Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea teit ennen ensimmäistä yhdyntääsi?

N45
22.11.2021 |

Eli mitä kaikkea tuli tehtyä ennen varsinaista yhdyntää eri ihmisten kanssa? Runkkasitko useampaa poikaa tai sormetitko useampaa tyttöä ennen sitä joka vei neityytesi/poikuutesi? Tuliko kaverin kanssa harjoiteltua seksiasioita?

Omalla kohdalla tuli harjoiteltua suutelua ja koskettelua kaverin kanssa sekä paria poikaa runkkasin ennen sitä poikaystävää joka vei lopulta neitsyyteni, useimmiten humalassa. Muistan samassa iässä kuulleeni useampien tehneen vastaavaa. En tiedä onko enää niin yleistä kuin silloin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin kalun.

Jos oli alle 20 cm, niin lähdin himaan.

-Gimma-

Vierailija
2/5 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittasin kalun.

-Gimma-

Tein samaa, jos oli yli 15 ja/tai paksu, lähdin kotiin.

t. Pikkupimppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan tyttökaverin kanssa oli vain käsihoitoja ja kuivaseksiä vaatteet päällä. Nykyisen puolison kanssa sitten päästiin jo yhdyntäänkin. Muiden kanssa en oo touhunnut.

Vierailija
4/5 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita  tyttöjä olin suudellut, ilman mitään ihmeellistä tunnetta. Ekaa kertaa tulevaa tyttöystävää suudeltua menin ihan sumuun ja sekaisin.  Suudelmat vaikutti suoraan jonnekin aivojen ja liskoaivojen takareunaan asti. Siitä kuukauden verran suudeltiin ja halailtiin viikonloppuisin kymmeniä tunteja putkeen ja vähän jo sormetettiin pillua.  Pitkitin yhdynnän aloittamista, vaikka olin vielä "neitsyt". Tyttöystävä oli nainut ennenkin ja patisti. Vedätin kun halusin tehdä hyvän ensivaikutelman ja kun vihdoin suostuin söi hän minun elä vältä ja yhdyntä  oli pelkkää ilotulitusta. 

Vierailija
5/5 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittasin kalun.

-Gimma-

Saitko isältä tai veljeltä isompaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan