Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkusteleeko rasistit

Vierailija
15.02.2015 |

Mietin tässä vaan semmoista, kun viimeaikojen tapahtumat ovat saaneet rasistit hereille (siis oikeasti rasistiset, ei maahanmuuttokriittiset). Käykö tällaiset ihmiset ulkomailla lomilla ja missä? Ei varmaan paljoa Euroopan ulkopuolella kuitenkaan. Tai vaikea kuvitella joku tyyliin hommafoorumilainen Afrikassa, Dubaissa tai Turkissa, heh. Amerikassakin on paljon mustia, voiko sinnekään lähteä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:51"]ap, kertoisitko missä maissa olet asunut ja missä olet yleensä käynyt ;) Olen meinaa huomannut, että tynnyrissä eläneet ovat näitä kaikista suvaitsevaisempia, he kun eivät tiedä mistään mitään ja ovat vaan silmät pyöreinä kaiken hullun äärellä.
[/quote]

Asun noin puolet vuodesta Pohjois-Kyproksella. Suosittelen. Matkusteltua on tullut myös jonkin verran. En miellä itseäni tynnyrissä kasvaneeksi, rasistiksi tai edes hyysäriksi. Terkuin Ap

Vierailija
42/49 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt uteliaisuuttani kysyin :) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:11"]Itse olin aikanani matkatöissä. Irak. Neuvostoliitto. Etelä-Afrikka ja pari Aasian maata.

Etelä Afrikka ja Irak tekivät minusta Rasistin kuten muutamasta muustakin Työkaverista.

Arabit erittäin epäluotettavia. Mustaihoiset uskomattoman laiskoja ja tyhmiä.

Aasialaiset ahkeria ja ystävällisiä. Venäläiset rosvoja.

Mutta nuo vain minun kokemuksiani. Voin olla väärässäkin.
[/quote]

Ja suomalaiset juoppoja vaimonhakkaajia, jotka tekevät "kunniakkaita" perhesurmia? Stereotypiat on kivoja

Vierailija
44/49 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisia neekereitä lähti Suomesta 80-luvulla Simo joukot ulkomaille työn perässä. Moni lähti riehumaan ja ryyppäämään eikä esim Ruotsissa finnjäveleistä hirveästi tykätty. Tämä toki tasapuolisuuden nimissä ok? Ja odottaakaan kun Venäjä iskee Ukrainan ja Baltian maiden jälkeen tänne - siinä tulee teille ruikuleille paskat housuun ja vinisten olette ensimmäisinä turvapaikkoja anomassa.

Vierailija
45/49 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:55"]

Matkustelee mutta ne arvostelee kaikkia ja kaikkea lomakohteessa. Ei saa kaupasta ruispuikuloita, ruokalistat on väärällä kielellä paitsi jossain Kanarialla eikä saa lihapullia. Mut kalja on halpaa joten sitä kannattaa tankata kaksin käsin

[/quote]

Ehkä ne hommalaiset ovat katsos valmiita näkememään myöskin niitä negatiivisia piirteitä niissä muissa kulttuureissa sen sijaan että huutaisivat vain ihanaa culture culture kaikkeen ja ruoskisivat itseään mentaalisesti joka toinen sekuntti, koska kolonialismi, koska orjalaivat, koska ristiretket ym. kuten joku aivoton kalkkuna. 

Vierailija
46/49 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:40"]Noin 40 kertaa on tullut käytyä ulkomailla.

t.Rasisti
[/quote]
Tuntuko kivalta kun ladyboy otti poskeen?

Vierailija
47/49 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:04"]

Siellähän ne Thaimaassa käy pikkupoikien käsiteltävinä.

[/quote]

Näit viereisestä huoneesta vai?
[/quote]

Tais osua? :)

Vierailija
48/49 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:58"]

Teen matkatyötä Aasiassa, Amerikoissa ja lähi-idässä. Lähi-idässä matkustaminen on karistanut turhan suvaitsevaisuuden pois ja tehnyt minusta realistin.

Kaikki ihmiset eivät vain ole saman arvoisia.

[/quote]

Sinä lienet siellä arvoasteikkon pohjalla.

Vierailija
49/49 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:51"]

ap, kertoisitko missä maissa olet asunut ja missä olet yleensä käynyt ;) Olen meinaa huomannut, että tynnyrissä eläneet ovat näitä kaikista suvaitsevaisempia, he kun eivät tiedä mistään mitään ja ovat vaan silmät pyöreinä kaiken hullun äärellä.

[/quote]

En ole ap. Olen asunut kuudessa maassa ja matkustanut noin 40 maassa (molempia myös Euroopan ulkopuolella). Rakastan monia eri kulttuureja, kieliä ja ruokia. Suomessa voisin asua vain Helsingissä koska siellä on tarpeeksi monikulttuurista mutta mieluummin silti asun maassa jossa on vielä enemmän eri taustoista olevia ihmisiä. 

Mitä sä siis selität?

En keksi yhtään syytä miksi oikea rasisti haluaisi toisen kulttuurin tai rodun maahan kuin mitä hän itse on. Paitsi ehkä väheksymään sen maan ihmisiä mutta se olisi jo aika sairasta toimintaa.