Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reagila lääke kokemuksia?

Vierailija
22.11.2021 |

Onko kenelläkään täällä kokemuksia ko lääkkeestä? Onko auttanut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko kellään kokemuksia?? 

Vierailija
2/9 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

???????????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/9 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemuksia?

Vierailija
5/9 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

osastolla alkoi vähän helpottamaan hallusinaatiot ja harha-ajatukset, noin 1-2 kuukaudessa 3mg annoksella. päästessäni kotiin jouduin syystä x jättämään lääkkeen tauolle ja harhoja oli paljon. aloitin uudestaan 1,5mg, auttoi muutamassa päivässä vähentämään harhoja, mut sit ne tuli takaisin. nostin 3mg:aan mut ei ole vielä vaikutusta. oon syönyt nyt viikon.

Vierailija
6/9 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tullut Reagilasta mitään haittavaikutuksia. Tässä lääkkeessä on vähän haittavaikutuksia, toki jos niitä saa se ei ole kivaa. Ruokahalu ei ole lisääntynyt. Olo on normaali, ei tunnu yhtään olo lääkityltä. Erittäin hyvä lääke. Latuda on vahvempi lääke, mutta ei sopinut minulle, koska aiheutti unettomuutta, Reagilasta minulle ei ole tullut unettomuutta. Latudankaan kanssa olo ei ollut lääkitty, vaan normaali. Parhaat neuroleptit mitä olen käyttänyt on Reagila ja Latuda, muista neurolepteistä olen käyttänyt Ketipinoria, Olantzapiinia, Abilifyä ja Risperdaalia. Ne aiheuttivat painonnousua ja akatisiaa. Ketipinor lisäksi ahdistusta ja levottomuutta. Ensin kokeilin Latudaa, koska lääkäri ehdotti sitä, koska on vahvempi lääke ja siinä on vielä vähemmän haittavaikutuksia kuin Reagilassa. Onneksi löysin Reagilan, sillä vaihtoehdot olivat vähissä, olisi ollut enää kaksi lääkettä Rxulti tai Leponex vaihtoehtoina. Olen erittäin tyytyväinen Reagilaan. 

Vierailija
7/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagila on hyvö lääke! Ainut ongelma on se että se voi aiheuttaa harmaakaihia pakkausselosteen mukaan, mutta sen yhteyttä ei toisaalta ole pystytty aukottomasti todistamaan Reagilaan. Vaihdan ehkä Rxultiin, koska se on Reagilan kaltainen mutta se ei aiheuta harmaakaihia.

Vierailija
8/9 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä kokemus reagilasta. Itse käytin masennuspainotteiseen bipolaarihäiriöön ja tämä todellakin tasoitti juuri sopivissa määrin oloa niin alhaalta kuin ylhäältä. Kuten toinen mainitsi, olo ei tunnu yhtään lääkityltä eikä käytön aikana ollut sivu- tai haittavaikutuksia lainkaan. Paino ei noussut huomattavasti eikä muutenkaan ollut häiritseviä vaikutuksia käytössä. Ainoa huono puoli oli hinta (kk annokset noin 75€) joka tuntuu ikävästi lompakossa jos ei saa lääkekorvausta kelasta tähän. Muuten suosittelen todella lämpimästi. 

Vierailija
9/9 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up