Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ilman kolmansia osapuolia

Vierailija
14.02.2015 |

Haluaisin tietää onko mahdollista. Jos kyseessä on pari, jolla on lapsia, ja jotka ovat olleet pitkään yhdessä, mistä syistä ero voi tulla? Tuskin ihan heppoisin perustein kuitenkaan...

Meillä on miehen kanssa ollut viimeiset vuodet aika vaikeita. Toki kivaakin on ollut, mutta menneet murheet ovat varjostaneet oikeastaan ihan jokapäiväistä, normaalia elämääkin. Lopulta kun minusta tuli kotiäiti, miehen viimeiset arvostuksen rippeet minua kohtaan hävisivät vähitellen. Nyt ei ole sitäkään vähää jäljellä mitä joskus oli. Vähän aikaa sitten mies muuttui hyvin välinpitämättömäksi ja lamaantuneeksi. Ajattelin, että hän on ihastunut toiseen naiseen, vaikka mitään merkkejä siitä ei ollutkaan. Ainakaan kovin selviä.

Lopulta mies halusikin erota, koska ei omien sanojensa mukaan enää välitä minusta. Tai toisaalta välittää "ehkä jonkin verran" ja rakastaa "tavallaan", minkä takia ei pääse irti. Kaikki mitä ehdotin ei kelvannut. Annoin anteeksi esim. sen kun hän joskus viestitteli liikaa erään naispuolisen kaverinsa kanssa. Hänen mukaansa ei mikään auta, kun tuskin voin muuttua. Mutta minä todella unohdin kyseisen naisen. Vai johtuiko sekin nyt siitä, että muut huolet kuormittivat liikaa, ettei enää jaksa keskittyä ylimääräiseen. Kuitenkin hän teki niin kuin parhaaksi näki, eli hankki asunnon ja on muuttamassa pois yhteisestä asunnosta. Nyt mietin, miksi kaikki kävi niin nopeasti. Hän ei normaalisti saa mitään aikaiseksi, mutta nyt onkin saanut jo hirveästi aikaiseksi.

Näitä keskusteluita lukeneena tuntuu, että on pikemminkin sääntö kuin poikkeus, että etenkin miehet jättävät toisen naisen takia. Onko se aina niin? Voiko olla, että mies on vaan totaalisen kyllästynyt ainaiseen riitelyyn vanhoista asioista?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko, että miehelläni on toinen nainen? Tosaan kun jokin aika sitten valittelin täällä miehen käytöksen muuttumista, niin kaikki vaan neuvoivat olemaan valittamatta ja sanoivat, että minulla on hyvä mies. Olenko minä sitten vain niin hirveä, että pitää erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi