Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskeytyspäätös tehty

Vierailija
14.02.2015 |

Miten valmistaudun toimenpiteeseen?.. Kaikenlaisia kauhutarinoita olen kuullut mutta eikös se ole aika yleinen toimenpide..? Netistä luin että saattaa joutua olemaan jopa yön yli sairaalassa.. Eilen plussasin ja epäilen että ei voi olla viittä viikkoa pidemmällä.

Kommentit (484)

Vierailija
481/484 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tässä sitten oikein kävi?

Vierailija
482/484 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:01"]Lisäksi sossun varassa eläminen olisi aivan järkyttävä nöyryytys henkilökohtaisesti ja en kestäisi omien vanhempieni pettymystä. Varmasti se paljon antaisikin. Elämän suurin lahja. Toisaalta tuntien kaikkien läheisteni asenteen teiniäitiyteen, suku ja kaverit menisi vaihtoon..Yksin saisin pienen perheeni kanssa olla. Ap
[/quote]

Ja tämä edellyttää tappamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/484 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:10"]Keskeytys on tehty. Tyhjenin jo ekasta valmistavasta lääkkeestä, ja sairaalassa sain ultrauksen jälkeen vielä yhden annoksen tyhjentäviä jotta kohtu tyhjenisi vielä ihan loppuun asti. Inhottavaahan se oli kun raskauapussi poistui. Vähän vielä vuodan, muuten toipunut aika hyvin jo. Aika rankka kokemus mutta se oli onneksi viimeinen kerta kun sen teen. Oksensin kivusta kun sain nuo kaksi tyhjentävää eli kohtua supistavaa lääkettä. Koska kohtuni oli jo pääosin tyhjentynyt ei mulle heti annettu kipulääkettä, pyysin itse vasta kun oli tosi tukalat oltavat, se olikin aika tuskaa siinä supistella ja odotella että lääke vaikuttaa. Lisäksi tuo tyhjennyslääke vaikutti myös suolen tyhjennykseen minulla, ihan molemmista päistä tuli tavaraa ja vatsassa väänsi samalla kun supistelin. Se keskeytyksen tapahtuminen pelkällä valmistavalla lääkkeellä ei paljon sattunut, olo oli vaan aika huono kokoajan. Veren määrä yllätti kun keskeytys tapahtui, edes superyöside ei riittänyt hetkittäin ja valuin siteen ohi pitkin lattioita. Helpottaa kun se on nyt ohi, saa murehtia jo muitakin murheita. Niitä riittää. Ap ps. Ei tarvitse sanoa mitään ilkeetä. Keskeytystä minun kanssani teki samalla osastolla 5 muutakin minun lisäkseni, kaikki suht nuoria ja ihan fiksun näköisiä naisia. En todellakaan ole ainoa joka samoin syin keskeytti. [/quote] Jännä seurata näitä ylä ja alapeukkuja :D aika tasoissa ollaan vielä. Ap

[/quote]Kun itse keskeytin kuukausi sitten osastolla oli myös  naista ja ikähaarukka oli 20-40vee.Itse olen 26v.Sosiaalisista syistä keskeyttänyt ja juu ei ole vielä tullut itku eikä ikävä omaa pikku enkeliä.
[/quote]

Sosiaaliset syyt? Meepä Intiaan katsomaan.

Vierailija
484/484 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:32"]Kyllähän se itkukin nyt tuli. Kun kerkesin oikein miettimään kokemusta ja avautumaan täällä. Oma pieni enkeli jää mieleen <3
[/quote]

Onnea.