Kävin vaa'alla pitkästä aikaa, paljonko se 162cm painatte?
Oon käynyt nyt kuukauden tiiviisti salilla ja ajattelin hyvillä mielin käydä vaa'alla, jota oon karttanut alusta asti. Paino oli 62kg! Oon ite 162cm pitkä, joten paino oli hirveä! Mittasin sitten vyötärön ja lantion jotka oli vy 67 ja lantio 96. Eli lantioon kertynyt kaikki läski.
Paljonko teidän abouttirallaa samanpituisten paino ja mitat on?
Kommentit (57)
161cm ja 53kg. Mulla paino ei ole jakautunut kivasti vaan yläkroppa on tosi luiseva ja tissit olemattomat mutta reisissä ja pepussa on edelleen ylimääräistä. Laihdun hiljalleen 1300kcal syödessäni kun harrastan lisäksi liikuntaa. Ehkä 0.5 kg/kk. Tosin koko ajan en oo tossa lukemassa pysynyt vaan herkkupäivänä menee sit enemmän ja varmaan silloin tulee syötyä välillä ne viikon miinuskalorit takas.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 06:14"]Minä 161cm ja 82kg. Kuukausi sitten painoin 90kg. Painon pudotus on siis edelleen kesken. Tavoite tällähetkellä päästä normaaliin painoon eli alle 65 kg.
Nyt lantio:98cm ja vyötärö 89cm rinnanympärys n.110cm ja reisi n. 59cm.
[/quote]
Reisi mistä kohden? Oma paksuimmasta kohtaa 63 ja paino 68. Muu viestissä 22.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:37"]Olen 184cm pitkä ja painan 62kg.
[/quote]
Ja pyöristät 184cm 162cm:iin?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:30"]
161cm ja 53kg. Mulla paino ei ole jakautunut kivasti vaan yläkroppa on tosi luiseva ja tissit olemattomat mutta reisissä ja pepussa on edelleen ylimääräistä. Laihdun hiljalleen 1300kcal syödessäni kun harrastan lisäksi liikuntaa. Ehkä 0.5 kg/kk. Tosin koko ajan en oo tossa lukemassa pysynyt vaan herkkupäivänä menee sit enemmän ja varmaan silloin tulee syötyä välillä ne viikon miinuskalorit takas.
[/quote]
Ehkä kannattaisi bodata yläkroppaa suuremmaksi - ja vain kiinteyttää alakroppaa, eikä varsinaisesti laihduttaa?
Kun saa hartialihaksia ja olkavarsilihaksia - niin olemus tasapainottuu. Punnerrukset yms.
Ja mitä tuohon alaosaan tulee, niin aluksi kun lihakset kasvaa läskin alla, niin voi näyttää hiukan suuremmalta, mutta kyllä ne lihakset sitten alkavat polttaa sitä rasvaa pois.
Ja onhan iso beba muotiakin joissain piireissä, nämä Kardassianit ja muut...
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:13"]
Sun pituiselle tuo vyötärönympärys ei kuulosta kovin suurelta, mutta ei kyllä pieneltäkään. Sellainen 70 cm olisi kyllä jo aika iso. Lantio taas olisi leveä 5cm pidemmällekin. Mutta ethän tosiaan mikään kovin kevyt olekaan, selittänee tuon lantion.
[/quote]
No ei kyllä todellakaan ole iso vyötärönympärys, aivan normaali.
[/quote]
Niin, sanoinkin ettei ole iso mutta ei pienikään. 70 cm olisi jo aika iso. Ja tuo melkein 100 senttinen lantio noin lyhyelle on todellakin erittäin suuri.
160 cm ja 80 kg, siinä paino pysynyt jo pitkään, en ole laihduttamassa.
162/86kg, rinnanympärys 113cm, vyötärö 90cm ja lantio 110cm. Todellakin aion laihduttaa imetyksen loputtua. Mulle noin 60kg on semmoinen "hyvän olon" paino, jossa saan syödä vielä ihan hyvin, mutta tunnen olevani hyväkuntoinen ja nätti. Tuota laihempi en siis edes haluaisi olla.
85kg. Mun,unelmapaino on juurikin ap:n 62kg. Se oli siinä vuosia.
Olen 163 cm pitkä ja painan 63 kg. Tuskailen painon kanssa koko ajan. Tuntuu, että pitäisi päästä edes 60:een. Parhaiten voin 58 kilossa, mutta siihen en pysty. Tuo viisi tai kolme kiloa kuulostaa naurettavalta sellaisesta, jolla on kymmeniä ylikiloja ja minua suututtaa, että välitän moisesta. Mutta jos en välittäisi, lihoisin satakiloiseksi kuukaudessa.
Minulla oli ennen kipurajana tuo 60, jonka yli en päästänyt painoa. Sitten naimisiin mentyä jotenkin lipsuin, kun mies on herkkusuu ja syömme tosi hyvin.
Pitäisi vain tehdä päätös, että jokin muuttuu ruokavaliossa. Ilman muutosta siinä ei muutu painokaan, se on huomattu.
Olen 162cm pitkä ja tänä aamuna paino on 56g, vyötärö 71cm ja lantio 82cm.
Mä painoin tänä aamuna 62,4 ja olen saman pituinen. Vielä ollaan normipainossa, mutta diabetesriskin takia mulla olis hyvä olla painoindeksi alle 23, joka tuntuu mahdottomalta. Synnytin 2,5kk sitten ja paino on pysynyt samana n. 2kk jo vaikka olen aloittanut vaunulenkit (yleensä vähintään tunti 4 kertaa viikossa ja useiimiten enemmän) jotain kuukausi sitten. Enkä todellakaan syö mitä sattuu! Kun pääsen takaisin normaalille lääkitykselleni niin turvotusta voi lähteä 1-2kg, mutta ei välttämättä. Ja säästöliekistä ei todellakaan ole kyse, ei se voi kestää kuukausia.
162 cm, 52 kg, rinta 84 cm, vyötärö 70 cm ja lantio 90 cm. Olen aina ollut näissä mitoissa, no vyötärö ehkä ollut kapeampikin. Jos laihdun kilonkin, tuntuu jo vähän liian hoikalta, mutta silloin en tunne tarvetta missään tilanteessa vetää vatsaa sisään ;)
Mä painan 43kg. Muilla mitoilla ei varmaan ole merkitystä kun olen mies.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 09:04"]162 cm, 52 kg, rinta 84 cm, vyötärö 70 cm ja lantio 90 cm. Olen aina ollut näissä mitoissa, no vyötärö ehkä ollut kapeampikin. Jos laihdun kilonkin, tuntuu jo vähän liian hoikalta, mutta silloin en tunne tarvetta missään tilanteessa vetää vatsaa sisään ;)
[/quote]
Ja kolme lasta on tästä bodista puserrettu, nuorin on nyt vuoden. Eli vyötärö ehkä vielä vähän kutistuu jos vanhat merkit paikkansa pitää.
162cm ja paino keikkuu välillä 48-55kg, tällä hetkellä en omista vaakaa, mutta uskoisin sen olevan n50kg nyt. Ennen pidin itseäni tasapaksuna pökkelönä (lantion, vyötärön ja rinnanympärykset ei niin rajuissa suhteissa kun ihanteissa, pienehköt rinnat) mutta oon oppinut näkemään kroppani aika kuumana. Ja vaikka ei ole leveä lantio niin on hyvä peppu!
167/58, tuossa pysynyt jo vuosia, raskaus aikoina nousi nopeasti laski. Olen 27v kahden lapsen äiti. En juurikaan vahdi syömisiäni, mutta salin kanssa olen tarkka, kolmena päivänä viikossa menen töiden jälkeen salille tekemään treenin. Siitä en tingi.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 02:13"]163/68, vyötärö 70 ja lantio 101.
[/quote]
163/68 vy 77 ja lantio 99