Rokottaminen Facebook tilitykset
Miksi selittelet rokottamattomuuttasi ja anelet ystäviä pysymään ystäviäsi facessa?
Harvempi rokotettu haluaa rokottamattomua esim kotiinsa sisälle. Kukaan ei jaksa näitä vapaamatkustajia. Facessa emme vain kehtaa tätä sanoa...
Kommentit (9)
Minä en oikeastaan haluaisi rokottamattomia kotiini.
Mitä ihmeen vapaamatkustajia?
Suurin osa rokottamattomista on lapsia, nuoria ja keski-ikäisiä terveitä ihmisiä, joiden oma immuunipuolustus on koronaa vastaan aivan riittävä. Korona on vaarallinen lähinnä vanhoille ja monisairaille (ja vaikeasti ylipainoisille).
Turha vedota siihenkään, että rokotteen ottamalla suojaa muita tai ei joudu sairaalaan, sillä rokotetutkin sairastuvat, tartuttavat ja voivat joutua sairaalaan.
T. Koronan flunssaoirein sairastanut
Koronatestauksesta on sanottu näin:
Virusinfektion diagnosoimisessa käytetty 40 tai sitä korkeampi syklimäärä on vilppiä: näyte monistetaan yli biljoona kertaa. Kohteena oleva AA-sekvenssi voisi esiintyä käytännössä missä tahansa orgaanisessa näytteessä tuolla monistuskerroilla. Väärien positiivisen tulosten osuus olisi valtava.[464–459]
Tartuntatautivirasto CDC laski syklimäärän hiljattain 28:aan sen jälkeen, kun ihmiset alkoivat saada rokotuksia COVID-19-tautia vastaan. Monistuskierrosten vähentäminen johtaa suureen määrään vääriä negatiivisia tuloksia, mikä saa rokotteet näyttämään tehokkaammalta kuin ne todellisuudessa ovat. Viranomaiset voivat käytännössä säätää COVID-19-tartuntojen näennäistä määrää muuttamalla testien syklimääriä/herkkyyttä.
Eli muuttamalla testin syklimäärää, saadaan vaikkapa käpylehmä koronasairaaksi, tai puhtaaksi koronaviruksesta, ihan riippuen siitä millainen tulos halutaan. Miettikää sitä.
Minä en ole selitellyt Facebookissa yhtään mitään. Minulla ei edes ole Facebook-tiliä.
Miksi sinä sen sijaan selittelet täällä sitä, miten sinä et "jaksa vapaamatkustajia"? Miten tämä on yhtään sen parempi asia kuin se, että joku selittelee rokottamattomuuttaan Facebookissa? Miksi asetat itsesi muiden yläpuolelle, vaikka itse toimit aivan vastaavalla tavalla kuin kritisoimasi ihmiset?
Mä oon ehkä vähä tyhmä, mutta en tajua mitä vaaraa mulle olis rokottamattomasta🤔
Ettekö te kahdesti rokotetut usko rokotteen tehoon jos pelkäätte saavanne koronan?
Koronarokote ei ole ”rokote”. Se on oireita poistava, ennaltaehkäisevästi otettava estolääke. Suomessa JOKAISELLA on oikeus päättää OMISTA lääketieteellisistä toimenpiteistään. Eri oikeuksia yrittää ajaa vain ja ainoastaan nykyinen hallitus. Ja se on muuten täysin suomen perustusLAIN vastaista. Perustulakiin on perusoikeudet kirjattu juuri tästä syystä: suojelemaan yksilöä poliitikkojen mielivallalta. Oikeusvaltiossa pitää noudattaa oikeusvaltioperiaatetta: yksilöiden vapauksia ja oikeuksia ei saa rajoittaa mielivaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote ei ole ”rokote”. Se on oireita poistava, ennaltaehkäisevästi otettava estolääke. Suomessa JOKAISELLA on oikeus päättää OMISTA lääketieteellisistä toimenpiteistään. Eri oikeuksia yrittää ajaa vain ja ainoastaan nykyinen hallitus. Ja se on muuten täysin suomen perustusLAIN vastaista. Perustulakiin on perusoikeudet kirjattu juuri tästä syystä: suojelemaan yksilöä poliitikkojen mielivallalta. Oikeusvaltiossa pitää noudattaa oikeusvaltioperiaatetta: yksilöiden vapauksia ja oikeuksia ei saa rajoittaa mielivaltaisesti.
Hyvin tiivistetty 👍🏼
Hei itse olen ainakin päässyt kyläilemään rokotus statuksestani huolimatta eli olen rokottamaton, mutta kaikki päästävät kylään oli heillä rokotus tai ei.