Matkusteleeko rasistit
Mietin tässä vaan semmoista, kun viimeaikojen tapahtumat ovat saaneet rasistit hereille (siis oikeasti rasistiset, ei maahanmuuttokriittiset). Käykö tällaiset ihmiset ulkomailla lomilla ja missä? Ei varmaan paljoa Euroopan ulkopuolella kuitenkaan. Tai vaikea kuvitella joku tyyliin hommafoorumilainen Afrikassa, Dubaissa tai Turkissa, heh. Amerikassakin on paljon mustia, voiko sinnekään lähteä?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:02"]Luulempa että viimeaikojen tapahtumat ovat saaneet ihan tavalliset, huolestuneet kansalaiset hereille. [/quote] Tavallinen kansalainen ei silti kutsu ihmisiä neekereiksi.
[/quote]
Tuo muutos neekeri -> tummaihoinen tehtiin niin äkkiä Suomessa, että varsinkaan monet vanhemmat ihmiset eivät tajua ensimmäisen olevan poliittisesti epäkorrekti termi. Vähän sama kuin vaihdettaisiin hallituksen päätöksellä kissan virallinen nimitys karvakamuksi niin kyllä sitä kissaakin vielä ihmiset käyttäisi!
[/quote]Minä olen suvusta jossa tuota sanaa ei käyttänyt edes 1800-luvulla syntyneet isoisovanhemmat. Toki ymmärrän että heikomman aineksen suvuissa asia menee perille hitaammin.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:58"]
Teen matkatyötä Aasiassa, Amerikoissa ja lähi-idässä. Lähi-idässä matkustaminen on karistanut turhan suvaitsevaisuuden pois ja tehnyt minusta realistin.
Kaikki ihmiset eivät vain ole saman arvoisia.
[/quote]
Sama, noin 50 maassa käyneenä on vain opettanut, että on asioita joita ei missään nimessä halua tänne päin maailmaa.
Tekisi hyvää myös noille hyysäreille reissata vähän enemmän niin kummasti oppisi katsomaan asioita ihan raa'an todellisuuden näkökulmasta eikä vain kauniiden ajatusten.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:11"]Itse olin aikanani matkatöissä. Irak. Neuvostoliitto. Etelä-Afrikka ja pari Aasian maata.
Etelä Afrikka ja Irak tekivät minusta Rasistin kuten muutamasta muustakin Työkaverista.
Arabit erittäin epäluotettavia. Mustaihoiset uskomattoman laiskoja ja tyhmiä.
Aasialaiset ahkeria ja ystävällisiä. Venäläiset rosvoja.
Mutta nuo vain minun kokemuksiani. Voin olla väärässäkin.
[/quote]
joo-o. ei voi kuin nauraa. Typerää tuollainen yleistys. Mäkin voin yleistää, että kaikki suomalaiset ovat juoppoja ja juntteja sossupummeja, koska olen tavannut monia sellaisia.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:03"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:02"]Luulempa että viimeaikojen tapahtumat ovat saaneet ihan tavalliset, huolestuneet kansalaiset hereille. [/quote] Tavallinen kansalainen ei silti kutsu ihmisiä neekereiksi. [/quote] Tuo muutos neekeri -> tummaihoinen tehtiin niin äkkiä Suomessa, että varsinkaan monet vanhemmat ihmiset eivät tajua ensimmäisen olevan poliittisesti epäkorrekti termi. Vähän sama kuin vaihdettaisiin hallituksen päätöksellä kissan virallinen nimitys karvakamuksi niin kyllä sitä kissaakin vielä ihmiset käyttäisi! [/quote]Minä olen suvusta jossa tuota sanaa ei käyttänyt edes 1800-luvulla syntyneet isoisovanhemmat. Toki ymmärrän että heikomman aineksen suvuissa asia menee perille hitaammin.
[/quote]
jeps,jeps. juntti.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:04"]
Siellähän ne Thaimaassa käy pikkupoikien käsiteltävinä.
[/quote]
Näit viereisestä huoneesta vai?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:11"]Itse olin aikanani matkatöissä. Irak. Neuvostoliitto. Etelä-Afrikka ja pari Aasian maata.
Etelä Afrikka ja Irak tekivät minusta Rasistin kuten muutamasta muustakin Työkaverista.
Arabit erittäin epäluotettavia. Mustaihoiset uskomattoman laiskoja ja tyhmiä.
Aasialaiset ahkeria ja ystävällisiä. Venäläiset rosvoja.
Mutta nuo vain minun kokemuksiani. Voin olla väärässäkin.
[/quote]Olet nähnyt unta. Itseasiasa intialaiset huijaavat ja kohtelevat naisia seksileluina eniten, en ole tällaiseen afrikkalaiseen vielä törmännyt.
Kuten täällä jo viesteistä näkee, taitaa olla ne hyysärit, jotka ei matkusta. He elävät veronmaksajien rahojen kuplassa, joka ei lopu koskaan ja ISIS-pojatkin tarkoittaa meille väin hyvää.
Tulee mieleen ent. Neuvostoliiton myyrät... itse asiassa, hyysärien aatehan tulee ihan sieltä.
Typerä kysymys. Maailmassa on aika paljon erilaisia kulttuureja. Oletkohan sinäkin ap hieman rasisti, kun et todennäköisesti halua matkustaa etelä-sudaniin tai syyriaan?
Minä olen asunut Englannissa parissa kaupungissa monta vuotta. Olen käynyt Venäjällä, Dubaissa, asunut Aasiassa Singaporessa ja Thaimaassa. Euroopassa ei ole kuin kolme maata missä en ole käynyt ja niin, haluan, että Suomi pääsee eroon muslimeista eikä ota yhtään ainutta muslimia enää maahan! Rasistisin paikka missä olen ollut oli Dubai, kamalin paikka Belize city.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:03"] [quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:02"]Luulempa että viimeaikojen tapahtumat ovat saaneet ihan tavalliset, huolestuneet kansalaiset hereille. [/quote] Tavallinen kansalainen ei silti kutsu ihmisiä neekereiksi. [/quote] Tuo muutos neekeri -> tummaihoinen tehtiin niin äkkiä Suomessa, että varsinkaan monet vanhemmat ihmiset eivät tajua ensimmäisen olevan poliittisesti epäkorrekti termi. Vähän sama kuin vaihdettaisiin hallituksen päätöksellä kissan virallinen nimitys karvakamuksi niin kyllä sitä kissaakin vielä ihmiset käyttäisi! [/quote]Minä olen suvusta jossa tuota sanaa ei käyttänyt edes 1800-luvulla syntyneet isoisovanhemmat. Toki ymmärrän että heikomman aineksen suvuissa asia menee perille hitaammin.
[/quote]
Eräs minun esi-isänikin on kuulemma vetänyt Lars Levi Laestadiusta turpaan kun tuli kotinurkille käännyttämään ihmisiä lestadiolaisiksi, eli ollaan oltu aina aika liberaaleja.
En kyllä usko että suvussasi oli 1800-luvulla muuta tietoa tummaihoisista kuin USA:n orjat, saati että niille olisi nimiä pitänyt miettiä. Sana 'neekeri' kun nyt oli sanakirjoissakin vielä se virallinen nimitys 1980-luvulle asti....
ap, kertoisitko missä maissa olet asunut ja missä olet yleensä käynyt ;) Olen meinaa huomannut, että tynnyrissä eläneet ovat näitä kaikista suvaitsevaisempia, he kun eivät tiedä mistään mitään ja ovat vaan silmät pyöreinä kaiken hullun äärellä.
[/quote]
Ooh! Minä täällä heikomman aineksen suvusta katselen alistuvan ihailevasti sinun suuntaasi sieltä paremman aineksen suvusta. Olet minua ylempiarvoinen, jotenkin parempaa rotua kuin minä.
Rasisteja en tunne, mutta kaikki tuntemani maahanmuuttokriittiset matkustelevat. He myös suvaitsevat erinomaisesti täällä olevia rehellisiä turisteja (esim japanilaisia).
Maahanmuuton vastustaminen on ihan eri kuin rasismi.
[/quote]
Ai, heikomman aineksen suku?? Oletpa todella umpirasisti.
Matkustelee, mutta eivät oleta että voivat jäädä vieraaseen maahan elätettäväksi eivätkä myöskään oleta että muiden maiden pitää sovittaa kulttuurinsa meille sopivaksi.
Eli maassa maan tavalla tai maasta pois.
Hahhaahhahhaaa, taisi ap iskeä kirveellä todella lujasti jalkaansa omilla luuloillaan. Sellaista se on elämä, kun elää koko elämänsä korttelissaan.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:58"]Teen matkatyötä Aasiassa, Amerikoissa ja lähi-idässä. Lähi-idässä matkustaminen on karistanut turhan suvaitsevaisuuden pois ja tehnyt minusta realistin. Kaikki ihmiset eivät vain ole saman arvoisia. [/quote] Niin varmasti teet. Ehkä kerran työnantajasi kustansi sinut Lappeenrantaan.
[/quote]
Voi kun suvakki tietäisit... Harmittaako, kun ei sossun raha riitä hampun ostoon?
Miksi minun tarvitsi matkustaa banaanimaahan tai muuhun paskavaltioon, jotta olisin oikeutettu arvostelemaan suomen maahanmuuttopolitiikkaa? Tiedän kyllä, että esimerkiksi monissa afrikan maissa on köyhää, surkeata, suvaitsematonta ja korruptoitunutta sinne menemättäkin.
Miten tämä liittyy siihen etten halua näitä ihmisiä suomeen? Näen ihan jo täällä, että he läsnäolollaan tuovat ongelmia suomeen, joten miksi miksi minun pitäisi mennä johonkin paskavaltioon käymään vielä erikseeen?
Kerro!
Matkustelen kyllä, esim. Saksassa ja Kanarialla. Turkkiin, Afrikkaan, Venäjälle tai mihinkään idän maahan (esim. Thaimaa, Intia) en mene ikinä. Karibian seutu ja Etelä-Amerikka kiinnostaa kyllä, Australiaan seuraavaksi.
Noin 40 kertaa on tullut käytyä ulkomailla.
t.Rasisti