Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vermonniitty asuinalueena, Espoo

Tuits
22.11.2021 |

Mitä mieltä olette Etelä-Leppävaaran suht uudesta asuinalueesta, Vermonniitystä?

Itse olen nyt vuoden asunut, ja ei sopinut minulle mutta kyllä täällä porukka viihtyvän näyttää.

Kivaa on minusta:
- hyvät kulkuyhteydet
- frisbeegoldradan ympärillä oleva ulkoilualue (tosin se on vanha kaatopaikka, joten maan alta paljastuu roskia jos esim puu kaatuu...)
- Vermon ravirata tuo hieman historian havinaa ja siellä on baarikin /ravintola
- tuo pieni puro tuossa asuinalueen keskellä rauhoittaa tunnelmaa
- koti itsessään uusi ja siisti (2019 rakennettu)

Huonoa on mielestäni:
- "kehittyvä asuinalue", eli käytännössä tarkoittaa sitä etteivät palvelut ole vielä ehtineet tänne, kaipaan lähikahvilaa, en halua aina mennä Sellon kauppakeskukseen
- se tarkoittaa myös: tietöitä, rakennustyömaita... tilanne oli äänimaiseman kannalta hieman parempi alkuvuodesta 2021 mutta nyt loppuvuodesta tuntuu, että joka tie on auki ja äänimaisema sen mukainen
- tiiviisti rakennettu, ikkunasta näkyy toisten parveke
- ei yhteisöllisyyttä, ainakaan minä en sellaista ole huomannut. Toki aivan mukavaa porukkaa, mutta usein ei edes tervehditä rapussa

Onko muilla kokemuksia Vermonniitystä?
-

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla näin muutaman vuoden jälkeen alkuperäisen postauksen tehneenä, että ihan kelpo alue vaikuttaa olevan. Ei levottomuuksia tai muuta ikävää ilmeisesti. Terkkuja kaikille, jotka siellä asustavat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi