti.

Toisaalta tässä kohtaa eroaminen olisi niin helppoa. Kun ei kummallakaan ole katkeruutta toista kohtaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"quote...Lisään vielä että mies petti,muttei se tarkoita että lähetään kostamaan. Sillon erotaan. quote"

Ap vastaa: En ollut kostamassa, sillä en toivonut jääväni kiinni. Jos olisin halunnut kostaa, olisin ilmaissut salasuhteen. Sitä en tehnyt. Ja salasuhde on jo ohi. Ketään toisia osapuolia ei ole ollut pariin kuukauteen.

Mutta ankeaa on ollut makuuhuoneessa sen jälkeen. Olen vältellyt seksiä ja siinä aika hyvin onnistunutkin. Viime kerrasta on jo pari viikkoa aikaa.

Mieheni ei enää sytytä minua. Seksi mieheni kanssa on lähinnä itsetyydytystä.

Mieheni esittää järkähtämättä, että kaikki on ok. Hän tekee korostetun normaalisti kaikki suhteemme aikaisemmat kuviot. Ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hän pitää kulisseja pystyssä. Epätoivoisesti.

Vastaan siis omaan kysymykseeni: Ei voi jatkaa. On pakko erota. Viimeistään, kun kesäloma alkaa.

Tekis vielä mieli sanoa miehelle, että kikkeliskokkelis mitäs läksit (pettämään)....

Ai niin, mies yritti alkuun tätä "et ilmeisesti ole koskaan minua oikeasti rakastanutkaan" korttia, johon vaan vastasin että, no en kai sitten.

Ei vaan kiinnosta. Olisin jo niin valmis jättämään tämän kaiken taakseni.

Vierailija
22/22 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:11"]

Elä ole typerä. Pahimmassa tapauksessa miehesi turvautuu väkivaltaan jopa aseelliseen. Mies nyt vain on sellainen että nurkkaan ajettuna se käyttää väkivaltaa. Millon naiset tämän  ymmärtää?. Jos petät niin eroa. Elä petä ihmistä kun et tiedä reaktiota siihen totuuden paljastumiseen. Ajattele itseäsi. Tämä kaikille naisille!!. 

[/quote]

Paskapuhetta. En käytä tuossa kohtaa väkivaltaa, vaan lähden kävelee.

-Niksu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä