Lue keskustelun säännöt.
Mitä ajattelet 35v naisesta joka ei suostu rokottevaksi?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nainen!
Pahasti vinksahtanut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Panisin.
Sopisittekin hyvin yhteen. Hiljaista ylhäällä, vilskettä alhaalla.
.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaabn jo rokotettujen pandemiasta että fiksu tyttö siis.
Puhutaan kylläkin rokottamattomien pandemiasta. Lue tarkemmin, hommaa tarvittaessa lukulasit.
Eikös tuo ole ihan oma valintansa, otaako rokotteen. Mitä se kenellekään kuluu?
Itse olen rokotettu, mutta en kyllä syrji enkä syyllistä ketään rokotetta ottamatontakaan. Olen pyrkinyt omalta osaltani tuomaan esiin sen, ettei rokotetta tarvitse pelätä, eikä se muuta elämää ainakaan lyhyellä aikavälillä huonommaksi.
Turha kiihkoilla asiasta. Rauhallinen ja asiallinen debatti rokotteista ja sen hyödyistä aiempien epidemioiden taltuttamisessa (esim isorokko) on hyvä lähtökohta tuoda rokotteiden hyödyt esille.
Ei myöskään haittavaikutusten ja harvinaisten kuolintapausten esiintyvyyttä tule lakaista "maton alle" ja siten antaa lisää vettä salaliittoteoreetikkojen myllyyn.
Salaliittoteoreetikkojen sivustot on perustettu ilmeisesti aivan vartavasten aiheuttamaan sekaannusta ja kaaosta edistyneisiin ja sivistyneisiin kansakuntiin. Luulisi että, siksi uusia ja uusia salaliittoteorioita koko ajan lasketaan liikkeelle ja niitä paisutellaan ja kehitellään yhä monimutkaisemmiksi kuunatsi teorioiksi. Kai joku uskoo kuu kansallissosialisteihinkin.