Minkä pituinen ja painoinen haluaisit olla?
Kommentit (50)
Sen kokoiinen että voisin perustaa perheen ja mennä lusikkaan ja sanoa että siiinä on teille koti.
nainen, haluaisin olla 170 cm, 48 kg (nyt 165 cm ja 75 kg)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni näyttää pitävän pituudestaan tai lyhyydestään, itse haluaisin ehdottomasti olla yli 170sm
Just. Mä ihailen Kate Middletonia, 175cm. Ihana pituus, hieno ryhti ja näyttää upealta iltapuvuissa ja muutenkin. Mulle kelpais myös ne paksut hiukset.
Ne hiukset ovat lisäkkeet, joten sikäli ne ovat kenen tahansa ulottuvilla, toisin kuin pituus.
No voi, jospa mä vaan sitten tahtoisin samanlaiset lisäkkeet ;D
Olen katsellut (kun mielenkiinnolla olen häntä seurannut ihan alusta saakka) nuoruudenkuvia ja näen kauniit tummat ja vahvat hiukset niissä. Isällään näyttäis olevan karhea hiuslaatu ja tuuheat kulmakarvat kuten Katellakin. Äiti taas on vaalea ja hennonmpihiuksinen.
Kate oli teininä ja yliopistoaikoinaan aika huolettoman näköinen ja melko meikitön sekä hieman homssuinenkin. En usko, eikä näytä siltä, että olisi lisäkkeitä liimauttanut kun Williamin kanssa alkoivat olemaan. Mutta onhan palstalla muiden haukkumisten lisäksi väitetty, myös, että hampaansa on tehty täysin uusiksi, nenänsä operoitu (samanlainen nykerö mielestäni ollut aina) ja silmänsä pienet tihrut.
Mutta se ja sama, ihailtava ja kaunis nainen. Ainoa kuningattaren viimeisten vuosien valopilkku perheineen, kun miettii Andrewin touhuja, puhumattakaan hovin uudistaja Meghanista ja hyökkäilevästä mielensäpahoittaja Harrysta.
Olen 175. Hyvä pituus. Haluaisin painaa 52 kuten ennen koronaa. Nyt 62 🙁
Vierailija kirjoitti:
nainen, haluaisin olla 170 cm, 48 kg (nyt 165 cm ja 75 kg)
Haluaisit olla laihempi kuin missit? Hekin painavat tuolla pituudella useita kiloja enemmän.
Mikä tuosta tulee painoindeksiksi?
Olen mies 50 174cm 120kg
Haluaisin olla 210cm 65kg
Olen erittäin tyytyväinen painooni ja pituuteeni, hoikka ja pitkähkö, paino 56 kg. vahvat jalkalihakset, sirot ja taipuisat nilkat
Olen 164cm ja 58 kg. Muuten ihan ok, mutta jalkoihin voisin ottaa pari senttiä lisää ja tisseistä puoli kiloa pois.
Olen 161 cm ja 72 kg, pituus on ihan hyvä, mutta painoa saisi olla yli 5 kg vähemmän. 63-64 kg olisi ihan riittävä ja normaalipainon sisällä.
Pituus on 168 ja se on hyvä. Paino voisi olla 58-62, nyt 68.