Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta!

Vierailija
23.11.2021 |

Eipä sitä enää ensi vuonna kannata elää

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta 😘

Miksi ei kannata elää enää ensi vuonna?

Vierailija
2/9 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta.  Samaa mieltä. Kumpi vuokraa bussin ja kokoaa porukan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta 😘

Miksi ei kannata elää enää ensi vuonna?

Siksi, kun elämä junnaa vaan huonona eteenpäin.

Vierailija
4/9 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hengaan tällä palstalla ihan liikaa, kun näin viime yönä unta Ammattivalittajasta :O

Vierailija
5/9 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoa tosiaan pukkaa, kun väsyttää järjettömästi pimeys ja pitäis tehdä töitä illatkin, että sais joulukuun tilissä vähän ylimääräistä, että vois ostaa jouluksi edes vähän jotain ylimääräistä ja itselle jonkun ihanan lahjan.  

Hiljennytään nyt hetkeksi tämän pohjattoman köyhyyden ja synkkyyden ääreen

Vierailija
6/9 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hengaan tällä palstalla ihan liikaa, kun näin viime yönä unta Ammattivalittajasta :O

Olen tehnyt itselleni lupauksen, että ensi vuonna keskityn vain oikeaan elämään ja jätän netissä roikkumisen kokonaan pois. Paitsi fb:n. Ja instan. Ja yliksen kun sinne ei voi jäädä samalla tavalla koukkuun,  siellä voi höpötellä addiktoitumatta  niitä näitä.  

Vierailija
7/9 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt itselleni lupauksen, että ensi vuonna keskityn vain oikeaan elämään ja jätän netissä roikkumisen kokonaan pois. Paitsi fb:n. Ja instan. Ja yliksen kun sinne ei voi jäädä samalla tavalla koukkuun,  siellä voi höpötellä addiktoitumatta  niitä näitä.  

Hyvä lupaus. Kunhan nyt ei käy niin kuin kaikille uuden vuoden lupauksille yleensä :)

Vierailija
8/9 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinun onnellisuudelle tapahtui? Joko se loppui?

Vierailija
9/9 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä lupaus. Kunhan nyt ei käy niin kuin kaikille uuden vuoden lupauksille yleensä :)

Oon päässyt tästä typerästä palstasta muistaakseni jo neljästi eroon. Pisin tauko taisi olla kolme vuotta, mutta hiivin sitten aina takaisin.  Onnistun varmasti nytkin, jos päätän . Vaatii paljon kaikkea muuta tekemistä ja touhua. Kaappien siivousta ynnä muuta kotiharrastusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän