Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tämä teidän mielestänne muka törkeästi sanottu?

Vierailija
15.02.2015 |

Minulla on 23-vuotias tytär. Hänellä olisi häät edessä huhtikuussa. Sulhanen on 24-vuotias, ei-valkoinen maahanmuuttajamies. Hän on ainakin päältäpäin kohtelias ja ihan kivannäköinen. Nuo kulttuurierot kuitenkin hieman pelottavat... En halua tyttäreni joutuvan "nyrkin ja hellan väliin". Ja heidän lapsensa tulevat olemaan mulatteja, josta saatetaan kiusata koulussa (asumme pienellä maalaispaikkakunnalla). Miksi hänen piti juuri ulkomaalainen ottaa, kun tarjolla olisi parempaakin, nimittäin suomalaista!

Ajattelen myös, että mitäköhän sukukin mahtaa ajatella... Kenelläkään muulla suvustamme ei ole ulkomaalaista puolisoa, ja ovat senverran vanhoillisia, etteivät ehkä suvaitse sitä, että sukuunme tulee myös ulkomaalaista verta.

Itsekin olen sitä mieltä, että suomalainen mies kannattaa. Ei ole "luonnollista" sekoittaa eri rotuja. Sanoin tästä edellispäivänä tyttärelleni hänen ollessaan kotonani (tuleva vävyni ei ollut paikalla). Tyttö suuttui minulle ja alkoi huutamaan, ettei minulla ole oikeutta päättää hänen rakkausasioistaan. Sitten sanoin, etten vain halua häneen sattuvan! Tyttäreni suuttui vieläkin enemmän, ja huusi, ettei tämä mies ikinä satuttaisi häntä (niinhän ne aina luulee...). Sanoin vielä, että ajattele edes tulevia lapsiasi, etkai halua heistä mulatteja. Silloin tyttö raivostui silmittömästi, LÖI MINUA ja kiljui, että on raskaana. Olen kuulemma todella törkeä ihminen. Lähti ovet paukkuen.

Olen yrittänyt soittaa hänelle, muttei hän vastaa. Olen myös lähettänyt tekstiviestin, muttei siihenkään tule vastausta. Itkettää, olenko pilannut välini tyttäreeni lopullisesti? Ja näin pienestä huomautuksesta? Olisitteko te suuttuneet?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pr...

Vierailija
2/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimme.

Vierailija
4/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:04"]Huono provo...
[/quote]

Sinä et siis ajattelisi oman tyttäresi TURVALLISUUTTA?! Näiden viimeaikojen uutisten jälkeen en halua hänen naivan näitä "kulttuurinrikastajia".

ap

Vierailija
5/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herrajesta mikä ääliö olet!

Ei kai kukaan mene naimisiin ajatuksella, että toinen hylkäisi. En voi uskoa, ettet ole provokaatiokirjoitus. "Olis ollut PAREMPAAKIN tarjoilla, nimittäin suomalaista." Jumankekka: Riippumatta kansallisuudesta voi kuka tahansa olla vaimonhakkaaja ja idiootti. Sinä ainakin osoitit omat 'karvasi'.

Vierailija
6/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sait välit korjattua poikaasi ja miniääsi? Nytkö tyttären suututit? Aikamoinen mamma oot.

Vierailija
7/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus.

Vierailija
8/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä edes kysyt kun varmasti tiedät itsekin että oli törkeästi sanottu. Olisit voinut olla hieman hienotunteisempi. En itsekään haluaisi mamua tai tummaihoista miniäkseni mutta jos näin käy, niin enpä sille mitään mahda. Lapset kun saavat nykyään päättää ihan itse kenen kanssa naimisiin menevät vai menevätkö ollenkaan.

Ehkä kuitenkin enemmän olisin huolissani siitä, että menevätkö kovin nopeasti naimisiin? Vai etkö vaan ole kovin läheinen tyttäresi ja tämän tulevan miehen kanssa? Kai ne sentään ovat jo avoliitossa? Ihan vaan sillä, että luulisi nyt että mahdolliset kulttuurierot ym. asiat joista olet huolissasi olisivat jo selvinneet tähän mennessä jos kerran naimisiinkin jo menevät. Ihan sama minkä värinen se tuleva puoliso on, mutta kyllä se aika hyvin pitäisi tuntea ennen naimisiinmenoa. Aika monet suomalaismiehetkin kun osoittautuvat läpimädiksi vaikka pinta näyttäisikin kovin lupaavalta.

Vierailija
9/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:|

Vierailija
10/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:12"]Mitä edes kysyt kun varmasti tiedät itsekin että oli törkeästi sanottu. Olisit voinut olla hieman hienotunteisempi. En itsekään haluaisi mamua tai tummaihoista miniäkseni mutta jos näin käy, niin enpä sille mitään mahda. Lapset kun saavat nykyään päättää ihan itse kenen kanssa naimisiin menevät vai menevätkö ollenkaan.

Ehkä kuitenkin enemmän olisin huolissani siitä, että menevätkö kovin nopeasti naimisiin? Vai etkö vaan ole kovin läheinen tyttäresi ja tämän tulevan miehen kanssa? Kai ne sentään ovat jo avoliitossa? Ihan vaan sillä, että luulisi nyt että mahdolliset kulttuurierot ym. asiat joista olet huolissasi olisivat jo selvinneet tähän mennessä jos kerran naimisiinkin jo menevät. Ihan sama minkä värinen se tuleva puoliso on, mutta kyllä se aika hyvin pitäisi tuntea ennen naimisiinmenoa. Aika monet suomalaismiehetkin kun osoittautuvat läpimädiksi vaikka pinta näyttäisikin kovin lupaavalta.
[/quote]

No niinpä! Tyttäreni ja mies eivät ole edes avoliitossa, vaikka kyläilevät toistensa luona usein! Tunnetukin vasta alle vuosi, herranjumala...

ap

Vierailija
11/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tausta miehellä on? Jos kyseessä on pitkäisaikaistyötön, olisin huolissani. Mikäli taas mies opiskelee tai on töissä ja vielä hyvällä palkalla, en olisi niin huolissani. Ymmärrän että ulkomaalainen ahdistaa, riippuu kuitenkin paljon että millainen kulttuuri on kyseessä? On totta että jos kyseessä on esim. sudanilainen en olisi itsekkään innoissaani. Muslimi kultuuri on myös valitettavasti aika naista alentava.

Olisi kannattanut miettiä miten asian tuo ilmi. Tyttären lyöminen on kyllä aika hirveää, kuuluiko teidän perheeseen väkivalta?

Valitettavasti et voi asialle mitään tehdä. Älä pahenna välejä tyttäreen. Hän saattaa joskus vielä tarvita sinua.

Vierailija
12/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo, tuleva siis, ap olet aivan oikeassa. Mutta myöhässä. Jos tyttäresi on jo raskaana tuolle mamulle, niin pissi on jo ns. housussa.

Tärkeintä on nyt vaan tukea tytärtäsi ja olla valppaana. Et saa häitä estettyä etkä raskautta loppumaan, mutta voit ilmaista tukesi tyttärellesi, että hän tietää, että on paikka minne minne, kun ¨shit hits the fan."

Toivo parasta ja ole valmistautunut pahimpaan. Voimahali! 

Vierailija
13/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:08"]

Voi herrajesta mikä ääliö olet! Ei kai kukaan mene naimisiin ajatuksella, että toinen hylkäisi. En voi uskoa, ettet ole provokaatiokirjoitus. "Olis ollut PAREMPAAKIN tarjoilla, nimittäin suomalaista." Jumankekka: Riippumatta kansallisuudesta voi kuka tahansa olla vaimonhakkaaja ja idiootti. Sinä ainakin osoitit omat 'karvasi'.

[/quote]

No tuskin tässä hylkääminen pahin pelko onkaan, se olisi ennemminkin sinaus ja pelastaisi edes jotain.

Miksi haukut huolehtivaa äitiä ääliöksi?! Otatko seuraavan polttoraiskauksen omalletunnollesi? Et tietenkään, ne ovat kaikki yksittäistapauksia. Olet kuitenkin osasyyllinen tunteettomilla kirjoituksillasi.

Vierailija
14/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt hikeentykö! ihan selkeästi sama provoilija kuin muutama päivä sitten teki aloituksen pojastaan, josta ei ollut pariin vuoteen kuullut.

Vierailija
15/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut ottaa asia puheeksi jo kauan ennen kihloja... Ja hienovaraisemmin. Surullinen totuus kuitenkin on, että tummahipiäisillä on aivan eri kulttuuri vaikka olisivatkin Suomessa kasvaneet. Toki poikkeuksia on molempiin suuntiin mutta reilusti enemmän näyttää olevan valkoisia yh-mammoja mulattilapsien kanssa kuin aviopareja.

En itsekään äitinä ilahtuisi mutta eipä tuossa tilanteessa voi kuin olla hiljaa ja toivoa parasta.

Vierailija
16/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:18"]älkää nyt hikeentykö! ihan selkeästi sama provoilija kuin muutama päivä sitten teki aloituksen pojastaan, josta ei ollut pariin vuoteen kuullut.
[/quote]

En ole tehnyt tuollaista aloitusta. Eilen olin sitäpaitsi ystävättäreni luona viettämässä iltaa.

ap

Vierailija
17/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:04"]Huono provo... [/quote] Sinä et siis ajattelisi oman tyttäresi TURVALLISUUTTA?! Näiden viimeaikojen uutisten jälkeen en halua hänen naivan näitä "kulttuurinrikastajia". ap

[/quote]

Kuinka tulevan lapsenlapsesi ihonväri olikaan turvallisuusriski tyttärellesi?

Vierailija
18/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:18"]älkää nyt hikeentykö! ihan selkeästi sama provoilija kuin muutama päivä sitten teki aloituksen pojastaan, josta ei ollut pariin vuoteen kuullut. [/quote] En ole tehnyt tuollaista aloitusta. Eilen olin sitäpaitsi ystävättäreni luona viettämässä iltaa. ap

[/quote]

Se sama ystävä joka oli sun puolella tossa poika-asiassa? Että sua on loukattu, sun ei tarvitse pyytää anteeksi?

Vierailija
19/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:18"]älkää nyt hikeentykö! ihan selkeästi sama provoilija kuin muutama päivä sitten teki aloituksen pojastaan, josta ei ollut pariin vuoteen kuullut.
[/quote]

En ole tehnyt tuollaista aloitusta. Eilen olin sitäpaitsi ystävättäreni luona viettämässä iltaa.

ap
[/quote]
kyllä kyllä! ja mä olin Korvatunturilla joulupukin kanssa kaljalla.

Vierailija
20/56 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kovin harras muslimi tms. jos lapsi on pantu alulle ennen avioliittoa? Voit huokaista helpotuksesta, melko länsimaailaistunut kaveri kyseessä. 

Ellet olisi huolissasi myös itä-suomalaisesta miehestä (raiskaustilastot) olet pelkkä rasisti, joka yrittää käyttää Jonnan surmaa oikeutuksena rasismilleen. Törkeää. Jos huolehtisit myös itä-suomalaisesta miehestä, suosittelen että haet apua ahdistukseen. Maailma on paha paikka, mutta jos pelkää kaikkea mahdollista jatkuvasi, ei voi säilyä toimintakykyisenä.

Mulatti on muuten todella törkeä sana, joka tulee muuli-sanasta. Kivasti nimittelee mummo lapsenlapsiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän