Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos vaan mahataudista. Menipähän lomani pilalle.

Vierailija
14.02.2015 |

Eräs tuttava täällä kuljettanut urakalla mahatautia perheisiin. Nyt sitten kauan odottamani loma meni mönkään. Samanlainen tilaisuus taas vuoden päästä. Harmittaa ihan hirveästi, oon niin odottanut lomaani, ollut niin raskasta reilu vuosi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se auttaa jos lapset samoilla leluilla leikkineet ja sitten on pinimmällä sekä sormet, että lelut suussa. ja kylä reissun jälkeen kuulee, että perheessä edellis päivänä toinen lapsi rajusti oksentanut ja toinen kyläilyn jälkeen.

"on vähän väsyneitä nuot meidän lapset ku eilen meni nukkumaan meno niin myöhään"

Vierailija
2/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaako tunketua seuraan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:50"]

No kannattaako tunketua seuraan

[/quote]

enpä olisi antanut tulla kylään jos olisin tilanteen tiennyt. ja tämä kys henkilö tuli vielä perhekerhosta (itse en siellä ollut). seruaavana päivänä kävi sitten vielä kahdessa perheessä kylässä. Kaikilla tauti missä kävivät.

eikö ihmisiltä vaadita nykyään edes niin alkeellisia käytöstapoja että osaisi olla levittämättä tauteja toisille?!

ap

Vierailija
4/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai perhekerholaisista en tiedä onko siellä tauti levinnyt. toivottavasti ei.

Vierailija
5/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää mistä tai keneltä vatsataudissa sait. Noro muhii vaikka ostoskärryjen kahvassa.

Vierailija
6/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käy ketään kylässä koskaan. Asutaan korvessa enkä itsekään missään haluu kylästellä. Tykkään olla perheen kesken.

Vierailija
7/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se aika selvää oo mistä tauti tuli. en ole käynyt kahteen viikkoon kaupassa.

ap

Vierailija
8/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:48"]

mitä se auttaa jos lapset samoilla leluilla leikkineet ja sitten on pinimmällä sekä sormet, että lelut suussa. ja kylä reissun jälkeen kuulee, että perheessä edellis päivänä toinen lapsi rajusti oksentanut ja toinen kyläilyn jälkeen.

"on vähän väsyneitä nuot meidän lapset ku eilen meni nukkumaan meno niin myöhään"

[/quote]

No tuo on just sellasta itsekästä perseilyä, jota en ymmärrä, en sitten millään.  Odota vaan, kohta joku tulee sanomaan "no voihan sen saada kaupastakin"

Vierailija
9/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä ei ole pitkään aikaan kukaan käynyt kylässä. siksi mielelläni otin vieraita vastaan. täytyy nyt vain toivoa, että tuo meidän pitkäaikais sairas lapsi ei menen niin huonoon kuntoon että tässä vielä sairaalaan joudutaan lähteä.

ap

Vierailija
10/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:55"]

eiköhän se aika selvää oo mistä tauti tuli. en ole käynyt kahteen viikkoon kaupassa.

ap

[/quote]

No kannattaisi ehkä käydä jossain. Ilmaskos teille ei vastustuskykyä ole nimeksikään, jos aina vaan nuohotaan kotona ja sitten joku vieraalla bakteerikannalla varustettu henkilö saa kotiväkenne terveyden ihan sekaisiin.

Vierailija
11/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin ja siirrä lomasi. Siihen on nykyään oikeus.

Vierailija
12/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:56"]

[/quote]

No tuo on just sellasta itsekästä perseilyä, jota en ymmärrä, en sitten millään.  Odota vaan, kohta joku tulee sanomaan "no voihan sen saada kaupastakin"

[/quote]

tätä mieltä on taudin levittäjäkin, voithan sä saada sen vaikka kaupan kärryista sen taudin. Mutta minä olen sielä käymässä yksin, kukaan ei kaupassa mitään nuole ja minä pesen ja desinfioin kädet kun tulen kotiin. Ja tietää, että olen tietoisesti yrittänyt tauteja vältellä koska meillä pitkäaikais sairas lapsi jonka kanssa taudit aina hankalia.

Vierailija
13/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:56"]

[/quote]

[/quote]

2 minuuttia ennen sua on jo vastattu vähän tähän tyyliin. Myöhästyit naljailussasi.

Vierailija
14/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:54"]

Et voi tietää mistä tai keneltä vatsataudissa sait. Noro muhii vaikka ostoskärryjen kahvassa.

[/quote]

Ei katos vaan, tää olikin jo ehtinyt ennen mua.... ;)

10

Vierailija
15/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:58"]

Mene lääkäriin ja siirrä lomasi. Siihen on nykyään oikeus.

[/quote]

olen kotona lasten kanssa, mutta minulla lomareissu olisi ollut tiedossa, ja niitä ollut tapana järjestää aina samaan aikaan joka vuosi. en viitsi lähteä tautia nyt levittämään sitten itse sinne. Enkä voi vaatia kuutta muuta perhettä nyt laittamaan suunnitelmia uusiksi.

ap

Vierailija
16/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

No kannattaisi ehkä käydä jossain. Ilmaskos teille ei vastustuskykyä ole nimeksikään, jos aina vaan nuohotaan kotona ja sitten joku vieraalla bakteerikannalla varustettu henkilö saa kotiväkenne terveyden ihan sekaisiin.

[/quote]

saa varmasti sekasin kun mahataudissa tulee. uskomattomia tälläiset jotka eivät välitä vaikka tauteja kuljetetaan mihin vaan.

pitkäaikais sairaan lapsen vuoksi pakko vältellä tauteja.

Vierailija
17/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On törkeää olla kertomatta sairastetusta vatsataudista, jos on tulossa vieraita tai on itse menossa kyläilemään.
Itsekin olen saanut noroviruksen, kun olen mennyt kyläpaikkaan ja vasta, kun "paskat on jo housuissa" on sitten kerrottu, että BTW meillä oli perheessä kova vatsatauti muutama päivä sitten. Kiitos v***sti.

Vierailija
18/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:01"]

ap

[/quote]

[/quote]

saa varmasti sekasin kun mahataudissa tulee. uskomattomia tälläiset jotka eivät välitä vaikka tauteja kuljetetaan mihin vaan.

[/quote]

Ihmeellistä ettei teillä osata tuon vertaa huolehtia hygianista, jos on oikein pitkäaikaissairaskin talossa...

Vierailija
19/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt selväksi ettei meille tulla tartuttamaan tauteja tieten tahtoen. Eihän vahingoille mitään voi. Muuten saa tulla ja leivon ja passaan, mutta mitään tahallisia tartuttamisia en hyväksy. Mikä ihmeen pakkomielle noille vierailuille on tuossa tilanteessa? Eikö niitä voi siirtää jos on vaarana tartuttaa muita?!

Vierailija
20/31 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:01"]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ihmeellistä ettei teillä osata tuon vertaa huolehtia hygianista, jos on oikein pitkäaikaissairaskin talossa...

[/quote]

Olisiko minun pitänyt laittaa kyseinen lapsi koko heidän vierailun ajaksi yksin nurkkaan istumaan niin ettei kukaan käy hänen luonaan eikä hän saa leikkiä kenenkään kanssa? ja kun lähtevät, pestä jokainen lelu millä leikkineet ja pestä hanat, ovenkahvat yms? tai oikeastaan kaikki meidän lapset laittaa sinne nurkkaan istumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi