Perinteinen tsekkaa talo
Nyt on mennyt persoonallisuus vähän liian pitkälle. Ei mee talo kaupaksi ei..
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8758520
Kommentit (60)
Ihana ilmaiseksi saaduista jämämateriaaleista tehty lato.
Mutta nuo paksut lankut, "lapinlankut" katoissa ja saunassa on tuttuja. Tiedättekö mitä ne on? Ne ova "ryssälankkuja", niin niitä kutsutaan paperi- ja sellutehtailla. Kun tukkirekalla tuodaan Venäjältä tukkeja paperi- ja sellutehtaille, venäläiset korottavat tukkirekan reunoja tuollaislla lankuilla, että kyytiin mahtuu enemmän tukkeja. Lankut ovat tosi paksua ja hyvänlaatuista, karkeasti höylättyä lankkua.
Tehtaalla kun tukit on purettu kuormasta, nuo lankut viedään yleensä tehtaan romukasaan, mistä työntekijät saa viedä niitä ilmaiseksi mukanaan, jos haluavat. Minäkin olen niitä paperityöntekijänä kuljetellut kotiin. Tulipa niistä rakennettua mökille venevajakin :)
No huh huh, yleensä en edes kauhistele tänne linkattuja taloja mutta tää oli kyllä jotain ihan muuta. Pintamateriaalit ja tyyli oli tosiaan niin mielenkiintoisia ettei tota voi edes kauniilla sisustuksella pelastaa.
Tuijotin tuota kuvaa, jossa on leivinuuni. Onko siinä lattiassa tosiaan viittä (5!) eri materiaalia samassa tilassa? Kai minä näen jotenkin väärin!?
Mua aina hämmentää näissa "arvotaloissa" se, että ne on sisustettu Sotkan huonekaluilla. Siis jos on varaa rakentaa/ostaa monen sadantuhannen arvoinen talo, niin kai sitten on varaa sisustaa se jollain muilla kuin lastulevyhuonekaluilla? En tajua.
Minä tykkäsin,mutten olekaan varteenotettava ostaja,ku maksaisin vain 100 000e
Melkoinen tilkkutäkki. Valkoisella maalilla ja rappauksilla saa aika paljon korjattua, mutta tosiaan epäilys jää miten laadukkaasti on muuten rakennustyöt tehty ja onko homeessa jo heti uutena.
toi vois olla 7 kääpiön tupa :)
aika kauhee
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:34"]
Mua aina hämmentää näissa "arvotaloissa" se, että ne on sisustettu Sotkan huonekaluilla. Siis jos on varaa rakentaa/ostaa monen sadantuhannen arvoinen talo, niin kai sitten on varaa sisustaa se jollain muilla kuin lastulevyhuonekaluilla? En tajua.
[/quote]
Olen niin samaa mieltä. Omalla kotipaikkakunnallani on myynnissä melkein 500 000 euron talo, joka on tälle leveyspiirille TODELLA kallis. Se on kuitenkin sisältä aivan järkyttävä, lastulevyä, noita Sotkan tv-tasoja, kulahtaneita nahkasohvia sun muita kaikkialla.
Onpas jotenkin synkän oloinen talo, en tahtoisi asua tuolla. Enkä tarkoita vain noita hölmöjä materiaalivalintoja, vaan ihan yleisesti ei näytä kivalta, hyvätunnelmaiselta paikalta.
Ja no, minusta tuolla ei kyllä näy naisen kädenjälki lainkaan, eiköhän tuo ole jonkun peräkamarinpojan harrastuksekseen tekemä talo...
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:34"]
[/quote]
Olen niin samaa mieltä. Omalla kotipaikkakunnallani on myynnissä melkein 500 000 euron talo, joka on tälle leveyspiirille TODELLA kallis. Se on kuitenkin sisältä aivan järkyttävä, lastulevyä, noita Sotkan tv-tasoja, kulahtaneita nahkasohvia sun muita kaikkialla.
[/quote]Mitä väliä sillä on asunnon myynnissä vaikka olisi sisustettu risuilla ja kivillä?! Ei se sisustus ole myytävänä, ja fiksumpi ostaja osaa jättää tuon huomiotta. Mutta kun mammoille on asuntokaupoillakin tärkeintä se vaalea sohva ja limevati keittiön tasolla!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:34"] Mua aina hämmentää näissa "arvotaloissa" se, että ne on sisustettu Sotkan huonekaluilla. Siis jos on varaa rakentaa/ostaa monen sadantuhannen arvoinen talo, niin kai sitten on varaa sisustaa se jollain muilla kuin lastulevyhuonekaluilla? En tajua. [/quote] Olen niin samaa mieltä. Omalla kotipaikkakunnallani on myynnissä melkein 500 000 euron talo, joka on tälle leveyspiirille TODELLA kallis. Se on kuitenkin sisältä aivan järkyttävä, lastulevyä, noita Sotkan tv-tasoja, kulahtaneita nahkasohvia sun muita kaikkialla. [/quote]Mitä väliä sillä on asunnon myynnissä vaikka olisi sisustettu risuilla ja kivillä?! Ei se sisustus ole myytävänä, ja fiksumpi ostaja osaa jättää tuon huomiotta. Mutta kun mammoille on asuntokaupoillakin tärkeintä se vaalea sohva ja limevati keittiön tasolla!
[/quote]
Ja sä et tajunnut ollenkaan, mistä tuossa ylhäällä keskusteltiin.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 09:34"] Mua aina hämmentää näissa "arvotaloissa" se, että ne on sisustettu Sotkan huonekaluilla. Siis jos on varaa rakentaa/ostaa monen sadantuhannen arvoinen talo, niin kai sitten on varaa sisustaa se jollain muilla kuin lastulevyhuonekaluilla? En tajua. [/quote] Olen niin samaa mieltä. Omalla kotipaikkakunnallani on myynnissä melkein 500 000 euron talo, joka on tälle leveyspiirille TODELLA kallis. Se on kuitenkin sisältä aivan järkyttävä, lastulevyä, noita Sotkan tv-tasoja, kulahtaneita nahkasohvia sun muita kaikkialla. [/quote]Mitä väliä sillä on asunnon myynnissä vaikka olisi sisustettu risuilla ja kivillä?! Ei se sisustus ole myytävänä, ja fiksumpi ostaja osaa jättää tuon huomiotta. Mutta kun mammoille on asuntokaupoillakin tärkeintä se vaalea sohva ja limevati keittiön tasolla!
[/quote]
Juuri näin. Täytyy melko tyhmä muutenkin olla, että ei tajua, että yhtä mukavasti se ahteri siinä Sotkan sohvassa istuu kuin jossain vielä Sotkaakin ylihinnoitellummassa muka designer sohvassa. Sellaisen ostaminen jos mikä on tyhmyyden merkki, joten ei ihme, että täällä niitä suositellaan.
Katsoin ensimmäistä kuvaa ja ajattelin että on vanhasta navetasta lähdetty kotia tekemään.. Väärin meni..
Mun milestä aika erikoinen, pidin puuhellasta, leivinuunista ja sauna oli ihan helvetin hieno, mutta missä oli hella?
Miksei pihaa ollut tehty, helpottaisi myyntiä
mä olen ihan varma, että olen kommentoinut tätä taloa keskusteluketjussa - mutta se on ollut reilusti ennen vuotta 2012 (voi volla jo ennen 2010). Onkohan tuo ollut myynnissä jo rakennusvaiheessa jokusen vuoden? Tuo kuva on oikeasti palanut mun verkkokalvolle, en voi erehtyä...
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:10"]
mä olen ihan varma, että olen kommentoinut tätä taloa keskusteluketjussa - mutta se on ollut reilusti ennen vuotta 2012 (voi volla jo ennen 2010). Onkohan tuo ollut myynnissä jo rakennusvaiheessa jokusen vuoden? Tuo kuva on oikeasti palanut mun verkkokalvolle, en voi erehtyä...
[/quote]
Jep oikein muistin. Ollut myynnissä v 2010 hintaan 369000 ja rakentaminen aloitettu v 2007.
Järkyttävän huonolla maulla tehty talo! Voi miksi eivät ihmiset käytä arkkitehtia, jos oma arvostelukyky on noin olematon.
Keittiön lattialla vaaka?!? Hillitsemään syöttelyä! ! ;)
Mauton minunkin mielestä. Ihan käsittämättömiä materiaaliyhdistelmiä. Minusta tuon tyylinen talo voisi olla ihan hauskakin, jos se olisi harmonisesti ja tyylillä tehty. Kauhein oli ehkä tuo kahden puun yhdistelmä seinä "hirttä" ja tavis -80-luvun loppupuolen puuovi. Jaiks.
Järjettömyydellä on sittenkin lähiosoite :D ei mutta oikeesti. Selvästi tässä on nyt oman maun mukaa tehty alunperin talo mutta paree olisi vaan itse asuttaa. Eihän tuollaista kukaan oikeasti osta :D