Minlä ikäinen on nuorin tyttö jonka tiedät tulleen raskaaksi
Ja on pitänyt tai aikoo pitää lapsen. Kuulin juuri että joku alkanut odottaa 13v ja raskaus pitkällä. Onkohan ennätysnuori äiti.
Kommentit (20)
Itse en tunne ketään teiniäitiä, mutta eikös se joku kansanedustaja saanut 13-vuotiaana lapsen jonkun kolmikymppisen kanssa?
12 :(. Aivan kamala tapaus ja on pieni ihme, että tuo lapsi saatiin suojeltua iltapäivälehdiltä. Tapauksesta on niin kauan, että lapsikin on jo aikuinen. En kerro enempää, mutta koko tapaus aivan järkyttävä. Kerrottakoon, että lapsen omaa tahtoa ei asiassa ollut tippaakaan.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:03"]
12 :(. Aivan kamala tapaus ja on pieni ihme, että tuo lapsi saatiin suojeltua iltapäivälehdiltä. Tapauksesta on niin kauan, että lapsikin on jo aikuinen. En kerro enempää, mutta koko tapaus aivan järkyttävä. Kerrottakoon, että lapsen omaa tahtoa ei asiassa ollut tippaakaan.
[/quote]
Lapsi siis syntyi myös, ja kyllä, lienee Suomen nuorimpia äidiksi tulleita.
Tiedän tytön, joka sai lapsen 14-vuotiaana (ja piti lapsen). Tämä tyttö on nykyisin diplomi-insinööri ja lapsikin jo aikuinen.
Minä olin just 18v täyttänyt kevään ylioppilas. Ehkäisy oli pettänyt, kesti aika kauan kunnes tajusin olevani raskaana. Olin seurustellut on -off suhteessa jo 15 vuotiaasta asti. Syksyllä meidät vihittiin kirkossa ja muutimme yhteen. Lapsi syntyi sitten talvella ja oli todella helppo ja nopea synnytys, olin vhä ihmeissäni, koska äitini oli pelotellut kivuilla. Kaikki on mennyt hyvin, mutta miehen armeija-aikana tarvitsin taloudellista tukea. Opiskelin sitten 2 vuotta myöhemmin , asumme omassa asunnossa ja meillä on kaikkea mitä muillakin terveillä ihmisillä, myös muita lapsia. Poika oli tuossa juuri perheineen ja lastensa kanssa kylässä . Ovat lähdössä hiihtolaomalle. Pitää uskaltaa elää, kyllä elämä kantaa. Terveen ei kannata tehdä aborttia, vaikka kaikki sitä suositteleekin.
Oma äitini, hän oli 13 kun alkoi minua odottaa. Ja kuukausi sen jälkeen kun oli täyttänyt 14.v, minä synnyin. Kiitos siitä :) On ollut äärettömän vastuullinen ja rakastava äiti ja on sitä edelleen. Olen nyt itse yli 30.vuotias ja minulla on myös pieniä lapsia. Tuntuu välillä häkellyttävältä ajatella itseäni äitini elämään, että minulla olisi tuossa 17.v tytär jonka olisin kasvattanut jo lähes aikuiseksi...
Ei tä nyt NIIN nuori oo, mut muistan et lukion ekalla yks luokkalaiseni tuli raskaaksi ja tuli kyl ylväästi kouluun ihan vatsa pinkeänäkin vielä, mä en niin sitä tuntenut, mut paljon sai tukea ja vatsansilittelyitä opelta ja muilta.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:33"]16v
[/quote]
Hänet siis tiedän itse. Mutta jos käy ne mitä lehdistä lukenut niin onhan niitä paljon mänuorempia.
13v, mutta tehtiin tietenkin abortti
Mun tuttu sai lapsen 14v. Nyt lapsi on jo aikuinen.Hyvä ja rakastava äiti.Ei ne nuoret äidit automaattisesti ole hukassa äitiytensä kanssa.
14-vuotias, synnytti kasiluokan lopussa ja piti välivuoden koulusta. Kävi sitten koulunsa loppuun ja jatkoi ammattikouluun ja eli kuten norminuoret. Vauva jäi tytön äidin hoidettavaksi, ja tämä vauvan isoäiti myöhemmin myös virallistettiin äidiksi.
Vastasyntynyt vauva. Siis luin tästä jostain eli erittäin harvinainen tilanne jossa kaksonen on hedelmöitysvaiheessa jotenkin jäänyt kasvamaan toisen (tyttö) sikiön sisälle kohtuun.
Nuorin/nuorimmat mitä henkkoht tiedän on varmaan 18-19. Yksi 17 vuotias (melkein 18) mutta häneenkin tutustuin vasta myöhemmin.
Just eilen luin 2001 vuonna syntyneen raskaana olevan tytön ask.fm sivustoa
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:41"]
Vastasyntynyt vauva. Siis luin tästä jostain eli erittäin harvinainen tilanne jossa kaksonen on hedelmöitysvaiheessa jotenkin jäänyt kasvamaan toisen (tyttö) sikiön sisälle kohtuun.
[/quote]
Mutta eihän tuossa ollut lapsi harrastanut seksiä eikä hänen oma munasolunsa hedelmöittynyt. Siinä oli kaksonen jäänyt kasvamaan sisaruksensa sisälle raskauden alussa.
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina
Tässä. Maailman nuorin äiti.