Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni ratsasi puhelimeni

Vierailija
22.11.2021 |

Täällä varmaan tämä tuomitaan provoksi, mutta kävipä nyt minullekin niin että ollessani vessassa, miesystäväni ratsasi puhelimeni. Tämä
Selvisi siitä, että hän oli vahingossa soittanut taskupuhelun ystävälleni..

Olemme seurustelleen kolmisen vuotta, emme asu yhdessä. Nyt oli mukava ilta eikä mitään aihetta mustasukkaisuuteen ole minun puoleltani ollut. Mies sensijaan on aika mustasukkainen ja nyt jäi tästä kiinni.

Olen niin pettynyt mieheeni, onneksi minulla ok oma asunto jonne lähdin asiaa sulattelemaan..
Mitä mieltä olette, kannattaako mies unohtaa? Muita ongelmia ei suhteessa ole?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tuollaisen mustasukkaisuuden taustalla on se että epäilee toista pettämisestä koska itsekkin pettää...

Vierailija
2/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et menetä mitään ja ero helppoa kun ei ole yhteistä asuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies perusteli toimintansa? Jos katuu ja pyysi anteeksi niin jatkoa voi harkita. Jos suuttui kiinnijäämisestä ja syytti sinua että siksi pakko stalkata niin en jatkaisi.

Vierailija
4/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on aina huolestuttava piirre, ties mitä muuta synkkää miehen sisimmästä vielä paljastuu.

Vierailija
5/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sanoin itse hänelle juuri noin, että onko hänellä itsellä jotain salattavaa kun toimi noin.

Tarjosi omaa puhelintaan katsottavaksi, mitä en tietenkään tehnyt.

Oli toki katuvainen ja pyysi anteeksi, luonnollisesti mun viesteissä puhelinessa ei ollut mitään ihmeellistä, lasten juttuja jne.

Harmittaa ja niin pettynyt olo.

Vierailija
6/26 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä uudestaan, eikö tosiaan ole muita ongelmia. Eikö mies ole koskaan kieltänyt sinua tekemästä jotain, pukeutumasta jotenkin tai hankkimasta itsellesi jotain? Eikö koskaan ole sanonut "minusta olisi niin ihanaa kun tulisit nyt minun luokseni", ja sinä olet jättänyt väliin jonkun työjutun tai muuten tärkeän menon? Jos kyseessä olisi pelkkä uteliaisuus, antaisin anteeksi, mutta mustasukkaisuus on paha, todella paha!

Vierailija
8/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miestä ei kiinnosta tietsikkani tai puhelimeni. Joskus kyllä vähän  ihmettelee, mitä teen kolmella puhelimella. 

Vierailija
9/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin puhelimeen koodin ettei saa auki ilman. Sit kattoisin miten mies reagoi. Jos alkaa ihmettelee tai syyttelee niin vaihtoon.

Vierailija
10/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laittaisin puhelimeen koodin ettei saa auki ilman. Sit kattoisin miten mies reagoi. Jos alkaa ihmettelee tai syyttelee niin vaihtoon.

Eikös lukituskoodi ole ihan itsestäänselvyys? Ihan järjetön tietoturvariski, jos puhelin vaikka putoaa ja meilit ja pankkisoftat ja kaikki on löytäjän vapaasti luettavissa

Vierailija
11/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oudolta että joku saisi puhelimeni edes auki ilman läsnäoloani. En voisi ainakaan tuon jälkeen luottaa kunnolla toiseen, kun ajattelisin että hän tekee tuollaista eikä siis luota itseensä eikä myöskään minuun. Toisen puhelimen katsominen on rajanylitys ja yksityisyyden loukkaamista. Vähintään pitäisin muutaman viikon tauon näkemisestä ja miettisin tarvitsenko tuollaista edes.

Vierailija
12/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös lukituskoodi ole ihan itsestäänselvyys? Ihan järjetön tietoturvariski, jos puhelin vaikka putoaa ja meilit ja pankkisoftat ja kaikki on löytäjän vapaasti luettavissa

No näemmä ei ole. Eihän sellaisella koodilla tee mitään jonka joku muu tietää.

Vierailija
13/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lopettamaan suhteen. Selkeästi hän ei kunnioita rajojasi, sinua tai luota sinuun. Tuollainen sairaalloinen toiminta tulee vain pahentumaan. Lähde suosiolla.

Vierailija
14/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies.

Naiset pettävät niin paljon, ja koska naiset valehtelevat, niin ainut tapa saada totuus selville on tutkia asiat itse. Olen täysin miehen puolella.

Jos naisella ei ole salattavaa, hän antaa puhelimensa miehelle. N21

Vierailija
15/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sanoin itse hänelle juuri noin, että onko hänellä itsellä jotain salattavaa kun toimi noin.

Tarjosi omaa puhelintaan katsottavaksi, mitä en tietenkään tehnyt.

Oli toki katuvainen ja pyysi anteeksi, luonnollisesti mun viesteissä puhelinessa ei ollut mitään ihmeellistä, lasten juttuja jne.

Harmittaa ja niin pettynyt olo.

Tottakai hän "katui" ja pyyteli anteeksi. Jos aikaa kelaisi taaksepäin, hän tekisi sen uudelleen. Ja tekee varmasti vielä, ja paljon muuta. Usko pois, nuo ei koskaan muutu paremmiksi, vaan aina ainoastaan huonommiksi.

Hän rikkoi luottamuksesi. Hän ei kunnioita sinua tippaakaan. Katso mitä hänen käytöksensä kertoo. Sanoja on helppo jauhaa, sanoa vaikka mitä... mutta katso, mitä hän oikeasti tekee. Loukkaa sinua.

Vierailija
16/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas mies.

Naiset pettävät niin paljon, ja koska naiset valehtelevat, niin ainut tapa saada totuus selville on tutkia asiat itse. Olen täysin miehen puolella.

Moikka Pete! Kyse ei ole siitä onko salattavaa vai ei. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen, aivan jokaisella. Toisen kyttääminen on varma tapa tuhota parisuhde.

Vierailija
17/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas mies.

Höpö höpö, suhde perustuu luottamukseen. Ihmisellä on oikeus yksityiselämään ja kanssakäymiseen toisten ihmisten kanssa.  Oikeus on myös ystäviin ja kommunikointiin ystävien kanssa.  Toista ei voi omistaa, hän pysyy rinnalla vapaaehtoisesti jos on pysyäkseen 

Vierailija
18/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas mies.

Hear, hear!

Vierailija
19/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas mies.

Mukavaa vaihtelua nähdä tällä palstalla nainen, joka puolustaa miehiä. Olet vaimomateriaalia.

Vierailija
20/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus pula! mieti itse kannataako jatkaa henkilön kanssa, jos ei ole luottamusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi