Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehkäämme uusi kansalaisaloite: sinetit pakollisiksi shampoopulloihin

Vierailija
23.01.2015 |

jotta palstamammat eivät pääse haistelemaan niitä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit mä ainakin siirryn pyykin huuhteluainepullojen haistelijaksi.

Vierailija
2/9 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Vieläkö täällä puhutaan shampoopullojen haistelijoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan passeee

Vierailija
4/9 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii minulle. Netistä kun tilailen kosmetiikkaa ja vitamiineja on kaikissa ollut sinetit päällä. Miksei sama toimisi kaupoissa? Ja isot laput hyllyjen luo, "tuotteiden avaaminen kielletty, avattu tuote on ostopäätös". Tuotteista 1kpl testeri selvästi merkittynä hyllyyn ensimmäiseksi.

Vierailija
5/9 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisikin testerit, niin kuka niitä myyntikappaleita sitten nuuhkisi. Ei sillä, että siitä korkin avaamisesta ja nuuhkaisemisesta varmaan mitään haittaakaan ole? En itse ainakaan ostaisi mitään pesuaineita haistamatta, nenäni on valikoiva enkä halua haista pahalle.

Mulla on mennyt ohi haistelukeskustelu, missä se on? 

Vierailija
6/9 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 02:51"]

No jos olisikin testerit, niin kuka niitä myyntikappaleita sitten nuuhkisi. Ei sillä, että siitä korkin avaamisesta ja nuuhkaisemisesta varmaan mitään haittaakaan ole? En itse ainakaan ostaisi mitään pesuaineita haistamatta, nenäni on valikoiva enkä halua haista pahalle.

Mulla on mennyt ohi haistelukeskustelu, missä se on? 

[/quote]

Ei mitään hajua...

Vierailija
7/9 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan helvetti, missä mä sit imppaan perjantain pöhnät, jos tommonenki nyt menis läpi...

Vierailija
8/9 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS NIIHIN TULEE SINETIT NIIN ALAN TYÖNTELEMÄÄN NIITÄ SAMPPOOPULLOJA PERSEESEENI KAUPASSA
-IISAK SONNI

Vierailija
9/9 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ei ole kansalaisaloitteen väärtti, mutta kyllä mä sitä availua ja nuuhkimista ihmettelen. Pidän sitä teinihommana. Jos markettishampoon kyljessä lukee Fresh Lemon tai Autumn Apple, niin kyllä kai jokainen osaa kuvitella millaiselta esanssilta se haisee/ tuoksuu. 

Yksinkertaisinta olisi, että hyllyttäjä avaisi yhden pullon/ tuoksu ja liimaisi sen kylkeen ison tarran, jossa lukee "testeri". Pullo olisi hyllyn etureunassa, käden ulottuvilla.