Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana - inho kotia ja miestä kohtaan?!

Vierailija
24.01.2015 |

Löytyykö muita, joilla on raskauden aikana tullut suunnaton inho miestä ja kotia kohtaan? Toivottu raskaus siis, esikoista odotan, ja rv 7 yhdessä pahoinvoinnin alkamisen myötä iski suunnaton inho miestäni, sikiötä, itseäni ja kotiamme kohtaan. Tilanne meni niin ahdistavaksi, että jouduin muuttamaan väliaikaisesti pois kotoa ja ottamaan rauhoittavat käyttöön. Pelottaa, että tilanne ei enää palaa normaaliksi. Ennen raskautta en inhonnut miestäni ja rakastin kotiamme.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ja vanhemmaksi tuleminen konkretisoituu naiselle aikaisemmin kuin miehelle vaikka mies kuinka tietäisi raskaudesta samalla sekunnilla kuin nainen. Oma kroppa muuttuu heti (kivut, kuvotus, väsymys) eikä niitä juttuja voi ohittaa.

Mun mieheni on ryypsikellyt jonkin verran ja aina puhuttu, että jos lapsi tulee, se tapa pitää lopettaa tai ainakin vähentää, hän myös samaa mieltä. No kävikin niin, että omaksi yllätyksekseni en voinut sietää häntä kännissä enää alkuraskaudessa ollenkaan. Se haju, toisen avuttomuus, taju siitä, kuinka paljon vähiä rahojamme baari-iltaan kuluu, pelko siitä että kaatuu päälleni kännissä, typerä käpälöinti todella kipeitä rintoja kohtaan, seksin vonkaus kun itseä saattuu, nukuttaa ja oksettaa. Se vitutuksen määrä yllätti mut, en ollut aiemmin niin päätäni sillä vaivannut (lapsi siis eka). Iski hirveä ahdistus, että mitä helvettiä tästä tulee. Hän änkyttämään, että kyllä hän sittenm kun se alkaa syntyä. Minä itkuisena että eikun se on jo nyt niin, että meidön elämä on muuttunut, minun ainakin. Tästä ollaan päästy riitelemällä ja keskustelemalla eteen päin ja mies vähentänyt kyllä. Kun se alkukolmanneksen tolkuton väsymys ja kuvotus menee ohi, tilanne helpottuu kyllä. Koti ällöttänyt minuakin, sitö katsoo uusin silmin ja on pettnyt esim omiin uravalintoihin ja huonoon työtilanteeseen yms. Pohjalla kuitenkn usko siihen, että selvitään ja asiat kääntyy hyväksi. Yllättävän stressaavaa on kuitenkin ollut toivotun vauvan odottaminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa...sulla taitaa olla kunnon hormoonimyrsky! Onko näin tapahtunut ennen? Oletko yleensä tasapainoinen ihminen? Mietin vain kun rauhottavia käytät...

Vierailija
4/5 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi myös inho miestä kohtaani vaikka toivottu raskaus jne. Inho ei valitettavasti ole laantunut edes lapsen syntymän jälkeen. Se sai alkunsa ja johtuu edelleen miehen tunteettomuudwsta ja kylmyydestä. Oltiin pitkään yhdessä jo ennen lasta mutta en tajunnut varoitusmerkkejä.

Vierailija
5/5 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan