Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin vaa'alla pitkästä aikaa, paljonko se 162cm painatte?

Vierailija
15.02.2015 |

Oon käynyt nyt kuukauden tiiviisti salilla ja ajattelin hyvillä mielin käydä vaa'alla, jota oon karttanut alusta asti. Paino oli 62kg! Oon ite 162cm pitkä, joten paino oli hirveä! Mittasin sitten vyötärön ja lantion jotka oli vy 67 ja lantio 96. Eli lantioon kertynyt kaikki läski.

Paljonko teidän abouttirallaa samanpituisten paino ja mitat on?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

48kg. Mitoista en tiedä mutta pienikokoinen olen. Nuo sun sentit ei heti kuulosta kamalalta omaan korvaan, eikö se ihannekin ole jotain luokkaa 60cm/90cm??

Vierailija
2/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 161 cm ja aamupaino tänään 55,8. Vyötärö oli n. 70 cm , lantiota en mitannut. Selvästi tasapaksumpi pötkelö olen kuin Ap kuitenkin. Olen siis tuskalla laihduttanut tähänkin kilomäärään, alunperin n. 59 kg...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 01:51"]

Olen 161 cm ja aamupaino tänään 55,8. Vyötärö oli n. 70 cm , lantiota en mitannut. Selvästi tasapaksumpi pötkelö olen kuin Ap kuitenkin. Olen siis tuskalla laihduttanut tähänkin kilomäärään, alunperin n. 59 kg...

[/quote]

Miten oot saanut laihdutettua? Tuntuu aivan hirveältä tuskan taipaleelta saada edes 100 grammaa irti tästä vartalosta. Seuraatko jotain dieettiä? Paljonko liikut ja välipäivinä kaloreita syöt?

Vierailija
4/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 01:53"]

[/quote]

Miten oot saanut laihdutettua? Tuntuu aivan hirveältä tuskan taipaleelta saada edes 100 grammaa irti tästä vartalosta. Seuraatko jotain dieettiä? Paljonko liikut ja välipäivinä kaloreita syöt?

[/quote]

siis ap tämä..

Vierailija
5/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 177 ja painan 93.

Vierailija
6/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis jojoillut näiden painojen välillä jo pari vuotta, painon olen kesään mennessä saanut yleensä 55 kiloon, mutta kummasti kesällä ne muutama kilo tulee takaisin ja alkaa sama urakka alusta :D

Tärkein välineeni on ehdottomasti ruokapäiväkirja. Kirjaan ruokani Lifesum-sovellukseen päivittäin, 1200-1400 kcal per päivä. Olen huomannut, että kun tuosta luistan niin lähtee syöminen helposti käsistä... Salilla, ryhmäliikunnassa ja lenkeillä pyrin käymään yht. vähintään 3 kertaa viikossa, mutta oikea syöminen on loppupeleissä paljon tärkeämpää. Käyn myös vaa'alla päivittäin ja kurkasn sen samaan sovellukseen, sillä laskevan painokäyrän näkeminen on todella motivoivaa. Hirveän hidas prosessihan tämä on kuitenkin... T. 3

Vierailija
7/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkasn = kirjoitan

Vierailija
8/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm, painan 49kg. Mutta olen tasapaksu pökkelö, niin kuin joku jo aiemmin sanoi myös olevansa. Ei ole nyt mittoja antaa mut vyötärö on varmasti paksumpi kuin sulla.

Vierailija
9/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm on pituutta ja painoa 48kg. Vyötärönympärys 82cm.

Hekoheko, olen siis 7.kuulla raskaana..:D

Vierailija
10/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

163/68, vyötärö 70 ja lantio 101.

Vierailija
11/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 02:01"]

Olen siis jojoillut näiden painojen välillä jo pari vuotta, painon olen kesään mennessä saanut yleensä 55 kiloon, mutta kummasti kesällä ne muutama kilo tulee takaisin ja alkaa sama urakka alusta :D Tärkein välineeni on ehdottomasti ruokapäiväkirja. Kirjaan ruokani Lifesum-sovellukseen päivittäin, 1200-1400 kcal per päivä. Olen huomannut, että kun tuosta luistan niin lähtee syöminen helposti käsistä... Salilla, ryhmäliikunnassa ja lenkeillä pyrin käymään yht. vähintään 3 kertaa viikossa, mutta oikea syöminen on loppupeleissä paljon tärkeämpää. Käyn myös vaa'alla päivittäin ja kurkasn sen samaan sovellukseen, sillä laskevan painokäyrän näkeminen on todella motivoivaa. Hirveän hidas prosessihan tämä on kuitenkin... T. 3

[/quote]

Ouki danks :) Hirveää kitkuttelua siis tiedossa, arghh..

Vierailija
12/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 163 cm 161 kg

Vierailija
13/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tasapaksua tälläkin, niin kapea lantio ja pieni peppu, että tasapaksua on tosiaan...

- hiukan helpottaa itsellä, jos saa painon siihen n. 50 kg tai hiukan alle...

Vierailija
14/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 01:53"]

[/quote]

[/quote]

Vähintään tunnin kohtuu reipasta lenkkeilyä - niin alkaa rasvaa jo palaa...

Eikä saa syödä liian paljon - mutta ei myöskään liian vähän!

------------------------------------------

Kannattaa muuten jokaisen, jolla on taipumusta lihomiseen - laittaa joku YLIN PAINORAJA ITSELLEEN - ja jos se ylittyy, niin silloin on ihan pakko laihduttaa! Paino jota ei vaan saa ylittää - tai muuten sitten lihominen uhkaa karata käsistä. Henkinen ja fyysinen raja.

Eri vartaloisille sopii toki hyvinkin erilainen painoraja tietysti - millainen on luustokin ja vartalon mittasuhteet esim. jalkojen pituus, onko harteikas, onko lihaksikas jne. Osa ihmisistä pitää itseään liian laihassa kunnossa - ja osa taas luulee olevansa hirveän isoluinen, vaikka on kyse läskistäkin. Peili kertoo paljon ja se näyttääkö nin hyvältä, kun omalla kropalla voisi ja on ehkä joskus ennen näyttänyt. Julkkiksistakin voi etsiä samanpituisia ja vartalotyypltään samanlaisia ns. esikuvia kuin mitä itse on - ja hiukan vertailla.

MUTTA ei se ulkonäkö silti pääasia elämässä ole - mutta kyllä se, että on tyytyväinen ja hyvässä kunnossa, piristää mieltäkin hiukan!

Vierailija
15/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 painan, mutta taistelen kovasti saadakseni lisää kiloja. Sinun painosi kuulostaa "ihanteelliselle".

Vierailija
16/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 161cm ja 82kg. Kuukausi sitten painoin 90kg. Painon pudotus on siis edelleen kesken. Tavoite tällähetkellä päästä normaaliin painoon eli alle 65 kg.
Nyt lantio:98cm ja vyötärö 89cm rinnanympärys n.110cm ja reisi n. 59cm.

Vierailija
17/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ajatusvirhe tuohon lantioon tuli, mutta lantio on 106cm eikä 98.

T.17

Vierailija
18/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän iästä. 30 v sitten painoin 45 kg. Nyt painan ainakin 65 kg. Minulla on liikaa massua ja reisiä jne. Selvästi, mutta en ole tos ylipainoisen näköinen nainen. Olen tiimalasivartalo joten viisi ylimääräistä kiloa ovat jakautuneet hyvin.

Vierailija
19/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pituiselle tuo vyötärönympärys ei kuulosta kovin suurelta, mutta ei kyllä pieneltäkään. Sellainen 70 cm olisi kyllä jo aika iso. Lantio taas olisi leveä 5cm pidemmällekin. Mutta ethän tosiaan mikään kovin kevyt olekaan, selittänee tuon lantion.

Vierailija
20/57 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 07:13"]

Sun pituiselle tuo vyötärönympärys ei kuulosta kovin suurelta, mutta ei kyllä pieneltäkään. Sellainen 70 cm olisi kyllä jo aika iso. Lantio taas olisi leveä 5cm pidemmällekin. Mutta ethän tosiaan mikään kovin kevyt olekaan, selittänee tuon lantion.

[/quote]

No ei kyllä todellakaan ole iso vyötärönympärys, aivan normaali.