Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen elämäntyyli häiritsee naisia

Vierailija
15.02.2015 |

Olen usein tällä palstalla ja tosielämässä kertonut, etten halua parisuhdetta, vaan harrastan paljon irtosuhteita ja fuckbuddyja. Mikä siinä on niin vaikeaa naisille sulattaa? Aina tuntuu käyvän niin, että minulle aletaan avautua kaikenlaista. Olen kuulemma tunteeton paska, epäkypsä, sika ja mitä lie. Ainoa syy minkä he näille väitteille tarjoavat on se, etten halua parisuhdetta.

Tiedoksi: a) Maailmassa on ihan riittävästi miehiä. Ette tarvitse minua siihen, että löydätte parisuhteen.

b) Se ei muutenkaan kuulu teille paskan vertaa miten elämääni elän.

Onko niin että miehet eivät ole riittävästi yrittäneet huorittelulla sun muulla kontrolloida naisten seksuaalisuutta, kun niin monella teistä on kauhea tarve tulla avautumaan minun elämäntyylistäni? Pyytäisin ystävällisesti, että kun vastaatte tähän ketjuun, niin pysytte aiheessa ettekä lähde arvailemaan henkilökohtaisia ominaisuuksiani tai motiivejani millään ihme keittiöpsykologialla.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä oikein haluat keskustella vai tulitko vain tappelemaan? Kyllä, naisilla riittää miehiä ilman suakin.

Vierailija
22/33 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:23"]

Tää on kyllä ihan paras keskustelu :D Epävarma mies huutelee naissuhteistaan netissä, voivoisentään. Jos ei halua kenenkään kommentoivan omilla mielipiteillään kertomiasi asioita niin guess what Einstein: älä kirjoittele niistä keskustelupalstoille :D

[/quote]

Ei nää sun teoriat nyt oikei auta asiaa. Vieläkin odottelee sitä että edes joku myöntää olevansa kaksinaismoralistinen ja pakkomielteisesti toisten asioihin suhtautuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:53"]

Olisit kunnon mies etkä tuollainen pukki. Ei sinusta ole naisille mitään hyötyä.

[/quote]

Kunnon mies? Eli mies joka hyppii naisten tahdon mukaan? Ei sellainen ole mies

[/quote]

MIESTEN PITÄÄ OLLA HYÖDYLLISIÄ!!!

Vierailija
24/33 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia häiritsee kaikki miehet jotka ei toteuta niiden unelmia satuhäistä, kolmesta lapsesta, farmariautosta jne.

Asiaa voidaan testata tekemällä kaksi identtistä avausta, jossa toinen on nainen joka harrastaa vain irtosuhteita ja toinen samanlainen mies. Lopputulos on että toista haukutaan yököttäväksi ja toiselle ollaan suunnilleen että "go girl, elä oman pääsi mukaa"

Vierailija
25/33 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:57"]

"Olen usein tällä palstalla --"

"-- kun niin monella teistä on kauhea tarve tulla avautumaan minun elämäntyylistäni?"

Jos et kävisi mainostelemassa touhujasi ja pyytelemässä mielipiteitä, sinulle ehkä vastailtaisiin vähemmän. Vai?

[/quote]

Niin, ilmeisesti ei voi asiallisesti kertoa omista kokemuksistaan johonkin asiaan liittyen tai ottaa kantaa johonkin, koska heti tulee joku ihme kanalauma huutelemaan että olen jotenkin surkea tyyppi elämäntyylini takia. Olisiko ehkä kuitenkin niinpäin, että nämä tyypit joiden mielestä muiden pitää elää kuten he toivovat, voisivat pysyä poissa eri tavalla ajattelevien seurasta?

AP

[/quote]

"b) Se ei muutenkaan kuulu teille paskan vertaa miten elämääni elän."

Jos sitten kuitenkin lopettaisit sen huomion kerjäämisen.

Vierailija
26/33 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:56"]

Eläköön kukin kuten haluaa, kunhan ei loukkaa toisia eli tässä tapauksesa varmaankin niin että tekee heti aluksi selväksi naiselle että ei ole vakavalla mielellä liikkeellä eli ei halua rakkaussuhdetta. Ei luulisi silloin kenelläkään olevan nokan koputtamista. Vai oletko tehnyt niin että toinen on saattanut saada sellaisen käsityksen että suhteesta voi tulla jotain pysyvämpää ja vakavampaa? Silloin nuo reaktiot ovat aivan ymmärrettäviä.

[/quote]

Naisilla, joille olen elämäntavastani kertonut, ei ole ollut mitään syytä olettaa että kusettaisin ketään.
[/quote]

Niin tarkenna nyt vähän, kenelle naisille olet siis valinnastasi kertonut? Niille kenen kanssa irtosuhteita harrastat? Ja jos heille niin missä vaiheessa? Minun mielestäni jos onnistuu jonkun yhden yön pokan baarista bongaamaan, niin viimeistään lähtiessä/toisen lähtiessä pitäisi kyetä sanomaan että kivaa oli, mutta ei tästä sen enempää. Tai vastaavasti ehdottamaan tapaamista jatkossa mutta pelkän seksin merkeissä.

Jos ei tätä kykene selvästi sanomaan heti alkuun vaikka tietää ettei halua parisuhdetta niin sietääkin saada negatiivista palautetta.

Vierailija
27/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen dilemma on tämän ketjun aloittajalla....Yksinkertaista,tuo elämäntyyli on kylmä...Kuitenkin aina on vastassa ihmisiä,niitä mahdollisia naisia,jotka mahdollisesti voivat haluta kumppanuussuhteen...plus onhan meillä naisilla myös emootiotkin olemassa.Ketjun aloittaja tekee asiasta itselle joko liian suuren numeron,jokaisella on oikeus omaan elämäntyylin,ja jokainen niin nainen kuin mies (aikuinen) on vastuussa itse omasta seksuaalisesta käyttäytymisestä,samalla tavalla ne naisetkin kieltäytyvät esim mahd parisuhteesta tai jatkosta jos yhden illan juttu sattuu tapahtumaan,ilman tunnontuskia,joten miksi miehen pitäisi potea siitä suurempaa tuskaa kuin naisenkaan? Vai painaako ketjun aloittajalla huono omatunto kun vastakkainen sukupuoli ei olekaan samoin aikein liikenteessä kuin ketjun aloittaja? Ja jos ei halua parisuhdetta,eikä nainen miellytä kuin seksuaalisessa mielessä,niin miksi repiä ressiä? Kuten sanottu jokainen aikuinen ihminen ottaa vastuun omista tekemisistä? Itse ajattelen että keyjun aloitrajalla on joku tunneperäinen vaiva,jotain täytyy oivaltaa ennenkuin pääsee tasapainoon,jos ketjun aloittaja tietää siitä huolimatta että ei halua sitoutua,eikä koe olevansa total asshole naisiakaan kohtaan,siis asiaan...miksi tehdä adiasta ongelmaa itselle? Maapallolla miljoonat ihmiset harrastaa yhdenillan juttuja,eivätkä sitoudu,eivätkä pode siitä huonoa omatuntoa,ei kaikki,mutta ei kenenkään kanssa tarvitse olla ilman omaahalua...

Vierailija
28/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Vittuako jaat elämäntyyliäsi jossain keskustelupalstalla, jos et kestä julkista kritiikkiä ja jos se ei kuulu muille? Turha tulla itkee...

Vierailija
29/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin,mikä siinä on niin hankala sulattaa?No varmaan siinä vaiheessa,kun olet saanut tarvittavan...ja kertonut naiselle,että u fucked only her body,niin en ole ollenkaan yllättynyt siitä,että olet saanut haukkuja...Kuka tahansa normaalilla älykkyydellä varustettu nainen käsittää,että miehellä on joko ongelma => tunteisiin viittaava,tai naista on vain fyysisesti käytetty omien tarpeiden tyydyttämiseen,niin ikävä tuottaa pettymys ...turha vaatia kunnioitusta naiselta jos itse käyttäydyt kuin dirt bag,vastaukset on silloin tuota luokkaa,että u are an asshole...Ja maailma ei ole täydellinen,tietysti sinullehan tämä on ikävää joudut kohtaamaan naisia joilla on tunteet olemassa,en tiiäkuinka monta kylmää sutta (naisena) joka olisi samalla mukava löytyy baarimaailmasta..Ihmettelen kovasti kuinka monta normaalia naista kykenee kylmään seksiinmiehen kanssa ilman,että siitä ei aiheutusi mielipahaa..Ai niin mitä muuta,sulla on ongelma koska et pysty käsittelemään itse omaa elämää ja haet täältä ulkopuolisilta muka neuraalia apua/tukea/kommentteja ....Turha itkeä tosiaan täällä netissä asioita.

Vierailija
30/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekee noin, niin se on mies, mutta jos nainen tekee noin, niin se on horo ja lutka. Niin mikä tasa-arvo?

Vierailija
31/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin sut kyllä fuckbuddyks ;)

Vierailija
32/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommat voi hoitaa tyylillä,ilman loukkaamatta....Mutta ei ikinä voi ennustaa miten vsstapuoli reagoi,mun mielestä turha naista on syyttää siitä,että nainen reagoi tunteella ja loukkaantuu...Ihmisillä on tunteet,ja ainahan voi mennä painimaan kovempiin sarjoihin siis ketjun aloittaja hakeudu nettiin...varmasti löytyy saitti missä hommat hoidetaan ilman tunteita ja pelin henki on sama kuin sulla...Ja samalla tavalla naisella on oikeus omaan ykdityiselämään seksin puolesta,eikö meillä jokaisella ole?Itse en arvostele naista enkä miestä jolla on paljon kumppaneita,jokainen voi tehdä omala elämällä mitä haluaa....Mutta kuka oikessti odottaa jotain ruhtinaallista kohtelua jos on kyse pelkästä seksistä? Epävarmaa,psa ihmusistä hakee lohtua...osa laastareita...ei kukaan ole täydellinen,turha odottaa tietynlaista kohtelua ...puolin ja toisin siis....kannattaa hankkiutua oikeaan kunnioittavaan parisuhteeseen jos rahkeet ei riitä itsellä vastaanottamaan toisten ongelmia....

Vierailija
33/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ne haukkujat ovat juuri niitä, jotka ovat kohdanneet sinun kaltaisen miehen joskus eläessään, elätellyt toivoa jostain yhteisestä, ja joutuneet pettymään. 

Elä elä miten haluat, mutta tee heti ensi tapaamisella selväksi, mitä haluat ja mitä olet tekemässä.