Synnyttäminen on kuvottavaa
Että pitikin mennä lukemaan noita keskusteluja. Hyi hitto, mitä touhua.
Saa olla aika lammas, että sallii itselleen uskoteltavan tuon olevan ihan jees tapa.
Kommentit (15)
No katos nytkö vasta tajusit? Se nyt vaan on osa elämää ja siitä tulee jotain hienoa.
Minutkin on synnytetty. Siitä huolimatta se on mielestäni brutaalein tapahtuma maan päällä. Rakastan lapsia, mutta en sillä hinnalla kuitenkaan halua omia.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:18"]
No katos nytkö vasta tajusit? Se nyt vaan on osa elämää ja siitä tulee jotain hienoa.
[/quote]
Sama pätee rasiskaamiseenkin. Sitäkään ei silti kannata tehdä. -ap
Niinpä. Ihan oikeasti, nyt eletään vuotta 2015 ja meillä on vaikka mitä hienoja teknologisia laitteita, mutta kukaan ei ole vieläkään kehittänyt laitetta mihin sen solukasan voisi laittaa kasvamaan vauvaksi. Miksi? Olisi paljon parempi, kun naisten ei enää tarvitsisi kärsiä raskaudesta.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:18"]
[/quote]
Sama pätee rasiskaamiseenkin. Sitäkään ei silti kannata tehdä. -ap
[/quote]
Miten luulet että noi kaksi on verrattavissa?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:18"] No katos nytkö vasta tajusit? Se nyt vaan on osa elämää ja siitä tulee jotain hienoa. [/quote] Sama pätee rasiskaamiseenkin. Sitäkään ei silti kannata tehdä. -ap [/quote] Miten luulet että noi kaksi on verrattavissa?
[/quote]
Luulen? Juurihan vertasin niitä. -ap
Minusta oli ihanaa olla raskaana, ja synnytyksetkin olivat melko hauskoja! Mutta satuinkin selviämään raskauden ilman vaivoja, ja synntyksesssä puudutukset menivät nappiin. En tuntenut sen kummempaa kipua kuin kuukautistenkaan aikana, ja vauvat syntyivät helposti ja hyväkuntoisina! Go for it! Ja se hetki kun saat oman vauvasi heti syntymän jälkeen rinnan päälle köllöttelemään, oi miten sitä onkaan ihana muistella!
Kyllä synnyttämisestä tulee uskomattoman voimaantunut olo, että olis voinut suoriltaan lähteä lenkille. Ja tuli sellainen hykerryttävän energinen hormonipöhnä moneksi viikoksi. Sektion jälkeen ei varmaan oo ihan niin hehkeässä kunnossa, kuten ei minkään ison leikkauksen. :D
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:18"] No katos nytkö vasta tajusit? Se nyt vaan on osa elämää ja siitä tulee jotain hienoa. [/quote] Sama pätee rasiskaamiseenkin. Sitäkään ei silti kannata tehdä. -ap [/quote] Miten luulet että noi kaksi on verrattavissa?
[/quote]
[/quote]
Ootko vähän yksinkertainen XD
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:39"]
[/quote]
[/quote]
Ootko vähän yksinkertainen XD
[/quote]
Olen muttei silti saa kiusata. -ap
Niin saattaahan siinä synnytyksen lomassa mennä hiukset sekaisin ja pahimmassa tapauksessa jopa meikit levitä. Kyllä harmittaisi, jos siinä tilanteessa se unelmien adonis kävelisi ohi kun et olisi edustavimmillasi.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:50"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:39"] [quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:18"] No katos nytkö vasta tajusit? Se nyt vaan on osa elämää ja siitä tulee jotain hienoa. [/quote] Sama pätee rasiskaamiseenkin. Sitäkään ei silti kannata tehdä. -ap [/quote] Miten luulet että noi kaksi on verrattavissa? [/quote] Luulen? Juurihan vertasin niitä. -ap [/quote] Ootko vähän yksinkertainen XD
[/quote]
taidat olla itse, kun et ymmärrä, mitä vertaaminen tarkoittaa.
Rautalangasta: mitä tahansa asiaa voi verrata mihin tahansa asiaan sen mukaan, mitä yhtäläisyyksiä tai eroja haluaa nostaa esiin. Kysymyksesi olisi siis aivan järjetön. -ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:50"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:39"] [quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:18"] No katos nytkö vasta tajusit? Se nyt vaan on osa elämää ja siitä tulee jotain hienoa. [/quote] Sama pätee rasiskaamiseenkin. Sitäkään ei silti kannata tehdä. -ap [/quote] Miten luulet että noi kaksi on verrattavissa? [/quote] Luulen? Juurihan vertasin niitä. -ap [/quote] Ootko vähän yksinkertainen XD
[/quote]
taidat olla itse, kun et ymmärrä, mitä vertaaminen tarkoittaa.
Rautalangasta: mitä tahansa asiaa voi verrata mihin tahansa asiaan sen mukaan, mitä yhtäläisyyksiä tai eroja haluaa nostaa esiin. Kysymyksesi olisi siis aivan järjetön. -ap
[/quote]
Hohhoijaa
Sinut on synnytetty. Olet siis osa kuvottavuutta;D