Kävin vaa'alla pitkästä aikaa, paljonko se 162cm painatte?
Oon käynyt nyt kuukauden tiiviisti salilla ja ajattelin hyvillä mielin käydä vaa'alla, jota oon karttanut alusta asti. Paino oli 62kg! Oon ite 162cm pitkä, joten paino oli hirveä! Mittasin sitten vyötärön ja lantion jotka oli vy 67 ja lantio 96. Eli lantioon kertynyt kaikki läski.
Paljonko teidän abouttirallaa samanpituisten paino ja mitat on?
Kommentit (57)
160 cm ja 61 kg, tossa on muutama kilo vararavintoa.
164/55, vy 63 ja lantio 92, olen tyytyväinen näin. Joskus paino oli 63 kiloa, kun söin ja istuin jatkuvasti töissä, mutta silloin oli kyllä turvonnut olokin. Kyllä sen minustakin tuntee, onko hyvä olo tietyssä painossa ja siihen kannattaa pyrkiä.
164/55, vyötärö 64 ja lantio 93. Ei lantio tuosta pienene, vaikka alle 50-kiloiseksi itseni laihduttaisinkin (kokeiltu on). Päärynä mikä päärynä. Kasvatan siis yläkroppaa.
Viikolla 20 raskaana, painoa 57kg. Normaalitilassa 55 kg, ihanteellinen paino olisi 52-53 kg. Pituutta löytyy n. 160 cm.
160cm ja painoa tällä hetkellä 39kg.
Minä olen aika tarkalleen 162 senttiä pitkä ja painan 52 kiloa. Ikää 48. Joskus kymmenisen vuotta sitten paino pääsi nousemaan reiluun 60 kiloon, laihdutin ja sen jälkeen olen pysynyt aika samoissa lukemissa.
52,5 kg. Puoli senttiä pidempi kuin ap. Ja se on myös lihasta!
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:13"]
Sun pituiselle tuo vyötärönympärys ei kuulosta kovin suurelta, mutta ei kyllä pieneltäkään. Sellainen 70 cm olisi kyllä jo aika iso. Lantio taas olisi leveä 5cm pidemmällekin. Mutta ethän tosiaan mikään kovin kevyt olekaan, selittänee tuon lantion.
[/quote]
No ei kyllä todellakaan ole iso vyötärönympärys, aivan normaali.
[/quote]
Näinpä. Sitäpaitsi pelkkiä numeroita ei kannata tuijottaa. Ihmiset on erimallisia. Vartalo voi olla esim. X-, T- tai H-mallinen. Itse olen 163 cm, 48kg. Vyötärö 67 cm ja lantio 86 cm, eli itse olen valovuosien päässä ns. tiimalasivartalosta. Oma kroppani on T- tai H-mallinen.
Mä oon 153/36 että oo ihan tyytyväinen itsees vaan..
Mun paino heittelee välillä 62,8-63,3 viikon mittaan. Tuo on mulle nyt 50+ ihan hyvä paino, olen sopivan kiinteä eikä ryppyjäkään näy kun on vähän rasvaa:) No, pari kiloa voisin pudottaa tästä, mitat nyt 95-79-95.
Vv 16-38 painoin n 55 kiloa mutta koska olen sirorakenteinen näytin aika nälkiintyneeltä. Kropan malli on aika suora joten silloin mun mitat oli 90-70-90
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 06:14"]Minä 161cm ja 82kg. Kuukausi sitten painoin 90kg. Painon pudotus on siis edelleen kesken. Tavoite tällähetkellä päästä normaaliin painoon eli alle 65 kg.
Nyt lantio:98cm ja vyötärö 89cm rinnanympärys n.110cm ja reisi n. 59cm.
[/quote]
Oho,nopeesti lähteny, kerro kikkasi!??
59kg. Kaikki ylimääränen on vatsassa ja reisissä. Osittain johtuu vielä edellisestä synnytyksestä, ei oo vatsanahka palautunu kunnolla.
55kg on tavoitteena, siinä painossa olin kolme vuotta sitten ja silloin näytin todella hyvältä!
162cm ja 54kg painan. Tosin nyt miltei puolivälissä raskaana. Normaalisti paino 52-53kg. Mitään en tee tuon eteen, fyysinen työ mutta liikuntaa en harrasta, syön mitä tahdon.Vy 76cm ly 95cm, tällähetkellä.
olen kyllä 164cm pitkä ja painan 61kg. Olen tosin viimeisilläni raskaana :D
Älä vaakaa tuijota, peili kertoo paljon enemmän! Joillakin sinun pituisilla voi vaaka näyttää tuollaista lukemaa vaikka olisi ihan hoikka, kun taas minä olisin aika pullero noilla lukemilla. Se on tosi paljon ihmisestä kiinni!
162 cm ja 50 - 51 kg - raskausaikana olin painavimmillani 62 kg.
162 cm ja 60 kg. Olen tosi hyvännäköinen näin, on kurvia ja pehmeyttä mutta ei yhtään ylimääräistä. 70G ja hoikat, selluliitittomat reidet. Jos painaisin yhtään vähemmän, olisin jo liian laiha.
159 cm ja 45 kg. Liian laiha