Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän lähipuistossa käy perhepäivähoitaja, joka

Vierailija
11.09.2006 |

kertoilee hoitolastensa ja heidän perheidensä asiat täysin avoimesti jokaiselle puistossa kävijälle. Eikä tämä nainen tajua lopettaa, vaikka usein on puhuttu vaitiolovelvollisuudesta. Tekis mieli soittaa sen pomolle tai vähintään kertoa hoitolasten vanhemmille. Toisaalta voihan ne olla ihmisiä, jotka ei välitä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että nuo pph:t saa tehdä mitä lystää, eikä kukaan kuitenkaan koskaan tee ilmoitusta, vaikka kuinka uhoaa.

Vierailija
2/5 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin miettinyt ilmoituksen tekemistä, mutta tämä pph luultavasti arvaisi kuka sen on tehnyt. Puistossa ei käy paljon muita äitejä lapsineen, kenenkäs kanssa minä sitten vien lapseni leikkimään kun en enää ole väleissä tämän pph:n kanssa? Tiedän todellakin kaikki hoitolasten asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en viitsi yleensä jutella hänen kanssaan, koska juoruaa vaan lasten perheistä, joita en edes tunne.

Vierailija
4/5 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi en vie lapsiani pph:lle hoitoon. Hoitajat usein sivistymättömiä ja kouluja käymättömiä mummeleita.

Vierailija
5/5 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko varma, että kuittailee joskus meidän hassuista jutuista kolleegoilleen, mutta en kyllä usko, että juoruilisi meistä puistossa. Ja jos, niin entäs sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi