Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etä"suhde" ja miehen etäinen käytös

Vierailija
22.11.2021 |

Tutustuin pari kuukautta sitten todella mukavaan mieheen. Hän asuu eri paikkakunnalla. Olemme kirjoitelleet paljon ja juttu on luistanut. Olemme myös nähneet kerran ja suunnitelleet uuttakin tapaamista . Nyt vaan pitkään aikaan hän ei ole ottanut itse yhteyttä mutta minulle kyllä vastaa heti kun jotain laitan ja vaikuttaa ihan samalta ihmiseltä.. mutta uusista treffeistä kun ollaan puhuttu niin on ollut kiinnostunut ja sanoo että tahtoo tavata mutta ei kuitenkaan tee asian eteen mitään. Minua on alkanut mietityttää hiljentynyt yhteydenpito ja tämä ettei uusia treffejä ole suunniteltu vaikka molemmat ilmeisesti haluaisi... Vai sanooko vaan minun mieliksi mutta ei oikeesti halua. Kannattaako tältä jutulta odottaa mitään. Harmittaa todella paljon. Hän on tuonut minulle paljon iloa elämääni kun minulla on ollut paljon vastoinkäymisiä viime aikoina ja olen ollut alla päin. En sitä kylläkään ole hänelle sanonut mutta on ollut ihana tunne siitä että joku tahtoo minun kanssani olla. Ei siis ole mikään suhde varsinaisesti että en todellakaan odota että olisin ainoa hänelle. Olen vain pitänyt tätä hauskana ja rentona tapailuna mutta en haluaisi että se loppuu. Mitä pitäisi tehdä. Nyt tämä vaikuttaa kyllä todella sekavalta mutta jotain mielipiteitä jos saisi. :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä ole suhdetta. Suhde on olemassa vain päässäsi.

Nettisuhde ei ole mikään seurustelusuhde.

Unohda se hemmo.

Vierailija
2/6 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä siis tarkoitinkin että "suhde" tarkoitin että hänen kanssaan on ollut niin ihana pitää yhteyttä vain. :) On minullakin ollut virityksiä..kukaan ei vain ole ollut niin mukava kuin hän. Onkohan tästä jatkumaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen osoittamaan kysymyksesi, pohdintasi tälle miehelle. Keskustelkaa avoimesti yhdessä, kerro tuntemuksista ja toiveista. Kysy mitä mies haluaa, katso kuinka yhtenevät ovat vastaukset ja hänen fiilikset nykytilan ja jatkon suhteen. Ei kannata väkisin suhteessa tai sen rakentamisessa roikkua, niin että voin toinen on aktiivinen ja siinä mukana. Ihmissuhteet ovat aina kummankin osapuolen vastuulla, onnistumisineen ja mennessään metsään. Tsemppiä ja yhteydenottoa vaan miehen suhteen. Ei kukaan ole, eikä tarvitse ollakaan, ajatustenlukija.

Vierailija
4/6 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sinäkin ottamatta yhteyttä vähän aikaan. Voihan se olla, että miehellä elämäntilanteessa jotakin mistä ei viitsi avautua, mutta vie aikaa ja huomiota. Voi alkaa tuntua epämiellyttävältä kivankin ihmisen yksipuoliset yhteydenotot silloin.

Vierailija
5/6 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sitä siis tarkoitinkin että "suhde" tarkoitin että hänen kanssaan on ollut niin ihana pitää yhteyttä vain. :) On minullakin ollut virityksiä..kukaan ei vain ole ollut niin mukava kuin hän. Onkohan tästä jatkumaan. Ap

Annan sulle vinkin. Mies tulee kyllä perässä jos se haluaa sut. Eli hiljene tarkoituksellisesti, mitään selittelemättä, ainakin viikoksi. Voit olla varma että se laittaa viestin jos on susta kiinnostunut. Jos ei siitä kuulu mitään, voit unohtaa koko jutun. Vaikka se varmaan kirpaisee, parempi niin.

Vierailija
6/6 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen osoittamaan kysymyksesi, pohdintasi tälle miehelle. Keskustelkaa avoimesti yhdessä, kerro tuntemuksista ja toiveista. Kysy mitä mies haluaa, katso kuinka yhtenevät ovat vastaukset ja hänen fiilikset nykytilan ja jatkon suhteen. Ei kannata väkisin suhteessa tai sen rakentamisessa roikkua, niin että voin toinen on aktiivinen ja siinä mukana. Ihmissuhteet ovat aina kummankin osapuolen vastuulla, onnistumisineen ja mennessään metsään. Tsemppiä ja yhteydenottoa vaan miehen suhteen. Ei kukaan ole, eikä tarvitse ollakaan, ajatustenlukija.

Erinomainen vastaus. Tässä on sekin hyvä puoli, että ap samalla näkee osaako

/haluaako  mies ylipäätään keskustella. Mahdollista suhdetta ajatellen tärkeä tieto.

Kyllä näistä jutuista voi ihan puhua sen deitin kanssa, asiat saattaa hyvinkin selkiytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän