Kosittiin, mutta en pidä sormuksesta :(
Minun suureksi yllätykseksi mies kosi minua eilen ja ilonkyynelten seasta sain vastattua kyllä kosintaan.
Olen varmaan ihan kauhea pinnallinen ämmä, mutta en pitänyt yhtään siitä sormuksesta minkä mieheni oli minulle ostanut :(
En yleensä käytä sormuksia ollenkaan ja ei olla koskaan edes leikillään keskusteltu kihlasormuksista, joten mistäpä tuo olisi voinut mun sormusmakua tietääkään. Ja muutenkin ajattelin, että jos tuo joskus kosii niin ei kai sillä nyt sormusta välttämättä tarvi olla silloin hankittuna ja jos on niin eikös se tavallinen koruton valkokultainen tai keltakultainen rinkula ole se tavanomaisin kihlasormukseksi? Vihkiin vois sitten panostaa timanttien puolesta enemmän. Mutta ei, mieheni oli ostanut erittäin koristellun sormuksen, joka ei ole yhtään minun makuuni ei yhtään mun tyylinen. Mutta sormus oli kyllä just oikean kokoinen sormeeni ja tuossa nimettömässä se nyt tällä hetkellä onkin.
Olen niin onnellinen siitä että mennään mieheni kanssa naimisiin ja nyt tuollainen typerä pikku seikka sormessa surettaa ja vihaan itseäni sen takia että olen näin pinnallinen :(
Mutta jos miehelle sanoisin, että ei sormus ole mun tyylinen niin eikös se olis aika tosi suurikin loukkaus?
Onko kukaan ollut samassa tilanteessa, miten toimitte?
Kommentit (80)
Suomessa myös miehellä on kihlasormus. Millaisen hän oli ostanut itselleen, ap?
Ymmärrän sinua ap. Onhan tuo kaunis, kuten itsekin sanot, mutta vaatii ympärilleen tietynlaisen pukeutumistyylin jne. Prameudessaan aika erikoinen perinteiseen suomalaiseen makuun. Ja vaikea tosiaan sovittaa toiseen. Toki teettämällä voi saada sopivan palapelisormuksen.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:42"]
Kieltämättä ei sormus ole yhtään myöskään mun mieleeni. Toki ihan nätti, mutta en itsekään pitäisi. Rohkea valinta, ehkä ajatteli että sopisi tyyliisi/persoonaasi, mutta menikin vähän metsään.
[/quote]
Olen kyllä aina sanonut, että mun lempiväri on sininen ja sisustuksessa käytänkin sinistä tehosteena usein ja rakastan petrolinsinisiä asusteita. Mutta sormukseksi olisin kyllä valinnut jotain yksinkertaisempaa ja värittömämpää.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:25"] Laita kuva siitä sormuksesta tai edes samantyylisestä, jos pelkäät tulevasi tunnistetuksi. [/quote] http://imgur.com/PrFTGqV
tässä on sormus, poistan tän varmaan pian :D
Eihän tuo sysiruma ole, muttei minun tyylinen... [/quote] . Aika rohkea valinta mieheltä, kieltämättä! Ja varmaan kalliskin, jos kivet ovat aitoja. Kyllä itse kehottaisin teitä keskustelemaan vielä asiasta -voihan toiveensa ilmaista hienovaraisestikin. Tuon kanssa on tosiaan vaikea sovittaa vihkisormusta, joten sinällään huolesi on ihan aiheellinen.
[/quote]
Kyllä noiden kivien aitoja pitäisi olla koska miehellä oli myös todistus kivistä. Ton keskikivi on 0,20 karaatia ja sitten noi ympärillä olevat sinisiä safiiereita.
Sekin että mieheni on maksanut sormuksesta kuitenkin aika paljon varmaankin, niin tuntuisi pahalta sanoa, että olen tyytymätön ja selkeästi hänen mielestään tuo sormus on niin mun tyylinen ja kaunis.
ap
=
[/quote]
Minusta tuo on todella kaunis, mutta makuasiat ovat makuasioita, joten kurjaa että sormuksen saajaa ei miellytä :/
Millainen tyylisi on, kun et voi sormusta ollenkaan käyttää?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:42"]
Kieltämättä ei sormus ole yhtään myöskään mun mieleeni. Toki ihan nätti, mutta en itsekään pitäisi. Rohkea valinta, ehkä ajatteli että sopisi tyyliisi/persoonaasi, mutta menikin vähän metsään.
[/quote]
Olen kyllä aina sanonut, että mun lempiväri on sininen ja sisustuksessa käytänkin sinistä tehosteena usein ja rakastan petrolinsinisiä asusteita. Mutta sormukseksi olisin kyllä valinnut jotain yksinkertaisempaa ja värittömämpää.
[/quote]
Minusta tuo sormus on yksinkertaisen tyylikäs. Ei liian pramea, aivan ihana.
Muutenhan sininen on todella nätti, mutta tuossa uto isoin ympyrä on jotenkin tönkkö.. Sormus olisi upea, Jos kivet olisi esim näin
http://cdn.supadupa.me/shop/17447/images/1579186/il_570xN.601818516_obt5_grande.jpg?1406105138
Voi jumalauta. Mä kyllä kyllä heittäisin mäkeen joka akan, joka tekee ongelman jostain sormuksesta ongelman.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:43"]
Suomessa myös miehellä on kihlasormus. Millaisen hän oli ostanut itselleen, ap?
[/quote]
Kihlasormukseksi oli ostanut itselleen sellaisen valkokultaisen leveän flakkasormuksen.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:47"]
Muutenhan sininen on todella nätti, mutta tuossa uto isoin ympyrä on jotenkin tönkkö.. Sormus olisi upea, Jos kivet olisi esim näin
http://cdn.supadupa.me/shop/17447/images/1579186/il_570xN.601818516_obt5_grande.jpg?1406105138
[/quote]
Tuohan on hirveän tylsän näköinen, ap:n sormus on paljon kiinnostavampi ja kauniimpi.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:47"]
[/quote]
Tuohan on hirveän tylsän näköinen, ap:n sormus on paljon kiinnostavampi ja kauniimpi.
[/quote]
No makuasioita, itse en voi sietää ympyröitä jossa mollottaa kivi, tosi persoonatonta imho.
Mun unelmien kihla taas olis tällainen
http://iblog.at/angarajewelry/files/2014/02/sr0169s-wg-aa-6x4_4.jpg
eli kivet menis toiste päin, keskikivi sininen ja ympärillä timangeja
Nuo sormuksen reunat ovat todella nätit pienin timantein, mutta minuakin häiritsisi tuo isoin ympyrä.
Uniikki kyllä, kenenhän suunnittelema.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:37"][quote author="..." time="..."]
....
[/quote]
Millainen sormus se siis on, voitko kuvailla paremmin?
itselläni on sellainen aika isokokoinen, johon ei oikein edes sovi toista sormusta viereen...
Paljon sinisiä kiviä... ihan kaunis, mutta ei mielestäni kihlasormus :(
ap
[/quote] Hanki siihen ketju ja pidä kaulakoruna? Mulla on ihan tovotun näköinen kihlasormus mutta saan siitä ihottumaa talvella kun kädet kuivuu ja pidän kaulassa. Sitten hankitte mieleiset vihkisormukset joita pidät sormessa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:25"]
Laita kuva siitä sormuksesta tai edes samantyylisestä, jos pelkäät tulevasi tunnistetuksi.
[/quote]
http://imgur.com/PrFTGqV
tässä on sormus, poistan tän varmaan pian :D
Eihän tuo sysiruma ole, muttei minun tyylinen...
[/quote]
Järkyttävän ruma. En ikinä huolisi tuollaista, vielä kun en pidä sinisestä väristä. Juu ei tulisi olemaan mun sormessa koskaan, ei kummassakaan kädessä.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:53"]Mun unelmien kihla taas olis tällainen
http://iblog.at/angarajewelry/files/2014/02/sr0169s-wg-aa-6x4_4.jpg
eli kivet menis toiste päin, keskikivi sininen ja ympärillä timangeja
[/quote]
Tämä on kyllä mauttomuuden huippu. Näkee amerikkalaisilla 80v mummoilla tän tyylisiä....
Jotenkin söpösti miehen valitseman näköinenkin sormus. :D Ottaisin itse rehellisesti puheeksi, että hän on ihana ja rakas mutta sormus ei ole yhtään omaa tyyliä. Haluaisit pitää siitä mutta se on mielestäsi niin iso, vaikka kaunis onkin tavallaan ettei se tunnu sinusta oikealta.
Aivan ihana tuo ap:n sormus! Miehelläsi on näköjään erittäin hyvä maku! :) Mä olisin kiljunut riemusta, jos olisin saanut tuollaisen, vaikka en sinisestä pidäkään yhtään. Safiiri on kuitenkin klassisen kaunis valinta, ja ehdottomasti uniikimpi kuin pelkät timantit.
Tuohon olisi ihana teettää kultasepällä sopiva vihkisormus pariksi. Eikä taatusti olisi kellään samanlaista!
Jännä miten ihmiset tulee kehumaan sormusta, ikään kun se saisi apn pitämään sormuksesta. :D Jos ei tykkää niin ei tykkää..