Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko syyllistynyt näihin rikoksiin?

Vierailija
14.02.2015 |

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014052818335611_fd.shtml

Ihan naurettavaa väittää, että olisi jotenkin yleistä tehdä juoksulounaita, tehdä vakuutuspetoksia tai varastaa kalliimpia hedelmiä kaupasta. Millainen kriminaali tuon jutun on koonnut?

Mihin näistä rikoksista olet itse syyllistynyt? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, 8 ja 11.

Vierailija
22/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11. Liian ison vaihtorahasumman vastaanottaminen ei myöskään ole rikos. 12. Ei ole rikos. Jokainen on varmasti joskus katsonut vaikka Youtubesta materiaalia jonka lataajalla ei ole tähän oikeutta. Sen materiaalin katsominen ei ole rikos. 13. Baariin alaikäsenä meneminen ei ole rikos.

Vitun iltalehti taas näine rikoksineen. Jostain englanninkielisestä paskalehdestä taas käännetty uutinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kävellyt päin punaisia, ajanut kaverin kanssa pyörällä ilman kypärää (skootterilla myös), ollut alaikäisenä baarissa, matkustanut pummilla kerran, ajanut pyörällä kännissä.. ja kerra VAHINGOSSA jättänyt lounaan maksamatta. Oli pizzeria (hienompi) jossa maksettiin vasta syömisen jälkeen ja kaverin kanssa unohdimme maksaa ja muistettiin vasta viiko päästä. Se hävettää ettemme jälkikäteen ole ruokaa maksaneet. Toki sen voisi tehdä vieläkin. "Hei joskus seittemän vuotta sitten unohdimme maksaa, voiks nyt" :D

Vierailija
24/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, 8, 12.

Ajoimme miehen kanssa vahingossa pummilla, kun appi viskasi meidät asemalle, josta ei voinut ottaa lippuja ja sen lisäksi siellä ei ollut automaattiakaan. Konnarilta ei voinut ostaa jostain syystä lippu siltä asemalta ja meillä oli todella kiire seuraavaan junaan. Appi ajoi heti pois, kun olimme nousseet autosta. Olimme keskellä ei mitään. Seinillä oli kamalat ukaasit, että ilman lippua matkustaminen on rikos ja joudutaan maksamaan 80 € sakkoa + lipun hinta. Matkustaminen ahdisti. Olimme kaikki ihan vieraassa paikassa.

Punaisia päin olen kävellyt yleensä vain, jos valo ei ala vaihtua napinpainelusta huolimatta. Olen kerran yöllä odottanut 10-15 minuuttia ihan kokeilun vuoksi, kun etiikan luennolla oli puhuttu punaisia päin kävelemisestä. Ketään ei tullut mistään. Nappia sai painaa ja valo paloi edelleen. Kun katsoin taakseni vielä pitkän matkan päästä, siellä se punainen vielä paloi.

Vierailija
25/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja joskus meinasin saada ihan liikaa vaihtorahasta takaisin. Kyse oli kympeistä, ei pikkuhiluista. Huomautin asiasta kauppiaalle. Olin opiskelija, joten rahalle olisi ollut tarvetta, mutta parempi olla rehellinen. En ole ikinä ottanut ainakaan tiedostetusti ylimääräistä takaisin. t.25