Kuunteletteko podcastejä?
Miten sellaiseen voi riittää aikaa ja kiinnostusta?
Kommentit (12)
Käyn joka päivä 1-1½ h lenkin niin siinä samalla kuuntelen AINA podcasteja. En mä muuten niitä varmaan kuuntelisi.
Tämä just. Ei millään riitä aika sellaiseen. Toki lenkillä tai kuntosalilla vois mutta silloinkin yleensä voiton vie joko radio tai äänikirja.
Joskus oon yöllä herättyäni laittanu jotain höpinää tulemaan podcastina ni saan paremmin unen päästä kiinni 😆.
Kiinnostusta riittää kun on mielenkiintoinen aihe ja hyvintehty podcast.
Kuuntelen podcasteja yleensä kun siivoan, tiskaan, olen matkalla töihin/kauppaan/muille asioille, kävelylenkeillä, matkustaessa lentokoneella, junalla jne. Välillä kuuntelen myös nukkumaan mennessä. En koskaan vain istu alas tarkoituksenani kuunnella podcasteja, vaan ne menee siinä muun toiminnan sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka päivä 1-1½ h lenkin niin siinä samalla kuuntelen AINA podcasteja. En mä muuten niitä varmaan kuuntelisi.
Jep minäkin kävelen vähintään 10 000 askelta joka päivä, ja kodin joudun siivoamaan yksin kun ei ole miestä eikä palvelijoita.
Podcast tai joku radion ajankohtaisohjelma taustalla usein kun siivoan, petaan sänkyä, vien roskat, olen lenkillä jne.
Kuuntelen informatiivisia podcasteja aihepiireistä, jotka minua erityisesti kiinnostavat. Opin niistä paljon.
En kyllä ymmärrä, kuka kuuntelee kaikkia niitä "jotkut nevöhöödit jutustelevat niitä näitä" -podcasteja, tai edes "jotkut julkkikset puhuvat omista asioistaan" -podcasteja, mutta kaipa niillekin on yleisönsä.
En ehdi. Työmatkalla luen digiversion aamun lehdestä ja kävelyllä haluan kuunnella luonnon ääniä. Juostessa ehkä voisi kuunnella, mutta en juokse kovin usein. Harrastukset vievät aikansa, en ehdi edes juurikaan katsomaan televisio-ohjelmia, luen mieluummin silloin kun on aikaa.
Kuuntelen kyllä.
Viime aikoina kyllä vähemmän, äänikirjoja enemmän.
Hyvin riittää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen kyllä.
Viime aikoina kyllä vähemmän, äänikirjoja enemmän.
Hyvin riittää aikaa.
Ja välillä kuuntelen ihan hömppäpodcastejakin, sillä hömppä on välillä mukavaa. Varmaan samasta syystä käyn tällä palstalla, hömppäähän tämäkin on.
Automatkoilla. Olen aina pitänyt radiosta ja nyt saa itse valita mitä kuuntelee.
No riittäähän sullakin ilmeisesti aikaa AV palstalle kirjoitteluun. Sen ajan voisit yhtä hyvin käyttää podcastien kuunteluun ja samalla voi hoitaa vaikka kotitöitä tai mennä kävelylle.
Vierailija kirjoitti:
No riittäähän sullakin ilmeisesti aikaa AV palstalle kirjoitteluun. Sen ajan voisit yhtä hyvin käyttää podcastien kuunteluun ja samalla voi hoitaa vaikka kotitöitä tai mennä kävelylle.
Aioin kirjoittaa saman.
Kuuntelen lenkillä ja siivotessa.
Tänäänkin tuli kuunneltua 53min pituinen podcast aamutoimien ohessa.