Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun kampaaja leikkasi hiuksista liian monta senttiä pois!

Vierailija
14.02.2015 |

Tekis mieli laittaa pidennykset, mutta sen sitten taas noidankehä. Kesällä tukka on toivottavasti taas pitkä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla parturi pyöristi sivuhiusten kulmaa lyhentämällä ulommaisia tupsuja... Ärsyttää kun ei pysy ponnarilla eikä edes korvan takana! Pidennyksiä en ottaisi jo hinnan ja huoltotarpeen takia... Pakko vaan kasvattaa

Vierailija
2/13 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:08"]Mulla parturi pyöristi sivuhiusten kulmaa lyhentämällä ulommaisia tupsuja... Ärsyttää kun ei pysy ponnarilla eikä edes korvan takana! Pidennyksiä en ottaisi jo hinnan ja huoltotarpeen takia... Pakko vaan kasvattaa
[/quote] Onhan latvat nyt priimakunnossa, mutta kyllä mulle parhaiten sopii lähes lapaluille menevä malli. Sama mietin pidennyksistä. Ne ovat upeat, mutta kun ne ottaa pois, on tukka tosi huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klipsipidennykset? Oma tukka ei ainekaan vaurioittunut niistä

Vierailija
4/13 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:08"]Mulla parturi pyöristi sivuhiusten kulmaa lyhentämällä ulommaisia tupsuja... Ärsyttää kun ei pysy ponnarilla eikä edes korvan takana! Pidennyksiä en ottaisi jo hinnan ja huoltotarpeen takia... Pakko vaan kasvattaa
[/quote] Onhan latvat nyt priimakunnossa, mutta kyllä mulle parhaiten sopii lähes lapaluille menevä malli. Sama mietin pidennyksistä. Ne ovat upeat, mutta kun ne ottaa pois, on tukka tosi huono.
[/quote]
Ei se pitkä tukka nyt kenellekään parhaiten sovi. Itsekin sorrun siihen välillä, kun hiukset kasvavat nopeasti ja helppokin se on kun kestää sidottuna kokonaan pois tieltä, mutta kyllä pitkä tukka on poikkeuksetta ankean näköinen, laiskan ihmisen tukka.

Vierailija
5/13 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:08"]Mulla parturi pyöristi sivuhiusten kulmaa lyhentämällä ulommaisia tupsuja... Ärsyttää kun ei pysy ponnarilla eikä edes korvan takana! Pidennyksiä en ottaisi jo hinnan ja huoltotarpeen takia... Pakko vaan kasvattaa
[/quote]
Ei se pitkä tukka nyt kenellekään parhaiten sovi. Itsekin sorrun siihen välillä, kun hiukset kasvavat nopeasti ja helppokin se on kun kestää sidottuna kokonaan pois tieltä, mutta kyllä pitkä tukka on poikkeuksetta ankean näköinen, laiskan ihmisen tukka.
[/quote] Mulle sopii parhaiten pitkät hiukset. Muistan kun otin polkkatukkaan ensimmäisen kerran pidennykset ja yht' äkkiä näytin tosi hyvältä. Pidennyksiä en enää ota koska haluan olla siinä suhteessa aito, mutta kyllähän tämä tukka taas kasvaa.

Vierailija
6/13 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kyllä pitkä tukka on poikkeuksetta ankean näköinen, laiskan ihmisen tukka." Kyllä se lyhyt punainen kananperse on aina ankeampi. Pitkät hiukset ovat usein paremman näköiset.

Vierailija
7/13 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:14"]Klipsipidennykset? Oma tukka ei ainekaan vaurioittunut niistä
[/quote] Inhoan nii klipsejä. Olen jotenkin aistiyliherkkä ja klipsit päänahassa kutittaa.

Vierailija
8/13 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:14"]Klipsipidennykset? Oma tukka ei ainekaan vaurioittunut niistä
[/quote] Inhoan nii klipsejä. Olen jotenkin aistiyliherkkä ja klipsit päänahassa kutittaa.
[/quote] vai oikein aistiyliherkkä :D

Vierailija
9/13 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:14"]Klipsipidennykset? Oma tukka ei ainekaan vaurioittunut niistä
[/quote] Niin. Vihaan kaikkea mikä kutittaa tai tuntuu ylimääräiseltä.

Vierailija
10/13 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:20"]" kyllä pitkä tukka on poikkeuksetta ankean näköinen, laiskan ihmisen tukka." Kyllä se lyhyt punainen kananperse on aina ankeampi. Pitkät hiukset ovat usein paremman näköiset.
[/quote]
Ja välimalliako ei ole? Vaikka onhan se huomattu, että Suomessa tyylikkäät naiset ovat harvassa, ei jakseta laittaa kauniisti olkapäiden alle ulottuvaa kerrostettua tukkaa kuten muualla Euroopassa vaan mitä pidempi sen parempi. Ihan sana, huvittaa vaan.

Vierailija
11/13 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:14"]Klipsipidennykset? Oma tukka ei ainekaan vaurioittunut niistä
[/quote] Niin. Vihaan kaikkea mikä kutittaa tai tuntuu ylimääräiseltä.
[/quote] vaaditaanko siihenkin nykyään aistiyliherkkyys jos ylimääräiset pinnit tai muut klipsuttimet kutittaa päätä? :D aikamoista

Vierailija
12/13 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy aina kampaajalla toi sama, siksipä en ookkaan käynyt vrmn viiteen vuoteen. Ite oon leikannu hiukseni, ei kukaan edes huomaa kun samassa mallissa pysyn enkä leikkaa koskaan kuin vähän haarahiltusia. En usko että tällaiseen läskipäähän ja pitkään otsaan mikään muu hiusmalli sopisikaan

Vierailija
13/13 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin ohuet hiukset, että niissä ei millään klipsit pysy :( kyllä harmittaa