Facebookin gugguu ryhmä
Kommentit (23)
En usko että sulkevat ryhmää, koska sitten eivät voi enään esitellä lapsiaan päivän gugguuasuissa palstalla ja kerätä merkin fanittajilta kehuja...
Joo! Hetkeen kun ei ryhmää seuraa, niin johan se on kiinni...? Mitä siellä tapahtuu...? :0
Ylimieliset ylläpitäjät joilla on noussut pissi päähän eivät jaksa ylläpitää ryhmää niin pitää koko ryhmä sulkea.. Käsittämätöntä itsekkyyttä..
Toi Gugguu-ryhmä on niin hullu että suurLOL vaan!!! :D Siellä taas joku onneton kauppaa käytettyjä bodyja 32e/kpl. Verkkokaupassa sama 30,5e (sekin jo itsessään AIVAN YLIHINTAINEN)
Metsolan ja molon kirppiksellä on myös eräs yp jolla ei ole muuta elämää?!? Oon miettinyt mikä ihmisellä menee elämässään pieleen että siitä tulee sellanen? Tiedätte varmaan tyypin M.L
Siellähän on toimen gugguu kirppa!
Ihan hemmetin kalliita vaatteita, ostaako joku oikeasti vauvalle melkein 90 euron jumpsuitteja? :o
Toivottavasti poistaa tollaset kateelliset sieltä ryhmästä kun pitää tänne tulla itkemään eikä voi ryhmässä suoraan puhua..
Oikeesti....mitä hintoja.Tuon hupparin ompelee saumurilla 20min.!
Me tehtiin noiden collegeasujen näköisiä vaatteita (paidat, housut, shortsit) joskus ala-asteella 80-luvulla. Ihan samannäköisiä oli, samat väritkin. Et en maksaisi n. 50e noista, kun itse tehtynä saisi samanlaisia.
Eihän siellä ryhmässä saa puhua kun positiivisia asioita niin pakko tulla tänne itkemään.
Tää on taas näitä että kumpi sen jumpsuitin oikeasti tarvitsee, äiti vai lapsi?
Ilmeisesti se lähti siitä kun yks oli löytänyt kirppikseltä gugguun hupparin josta oli hihat leikattu pois ja se oli siis liivi. Tää tyyppi laitto tästä kuvan sinne ja kysyi et tekeekö gugguu liivejä? Yks yp:stä nauroi tälle ja vähän pilkkasi ja ilmeisesti jotkut suuttui sitten? Mä en nähnyt kun sen keskustelun alun ja sittenhän se poistettiin. Ylläpitoa ei näköjään saa arvostella vaan he ovat jotain ylijumalia tuossa ryhmässä. Nyt 5000 akkaa odottaa henkeään pidätellen päätöstä jatkosta..
No mutta eikä joku vois perustaa uuden ryhmän?
Onko se entinen Babiator-bloggaaja siellä yp:nä? Sen pennulla oli aina noita kuteita.
kertokaa mitä siellä on tapahtunut? prkl!!