Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit säilyttää vain kaksi vaatekappalettasi ja...

Vierailija
14.02.2015 |

kaikki muut pitäisi heittää pois, mitkä vaatteet säilyttäisit ja miksi? (kuvaile)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat ja mekko, niillä pärjää pakkotilanteessa.

Vierailija
2/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:30"]

[/quote]

paitsi talvella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:30"]

[/quote]

paitsi talvella
[/quote]

No on nytkin päällä eli sisätiloissa ja ulkona kera kenkien ja takin tarkenisi hyvin, ainakin päivällä tarkeni.

Vierailija
4/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko ja villalegginsit tai mekko ja kengät.

Vierailija
5/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi mulla on sellaiset talvityöhaalarit, ja kotona käytän muutenkin vain paitaa/lyhyttä mekkoa korkeintaan. Joten nehän ne järkevimmät olisi. Hirveän paljon ehjiä kunnon vaatteita mulla ei olekaan, ei oikeastaan mitään siistejä yhtään.

Vierailija
6/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut ja joku paita.

Vierailija
7/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkoihin asti pitkä takki + kengät. Takissa riittävästi vuorta, taskuja ja huppu, mielellään sellaiset hihat, joissa on peukalolle reikä tai jotka saa käännettyä sormien ylikin. Takin alareunassa vosi olla natu, jolla takin voisi kiristää pussiksi. Ylipolven saappaat, joissa myös vuori. Varsiosa irrotettavissa vetoketjulla, jolloin kenkiä voi pitää kesälläkin. Myös takissa irrotettava vuori. 

Vierailija
8/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:30"] Rintsikat ja mekko, niillä pärjää pakkotilanteessa. [/quote] paitsi talvella [/quote] No on nytkin päällä eli sisätiloissa ja ulkona kera kenkien ja takin tarkenisi hyvin, ainakin päivällä tarkeni.

[/quote]

sait vain 2 vaatekappaletta, et takkia.

Vierailija
9/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkihaalarit hupulla ja villapaita. Ei sitä kai muulla pärjäis

Vierailija
10/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin kanssa, että lasketaanko kengät vaatekappaleisiin.. ei minusta

Vierailija
11/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja toppatakki. Niillä pääsis kauppaan ostamaan lisää vaatetta.

Vierailija
12/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pitäisin kanssa mun pitkän hupullisen talvitakin. sitä toista vaatetta pitää vähän miettiä, kun mun tollaset vaatteet ei ole kovin nättejä, siis semmoset missä on yläosa ja alaosa yhessä, niin kuin mun uniasu.

Vierailija
13/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei sanottu, etteikö saisi ostaa lisää. Käsitin tämän siihen tyyliin, että mitkä kaksi vaatetta ekana pelastaisin jos vaatekaappini syttyisi tuleen. Mulla ei taida olla yhtään niin rakasta vaatekappaletta (ellei laukkuja lasketa) ettenkö pärjäisi ilman tai etteikö vaate olisi korvattavissa, mutta säästäisin ehkäpä erään valkoisen hyvinistuvan lyhyen bleiserin, joka sopii ihan kaikkiin tilaisuuksiin arjesta juhlaan ja työpukeutumiseen. Toinen säästettävä vaatekappale olisi varmaankin musta kynähame, joka istuu minulle poikkeuksellisen hyvin. Valinnat tein ihan sen perusteella, että niissä tunnen oloni hyväksi ja ne istuvat ylleni kuin nakutettu.

Vierailija
14/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:42"]

Farkut ja toppatakki. Niillä pääsis kauppaan ostamaan lisää vaatetta.

[/quote]

joo, ja kun avaat vähän takkia, saat vaatteet ilmaiseksi!

Vierailija
15/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpsuit (ei college) ja pitkä paksu hupullinen toppatakki.

Vierailija
16/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:44"]

Tässähän ei sanottu, etteikö saisi ostaa lisää. Käsitin tämän siihen tyyliin, että mitkä kaksi vaatetta ekana pelastaisin jos vaatekaappini syttyisi tuleen. Mulla ei taida olla yhtään niin rakasta vaatekappaletta (ellei laukkuja lasketa) ettenkö pärjäisi ilman tai etteikö vaate olisi korvattavissa, mutta säästäisin ehkäpä erään valkoisen hyvinistuvan lyhyen bleiserin, joka sopii ihan kaikkiin tilaisuuksiin arjesta juhlaan ja työpukeutumiseen. Toinen säästettävä vaatekappale olisi varmaankin musta kynähame, joka istuu minulle poikkeuksellisen hyvin. Valinnat tein ihan sen perusteella, että niissä tunnen oloni hyväksi ja ne istuvat ylleni kuin nakutettu.

[/quote]

no sittenhän saisit pitää ne pelastamasi vaatteet ja ne mitä sun päällä on..

Vierailija
17/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyttäisin mun talvitakin ja kengät. Takin sen takia että se oli aika kallis ja kengät sen takia että en jaksais nyt alkaa uusia kenkiä hommaa ja kärsimään rakoista jaloissa.

Vierailija
18/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:44"]

[/quote]

Joo, lähinnä tätä tarkoitin... siis että mitkä ovat ehdottomat kaksi lempivaatettasi

Vierailija
19/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin mustat suorat housut, jotka periaatteessa menevät vaikka arjessa ja juhlassa. ja jonkun mustan perus trikoopaidan. Juhlavaatteeni eivät ole korvaamattomia. Eivät ole kyllä nuo mustat vaatteetkaan korvaamattomia, mutta niiden kanssa pärjäisi mahdollisimman monenlaisessa tilanteessa.

Vierailija
20/20 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:44"]

[/quote]

Joo, lähinnä tätä tarkoitin... siis että mitkä ovat ehdottomat kaksi lempivaatettasi
[/quote]

Oisko sitten kannattanutkin kysyä lempivaatteita, eikä sellaisia millä tulee toimeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi