Mies on tyly ja haluaa tilaa
Hän on ollu tosi väliinpitämätön, esim riitojen jälkeen hän ei suostu sopimaan eikä pyytämään anteeksi, vaikka minä pyydän. Hän ei tule yhtään vastaan, vaan jos asia ei minulle käy niin tulee "anna mun olla yksin" tai "jos tää ei kelpaa ni voit lähteä". Vaikea koittaa elää, kun kaikki menee toisen mukaan. Kuulemma meidän elämä ei mene miehen pillin mukaan, sillä hän ei ikinä pakota minua mihinkää. No ei niin, hänelle on ihan sama mitä minä teen tai ajattelen, sillä jos suutun, niin ei häntä kiinnosta.
Hän myös sanoi kuinka haluaa tilaa ja kuinka minä vaadin vain puhumista ja asioiden selvittelyä, kun hän haluaa vain olla ilman murehtimista.
Mitä minun kuuluu tehdä? Rakastan häntä, mutta hän on niin muuttunut.
Kommentit (6)
Muuttunut. Joonas?
onko aiemmin puhunut ja keskustellut ja ollut aloitteellinen ja pyytänyt ja antanut anteeksi?
Eikö olisi vaan helpompaa lopettaa riitely niin ei tarttisi pyydellä anteeksi tai muutenkaan murjottaa?
On ollut. Aiemmin oli tosi huomaavainen ja halusi aina sopia. Jos minä lähdin ovet paukkuen niin aina pyysi takaisin. Nyt ei paljon soittele perään.
Ja ei ole joonas, jos sitä tarkoitit.
Ap
Olisi varmaa helpomi lopettaa, mutta ei parisuhde voi olla niin että toinen on väliinpitämätön eikä toista kiinnosta jos naisella on paha mieli. Riitoja on muutenki vaikea välttää, kun mies on niin oman tiensä kulkija tällä hetkellä. Sitten minä turhaannun ja haluan huomiota, ja sitten tulee riita.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:19"]
On ollut. Aiemmin oli tosi huomaavainen ja halusi aina sopia. Jos minä lähdin ovet paukkuen niin aina pyysi takaisin. Nyt ei paljon soittele perään. Ja ei ole joonas, jos sitä tarkoitit. Ap
[/quote]Olisiko tässä vastaus? Eli "jos minä lähdin ovet paukkuen". Olet sen varmasti tehnyt liian monta kertaa ja nyt miehellekin riitti sinun tapasi lähteä ja jättää hänet yksin. Katsopa peiliin siis ja lopeta ihmettely miksi mies käyttäytyy noin! Sinähän se tässä typerys olet kun et enempää yritä vaan vedät aina ihan ketuiksi... Fiksu mies jättäisi sinut tässä vaiheessa vihdoinkin, ei kukaan tuollaista paukkomista jaksa katsella ja ruikuttaa sinua takaisin. Hohhoijaa taas!
Hei anyone?