Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviopuolisoni piikittelee, käyttää sarkasmia, arvostelee

Vierailija
22.11.2021 |

Ja heittää katkeraa kommenttia. Sarkasmi on ok tiettyyn rajaan asti, mutta meiltä aito rakkaus ja kunnioitus on hävinnyt kokonaan. Onko kukaan päässyt eteenpäin tällaisesta tilanteesta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väistämättä ero tulossa kun on menty tällaiselle radalle? Ap

Vierailija
2/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kysyt sitä täältä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kumppani ymmärrä toiminnallaan tuhoavansa suhdettanne, niin ei auta kuin erota.

Vierailija
4/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

Vierailija
5/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kysyt sitä täältä?

Lähinnä tarkoitan, että miten muille on käynyt lopulta vastaavassa tilanteessa. En toki luule, että joku täällä osaa ennustaa tulevaan omassa tilanteessani.

Vierailija
6/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, ei kai?

Vierailija
7/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että haestaapi pitkän issäänsä haetarin

Vierailija
8/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus on parisuhteen perusta. Jos sitä ei ole ja toista osapuolta alkaa suorastaan halveksia, niin tuosta ojasta on kyllä hyvin vaikea enää nousta. Tiedätkö mistä kumppanisi negatiiviset fiilikset kumpuaa?

Vierailija
9/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulisi hyvin kolkko ja askeettinen seuralainen. En puhuisi kuin välttämättömät asiat. Oisko mitään hajua mikä on muuttunut vai onko miehellä joku ongelma mitä purkaa sinuun?

Meillä oli mies vähän samantyyppinen ylimielinen paskiainen vuosia sitten. Sanoin suoraan, etten aio kaukaa kuunnella ja  katsella sun huonoa itsetuntoa. Lopetti. 

Vierailija
10/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on toinen nainen ja tarkotus päästä susta eroon.

Vierailija
11/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaakin olla aika yleinen toimintamalli. Aattelin samaa. ei ap

Vierailija
12/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus on ansaittava - anna samalla mitalla takaisin äläkä ole lapanen.

Vierailija
13/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo alkoi käyttäytyä noin. Se vain paheni ja paheni. Erottiin sitten. Silloin vaimo sekosi, roikkui lahkeissa ja oli ihan paniikissa. No can help.Bye bye.

Vierailija
14/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppu, kun mies tajusi menettävänsä mut. Ja niinhän se menettikin!

Vierailija
15/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaakin olla aika yleinen toimintamalli. Aattelin samaa. ei ap

Niinhän se on. Mies heittäytyy todella inhottavaksi ja odottaa, että nainen haluaa lopulta erota.

Vierailija
16/16 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on vaikeita tilanteita. Itse hukkasin vuosia siihen, että yritin vältellä arvostelua ja pahoja sanoja tekemällä kaiken kuten mies halusi. En häirinnyt, imuroin kiltisti, täytin tiskikoneen pikkutarkkojen ohjeiden mukaan, peitin vartaloani, koska olin saanut kommentteja lihomisestani (muilta kuulin lähinnä hämmästelyjä, miten pieni olin), hoidin ettei jääkapista mikään puutu eikä mikään missään nimessä sinne vanhene. Piilotin vanhaksi ehtineet leipäviipaleet roskiksen pohjalle, ettei tarvitsisi riidellä hävikistä. Lakkasin puhumasta omista asioistani.

Mitä enemmän yritin, sitä vaateliaampi ja piikikkäämpi mieheni oli. Sitten, yhtenä päivänä, raivostuin vain ihan täysin. Huusin, etten saa henkeä täällä kotona, vihaan näitä valkoisia seiniä ja olen miehelle pelkkä kotipalvelija. Ilmoitin, että haluan erota.

Mies ei missään tapauksessa halunnutkaan, että eroamme. Päätimme yrittää vielä, mutta jokin minussa muuttui. En yrittänytkään enää miellyttää ja suunnittelin elämää eteenpäin ilman miestäni, yksin.

En edelleenkään tiedä, haluanko jatkaa, kun näin niin ruman ja ilkeän puolen miehestäni. Kun tiedostin kunnolla, että vika ei ole minussa vaan mieheni on se, joka toimii väärin, lakkasin kuitenkin nöyristelemästä. Sen myötä mies lakkasi ilkeilemästä ja on jo pitkään kohdellut minua hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi